Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Paul Mitchell

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54512

• HH
  • HH's profilbilde
Ofot-yid skrev:
Det beviser ingen ting.
Med mindre vi kjenner årsaken, og det er det neppe noen her inne som gjør.

Du er ny her inne? :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Ofot-yid

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54513

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Ofot-yid skrev:
Det beviser ingen ting.
Hehe.. Media kjenner saken, og det er nok. Tviler på at Levy eller Mitchell ringer Tottenhams Venner for å oppklare hva som har blitt sagt og gjort. Klubbens statement er også rimelig lett å lese (mellom linjene).
Audere-est-Facere
Siste endring: 3 år 11 måneder ago av Guardiola.

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54515

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Hva skal vi uansett med ham, er vel ingen som har så mange overgangseksperter i supporterbasen ;-)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man!

DARE TO DREAM!
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54516

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Media, ja. Metro, Daily Mail eller Guardian?
Guardiola skrev:
Ofot-yid skrev:
Det beviser ingen ting.
Hehe.. Media kjenner saken, og det er nok. Tviler på at Levy eller Mitchell ringer Tottenhams Venner for å oppklare hva som har blitt sagt og gjort. Klubbens statement er også rimelig lett å lese (mellom linjene).

DARE TO DREAM!

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54527

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Det er jo gøy og viktig(?) å spekulere! :)
Men å sette noen fasit er det vel ingen her som kan?

Kanskje Paul ikke klarte å levere på den hylla vi (Levy) ønsker? Kanskje han passer bedre til å hente spillere til klubber som ikke kjemper om ligatittelen?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54528

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Enig i at det må være lov å spekulere litt, ja.
Tror ikke vi vil lide veldig, men det er heldigvis vanskelig å etterprøve :-)

DARE TO DREAM!

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54529

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Kanskje Levy ikke hentet de spillerne Mitchell fant? Umulig for oss å si noe om, annet enn at han ikke lenger ønsker å jobbe for oss. Det i seg selv sier en del. Er jo ingen hemmelighet at Levy liker å involvere seg litt for mye i overgangene, både på godt og vondt.
Audere-est-Facere
Siste endring: 3 år 11 måneder ago av Guardiola.

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54530

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Jeg ser en del kommenterer på Twitter at PM var mannen bak spillere som Dier og Alli, men Dier ble hentet før PM ble ansatt og Alli var allerede scoutet av Spursi lang tid.

Følgende spillere ble hentet inn under PMs direkte ledelse (korriger meg gjerne dersom jeg tar feil):

1. Toby Alderweireld
  2. Kevin Wimmer
  3. Kieran Trippier
  4. Heung-Min Son
  5. Clinton N'Jie
  6. Victor Wanyama
  7. Vincent Janssen

Av disse er det bare Toby som har vært en umiddelbar suksess, men det trengte man kanskje ikke å være rakettforsker for å forutsi. Wimmer og Trippier har vist seg som ganske gode rotasjonsspillere, men heller ikke mer i mine øyne. N'Jie har sett veldig uferdig ut, men skader har gjort det vanskelig å mene noe kvalifisert om hva han egentlig står for. Son var en meget profilert spiller i Tyskland og en jeg fremdeles har tro på, men som med Toby bør hans ferdigheter være godt dokumentert og kjent før han ble kjøpt.

Hvordan Wanyama og Janssen vil fungere er det for tidlig å si noe om, men førstnevnte kan ikke Poch hatt behov for PMs bistand til å vurdere. Janssen var ukjent her på berget, men skapte et navn for seg selv gjennom å bli toppscorer i Eresdivisie og kan vel heller ikke beskyldes for å være en uoppdaget, men uslipt diamant.

Hva jeg vil frem til er at vår spillerrekruttering ikke nødvendigvis har blitt merkbart bedre under PM og MacKenzie. Vel så viktig som hvem vi har kjøpt er kanskje hvem vi ikke har kjøpt, men også her mistenker jeg det vel så mye er Poch som fortjener kreditt.

Nå virker det uansett som om PM fortsetter i jobben sin ut sesongen eller til Spurs har fått på plass en ny "head of recruitment". Jeg kommer nok ikke til å miste noe nattesøvn i mellomtiden...
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54538

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Egentlig veldig vanskelig å vite hvilke kriterier man skal dømme sjefsspeidere/sportsdirektører utifra. Hvorvidt man finner såkalte scoop er jo én måte å gjøre det på. Da er det vel egentlig bare Wimmer (ung, veldig god backup og billig) som skiller seg ut av de spillerne du nevner, Brakar. Hvis man bare ser på styrkeforholdet slått til/ikke slått til er egentlig ikke Baldini noe særlig dårligere, selv om han svidde av mer penger.

Viktigst (såvidt jeg kan skjønne) er vel samarbeidet med treneren, altså å vite hva slags spillertyper/mennesketyper som passer inn i lage/troppen. Alle som så mer enn én Soton-kamp i 14/15 kunne se at Toby var en veldig god midtstopper, men det var fortsatt ikke noen automatikk i at han kom til å passe så bra inn hos oss som han gjorde. Son kostet mye og var en etablert Bundesliga-spiller, men selv om han ikke har levd helt opp til forventningene enda, virker det som han sprer mye god stemning i troppen. Virker generelt som Mitchell og Poch har hatt en god greie gående, selv om vi egentlig ikke aner hvem som har stått for hvilke kjøp osv.

Tror ikke det er noen krise å miste han, men det er jo alltid synd og måtte bryte opp noe som virker å ha fungert ganske bra. Uansett unødvendig av folk som blåser seg opp pga spekulasjoner, det siste vi trenger nå er dårlig stemning rundt klubben!

Edit: Var selveste David Pleat som "fant" Alli, var det ikke?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 3 år 11 måneder ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

Paul Mitchell 3 år 11 måneder ago #54559

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ryktes at det rett og slett handler om lønnsstrukturen vår. At fordi vi har for lav max-lønn så ødelegger det for mange av spiller-transferene han forsøker seg på.