Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Fotball-VM 2018

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67947

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
HH skrev:
Blir førstegangstjeneste på han nå.
I alle fall Asian games til høsten. Godt å se at ingen av de asiatiske lagene har vært gode.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67948

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Trippier blant banens beste til nå. Kane med mål. Walker lager straffe
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67949

• HH
  • HH's profilbilde
Gode gamle Walker.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67950

• Christian
  • Christian's profilbilde
Trippier god, Kane matchvinner. Eneste som skuffer litt er Dele, men han burde absolutt spille mer sentralt i banen etter min mening.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67951

• HH
  • HH's profilbilde
Positivt med Trippier. Jeg argumenterte for at han skulle få muligheten til å ta over plassen fra Walker i fjor sommer, men innrømmer fint at jeg skiftet mening utover i sesongen (altså at han ikke var god nok). Så synes jeg han spilte seg opp på slutten og kanskje kan et positivt VM føre til at han blir god nok til å være et klart førstevalg hos oss. Lov å håpe i alle fall.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67952

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Sjokkert over dommern i england kampen, ikke bare på straffe situasjonene, men også i fler andre situasjoner. merker jeg blir irritert når jeg ser en dommer som virker gi blaffen, og som dømmer klart i favør et lag.
Den dommeren bør ikke få fler kamper i proffesjonell fotball
Trippier var utrolig god idag, banens beste etter mitt syn
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67953

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Trippier den spilleren i vm som foreløpig har skapt flest sjanser (6) B)
Poch burde kanskje revurdere hvem som slår indirekte dødballer?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67954

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Tror dommeren gjør mestparten rett i straffesituasjonene. Walker har en forseelse der motstander klart hindres i å nå ballen. Hva gjør armene hans der oppe? Dette er straffe i min bok. Klønete. Neppe veldig bevisst så gult kort var kanskje unødvendig.

Og den ene episoden med Kane der motstander lander oppå han: dette er en situasjon som Kane konstruerer fullt ut. Dette ble bevist i studio på svensk tv4 (ja jeg måtte skifte kanal da jeg synes nrk har mistet teket på fotball for mange år siden).

Det var vel en situasjon med Kane i første der han ble holdt og skulle hatt straffe, men i de to andre er jeg faktisk enig med dommeren. Utrolig gøy med Kane uansett!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67955

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Deilig at Kane leverer! Holder jo selvfølgelig med Kane (og England), men synes de ble dårlig behandla av dommer i dag. Hvis han først legger lista så lavt som han gjør på straffen mot England, så bør han også dømme et par straffer for England..

Uansett herlig at Kane setter to og leverer i åpningskampen. Syns England viste lovende takter i førsteomgang, og hvis de ikke hadde blitt dømt imot tror jeg andreomgang hadde vært plankekjøring. Spent på fortesetteslen!

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #67956

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Ikke bare innlegg trippier kan slå, ha var meget god med ball i beina i går også :) syntes han vendte om pent et par ganger, og noen iskalde pasninger i forsvar
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us