Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Fotball-VM 2018

Fotball-VM 2018 2 år 10 måneder ago #67927

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Det er vel bare å ta en titt på hvem Frankrike bytter inn. Har ikke sett noe særlig av han denne sesongen, men har iallefall gjort nok til å overbevise Atletico Madrid.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Fotball-VM 2018 2 år 10 måneder ago #67932

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Mye dårlig fotball så langt i VM spør du meg, mye tafatt innsats til å være VM.
Croatia nigeria i går, var jo så lavt tempo at bestemor kunne kommet på løp. Danmark imponerte slett ikke, Peru har vært et kult lag i mine øyne. Et av lagene med mest energi så langt.
Har trua på Colombia som en outsider. Frankrike har en sykt lag, men merkelig nok så sliter de ofte, de tapte mot luxenburg , med dette stjernespekkede laget, det sier egentlig nok til at frankrike IKKE vinner VM.
Belgia har muligens den største sjansen til å vinne et VM noensinne, og mitt største tips. ingen svakheter i det laget
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Fotball-VM 2018 2 år 10 måneder ago #67933

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Jeg må bare ta med at jeg liker måten peru spiller på, gir alt, fult av glede og vilje. hadde fortjent en seier mot danmark, tror de kommer sterkt tilbake og kan overaske mot frankrike
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Fotball-VM 2018 2 år 10 måneder ago #67934

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Enig, et lite ran at Danmark vinner den. Blir tøft for Peru nå, men tror de kan overraske Frankrike.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67936

• Presley
  • Presley's profilbilde
Vi er vel linket til Xherdan Shaqiri og synes har gjort en god kamp for Sveits i dag.Kan se ut som han lagt ned noen ekstra trenings timer også.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67937

• HH
  • HH's profilbilde
Typisk Shaqiri-kamp. God, men ikke god nok. Vi trenger virkelig ikke flere slike i de posisjonene. Hadde han vært en CM vi kunne brukt som stallfyll hadde saken vært en helt annen.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67938

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Shaqiri får meg til å tenke tilbake på Steed Malbranque. Ikke bare kroppslig, men også sportslig sett. Og som HH nevner, var også han god, men ikke god nok.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67944

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
opp mot 8 av våre i aksjon i dag. Gleder meg.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67945

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Son på sitt mest frustrerende dette. Blir mer rom mot Mexico og Tyskland, men lider veldig av medspillere som ikke greier å finne han i de riktige posisjonene.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67946

• HH
  • HH's profilbilde
Blir førstegangstjeneste på han nå.