Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Paul Mitchell

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54495

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur’s key head of recruitment, Paul Mitchell, brought in from Southampton at some expense in 2012, has handed in his resignation at the club with 22 days of the August transfer window left.

The decision of Mitchell will once again call into question the role of chairman Daniel Levy among Spurs fans, amid claims the pair had fallen out and were barely on speaking terms.

Les hele artikkelen:
www.telegraph.co.uk/football/2016/08/09/...ays-before-start-of/
- One team in London -
Siste endring: 4 år 2 måneder ago av Brakar.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54497

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Artikkelen i Telegraph oppdatert etter at jeg siterte den her på forumet. Melder nå at også MacKenzie har forlatt Spurs:

The Telegraph skrev:
Telegraph Sport understands that the club’s head of player identification, Rob Mackenzie, brought from Leicester City in February 2015 has also left Spurs, in his case for Derby County. He worked closely with Mitchell on scouting and profiling potential targets and was another major part of Mauricio Pochettino’s operation.
- One team in London -

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54501

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Man kan ikke beskylde Levy for annet enn å sørge for god gjennomtrekk i staben...
Audere-est-Facere
Siste endring: 4 år 2 måneder ago av Guardiola.

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54503

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Noe som har skjedd i forbindelse med N'Koudou saken tro? Dette høres ikke bra ut. To helt avgjørende personer i vår "nye" unge satsning.
COYS

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54504

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
HELV**TE!

Dette gjør meg bekymret!
Endelig klarer vi og opprettholde kontinuitet i spillerstallen, men en som muligen har stor del av æren for vår suksess etter at Poch overtok er nå vekk pga uenigheter med Levy.

Jeg er stygt redd for at Levy flere ganger setter oss flere steg tilbake med sin stahet. Måtte jeg for Guds skyld ta feil og at vi fortsetter progressen, men Mitchell tror jeg dessverre var veldig viktig for den nye profilen til klubben.
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54505

• HH
  • HH's profilbilde
Guardiola skrev:
Man kan ikke beskylde Levy for annet enn å sørge for god gjennomtrekk i staben...

Hva mener du?

Mulig jeg glemmer noen, men hvor mange har sagt opp under Levy?

Santini: Kranglet visstnok med Arnesen. Ingenting som tyder på at dette hadde mye med Levy å gjøre.
Arnesen: Alt tyder på at han var ute etter penger i Chelsea. Aldri hørt at dette hadde noe med Levy å gjøre.
Inglethorpe: Dro til Liverpool. Ikke uvanlig at folk i slike posisjoner bytter.
Halvor Dalene skrev:
HELV**TE!

Dette gjør meg bekymret!
Endelig klarer vi og opprettholde kontinuitet i spillerstallen, men en som muligen har stor del av æren for vår suksess etter at Poch overtok er nå vekk pga uenigheter med Levy.

Jeg er stygt redd for at Levy flere ganger setter oss flere steg tilbake med sin stahet. Måtte jeg for Guds skyld ta feil og at vi fortsetter progressen, men Mitchell tror jeg dessverre var veldig viktig for den nye profilen til klubben.

Dette er basert på hva?

Trist at Mitchell slutter. Virket som vi hadde et oppsett som fungerte bra. Men så lenge dette ikke påvirker Pochettino (noe det muligens kan gjøre - vi får se) så er jeg ikke akkurat veldig bekymret.

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54507

• Guardiola
HH skrev:
Guardiola skrev:

Hva mener du?

Santini: Kranglet visstnok med Arnesen. Ingenting som tyder på at dette hadde mye med Levy å gjøre.
Arnesen: Alt tyder på at han var ute etter penger i Chelsea. Aldri hørt at dette hadde noe med Levy å gjøre.

Sier opp eller blir sagt opp, gjennomtrekk likefullt. Om du inkluderer managerne i den lista så blir den ganske heftig. Dette er vel bare enda et "bevis" på at Levy nok ikke er enkel å samarbeide med.
Audere-est-Facere

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54509

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Det beviser ingen ting.
Med mindre vi kjenner årsaken, og det er det neppe noen her inne som gjør.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man!

DARE TO DREAM!
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54510

• HH
  • HH's profilbilde
Guardiola skrev:
HH skrev:
Guardiola skrev:

Hva mener du?

Sier opp eller blir sagt opp, gjennomtrekk likefullt. Om du inkluderer managerne i den lista så blir den ganske heftig. Dette er vel bare enda et "bevis" på at Levy nok ikke er enkel å samarbeide med.

OK. Så hvilken av disse managerene mente du før de ble ansatt var feil og hvem ville du beholdt lengre?

Og bortsett fra Arsenal hvilken klubb har ikke byttet en del managere?

ManUtd. Som har et omdømme kun Real, Barcelona og Bayern kan matche - er nå inne i sin tredje trener de siste årene. Altså laget som i utgangspunktet kan velge helt på øverste hylle. City som kaster alle penger i verden etter sine trenere har ikke akkurat hatt det stabilt på trenerfronten heller. Kan jo fortsette hvis du vil.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Paul Mitchell 4 år 2 måneder ago #54511

• Guardiola
HH skrev:
Guardiola skrev:
HH skrev:
Guardiola skrev:

Hva mener du?

OK. Så hvilken av disse managerene mente du før de ble ansatt var feil og hvem ville du beholdt lengre?

Og bortsett fra Arsenal hvilken klubb har ikke byttet en del managere?

ManUtd. Som har et omdømme kun Real, Barcelona og Bayern kan matche - er nå inne i sin tredje trener de siste årene. Altså laget som i utgangspunktet kan velge helt på øverste hylle. City som kaster alle penger i verden etter sine trenere har ikke akkurat hatt det stabilt på trenerfronten heller. Kan jo fortsette hvis du vil.
OK
Audere-est-Facere