Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: TV2s prioriteringer

TV2s prioriteringer 1 måned 3 uker ago #82104

• Thomas Johansen
  • Thomas Johansen's profilbilde
Dougie skrev:
Thomas Johansen skrev:
Ikke den "min kompis" bruker. Den streames via GSE SMART IPTV app'en på Apple TV..
Denne kompisen din, har han noen erfaringer med om kampene ligger langt etter på den appen? Ikke at det skal stort til for å slå Sumo, ligger ofte et halvt til ett minutt bak. Men hvis det er verre enn det, finnes det jo gratis-alternativer som (hvis du har sinnsro nok til å leve med litt popups) er like bra.

Vi sjekket TV2 PL kanalen sist opp mot mot Flashscore appen, og da var man 30 sek etter. NBC Sports Network kan ligge 1min + etter.
Det veier også opp hvor enkelt det er. Alt ligger i en app. App på telefonen. Får alt inn i HD. App på Apple TV. Bare noen tastetrykk. Kan sette opp Sky, BT, NBC, TV2 opp i "Favoritter"
--- To Dare Is To Do ---
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Dougie

TV2s prioriteringer 1 måned 3 uker ago #82160

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Jeg har en annen kompis som vurderer IPTV.shop, men han er betenkt angående å betale i Bitcoin. Eller gjør man egentlig ikke det?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

TV2s prioriteringer 1 måned 3 uker ago #82171

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Kjenner en som fikk tips om å betale IPTV-abo med Amazon gavekort, selv om det står oppført US/UK only. Mottaker av gavekort skulle være en litt dodgy epostadresse, og det hele endte opp med at Amazon blokkerte transaksjonen og suspenderte kontoen. Nå bruker samme kar Peacock over VPN. Fungerer visst bra. Mister reklame og studiopraten, men det er kanskje bare en fordel.
- One team in London -

TV2s prioriteringer 1 måned 3 uker ago #82181

• Thomas Johansen
  • Thomas Johansen's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Jeg har en annen kompis som vurderer IPTV.shop, men han er betenkt angående å betale i Bitcoin. Eller gjør man egentlig ikke det?

Min kompis bruker IPTV.shop
Betaler ikke i Bitcoin. Han bestiller valg abonnement, får en epost med valg av betalingsmåte. Velger Amazon Gift Card. Kjøper et Amazon Gift Card og sender det til epostadresse som er vedlagt i eposten. Det er enkelt forklart.
20 minutter etterpå, var det plug and play!
--- To Dare Is To Do ---