Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Michael Dawson

Michael Dawson 7 år 11 måneder ago #2284

• trondmm
  • trondmm's profilbilde
Ingen tråd opprettet om Daws? Fant i hvert fall ingen.

Her er Michael Dawson's "Team mates"

Best trainer: Tom Huddlestone! ? Den var kanskje den mest overraskende for meg..
- _ BARCA CAMPIO - Copa d' Europa 2006 _ -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Michael Dawson 7 år 11 måneder ago #2287

• Deniro
  • Deniro's profilbilde
www.tv2.no/sport/fotball/sjekk-tirsdagen...-januar-3906521.html

På vei til Southampton i januar kanskje.
Det finnes kun en konge.
Ledley King 26

AUDERE-EST-FACERE
TO DARE IS TO DO

Michael Dawson 7 år 9 måneder ago #4487

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
AVB til Daily Fail:

Both Bale and Dawson have suffered hamstring muscle injuries,' the Spurs boss said.

'One looks more serious than the other although both are controllable. With muscle injuries it's very difficult but it might keep (Bale) out for one to weeks. Dawson a little bit less.'

www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...y.html#ixzz2DppHqo3R

Michael Dawson 7 år 9 måneder ago #4489

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Bra det ikke var noe verre. Håper uansett Ekotto snart er tilbake, så Vertonghen kan spille stopper igjen.

Michael Dawson 7 år 9 måneder ago #4490

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Skal ut på treningsfeltet igjen til uken.
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill

Michael Dawson 7 år 8 måneder ago #6783

• TinyTerry
  • TinyTerry's profilbilde
Fant denne til slutt :)

Det er bare å ta av seg hatten for denne mannen! Kanskje ikke den mest spennende spilleren eller personen, men makan til lojalitet, profesjonell og hardtarbeidende mann finner man sjeldnere og sjeldnere dessverre.

Han har vært her i 8 år og har vokst enormt (spesielt de siste årene). Det er også lett å glemme at mannen bare er 29 år gammel. Litt synd med skadene han har hatt, men han har vist etter at han har kommet tilbake at han fortjener å bli i Tottenham. Soleklart valg som kaptein i mine øyne.

www1.skysports.com/football/news/11675/8...ewarded-at-Tottenham

Michael Dawson, Jan Vertonghen, Younes Kaboul og Steven Caulker - Har vi noensinne hatt 4 såpass gode stoppere?

Michael Dawson 7 år 8 måneder ago #6890

• Theodor Andersen
  • Theodor Andersen's profilbilde
TinyTerry skrev:
Fant denne til slutt :)

Det er bare å ta av seg hatten for denne mannen! Kanskje ikke den mest spennende spilleren eller personen, men makan til lojalitet, profesjonell og hardtarbeidende mann finner man sjeldnere og sjeldnere dessverre.

Han har vært her i 8 år og har vokst enormt (spesielt de siste årene). Det er også lett å glemme at mannen bare er 29 år gammel. Litt synd med skadene han har hatt, men han har vist etter at han har kommet tilbake at han fortjener å bli i Tottenham. Soleklart valg som kaptein i mine øyne.

www1.skysports.com/football/news/11675/8...ewarded-at-Tottenham

Michael Dawson, Jan Vertonghen, Younes Kaboul og Steven Caulker - Har vi noensinne hatt 4 såpass gode stoppere?

Tar lett av meg hatten for Dawson, han vil alltid være en legende i mine øyne. Gir alt og er lojal mot klubben. Men han er en tikkende bombe og alt for dårlig i mine øyne. Fullstendig idioti å ikke la Verthongen spille slike kamper. Klart 4. valg av våre stoppere syntes jeg

Michael Dawson 7 år 8 måneder ago #6891

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Med Gallas skadet og Vertonghen syk var det vel naturlig at Dawson og Caulker startet.

-men hva Dawson gjør i forkant av målet til united er sjokkerende...

Han støter riktig i ryggen først, men så bør han bare la spilleren gå hjemover og ikke jage etter langt opp på banen. RVP ser dette og faller raskt over i rommet der dawson skulle vært, og Walker ender med to å passe på...

Michael Dawson 7 år 8 måneder ago #6892

• Theodor Andersen
  • Theodor Andersen's profilbilde
Øivind skrev:
Med Gallas skadet og Vertonghen syk var det vel naturlig at Dawson og Caulker startet.

-men hva Dawson gjør i forkant av målet til united er sjokkerende...

Han støter riktig i ryggen først, men så bør han bare la spilleren gå hjemover og ikke jage etter langt opp på banen. RVP ser dette og faller raskt over i rommet der dawson skulle vært, og Walker ender med to å passe på...

Hvor syk var egentlig verthongen? Frisk nok til å ake og ha det morro ute. Hadde heller tatt en Verthongen i 90% enn Dawson any day

Michael Dawson 7 år 8 måneder ago #6893

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Så du tror AVB valgte Dawson for å hjelpe United?
Selvfølgelig var han syk, hvis ikke hadde han spilt.