Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Fotball-VM 2018

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68016

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
/sigh
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68017

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Da var Colombia videre. Da er vel alle våre minus Søn videre?

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68018

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Var Alli så ræva i første match at han ikke en gang får plass i dag? 9 bytter fra forrige gang og allikevel ikke med. Ær'n sjuk?
COYS
Siste endring: 2 år 9 måneder ago av CWaddle.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68019

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Nå er jeg nrk-fan på mange områder men det gjelder dessverre ikke fotball. Synes det er en lidelse å høre på kommenteringen. En mengde selvfølgeligheter, tørre teoretiske kommentarer fra Drillo og lite interessant info om spillere, kamputvikling osv. Flere kommentatorer er i tillegg direkte dårlig forberedt til kampen de skal kommentere, bl a med tanke på hvem de ulike lagene kan møte i senere runder og slikt. Sorry, men TV2 er et hav foran!

Spesiell kamp i dag når viljen til å vinne ikke er så stor. Håper Kane kommer inn og banker inn to-tre mål mot slutten. Tror personlig ikke det er så stor forskjell på høyre og venstre side av sluttspillet. Mange av de store som har underprestert. Uruguay og Kroatia tror jeg når langt.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68020

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Enig i at NRK ikke er bra, selv om Klavenes fungerer. Er og skuffa over TV2 hvor kommentatorene virker uforberedt.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68021

• HH
  • HH's profilbilde
Går i svensk og dansk TV her. Spesielt den svenske kommentator-kulturen er overlegen den norske. I Sverige har man ikke behov for å kommentere hver eneste pasning. Kasper Wikestad kan ødelegge omtrent enhver forballkamp. Greit med engasjement, men det blir så overdrevet. Litt som Jesper Mathisen, som kan mye, men som alltid skal være så morsom og spenstig i formuleringene. Blir så slitsomt når det aldri tar slutt. Selv ikke Mini skulle vitse heletiden.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68022

• HH
  • HH's profilbilde
Rose litt sløv på målet (selv om Delph skal tette der). Dembele god. Veldig god til tider. Dier begynner jeg snart å gi opp. Svak igjen og igjen.

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68023

• HH
  • HH's profilbilde
Veldig lovende takter fra Rose. Måtte han bli værende!

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68024

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Sant, Rose var god. Men pinlig av England (og forsåvidt Belgia) å ikke gå for gruppeseier. Ser poenget, men ingen av de lagene er i en posisjon til å spekulere i kvartfinalemotstander. Håper virkerlig Sanchez og Colombia moser England.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Fotball-VM 2018 2 år 9 måneder ago #68025

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Dougie skrev:
Sant, Rose var god. Men pinlig av England (og forsåvidt Belgia) å ikke gå for gruppeseier. Ser poenget, men ingen av de lagene er i en posisjon til å spekulere i kvartfinalemotstander. Håper virkerlig Sanchez og Colombia moser England.

Sjølv om eg er enig i at England fortjener å få seg en smell som følge av dårlig kampledelse, så er eg såpass glad i gutta våre, at eg ønsker dei så langt som mulig. Colombia har vel heller ikkje vist at dei har noko å gjære i ei kvartfinale (så langt iallefall).

Det eg sliter litt med å forstå, er kvifor man ikkje satsar litt meir fra Englands side, sjølv om man er sikra å gå videre fra gruppa. Har ofte vist seg at momentum er ufatteleg viktig i EM/VM samanheng. Og da kan eg ikkje skjønne anna en at man bør prøve å holde samme stamme i laget kvar kamp, så lenge det funkar. Enkelte utskiftningar, ja. Endre omtrent heile laget? Ikkje smart i mi bok.

Ellers var Dier svært svak, bortsett fra eit par veldig gode passningar.