Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: EL finalen i kveld. Chelsea - Arsenal

EL finalen i kveld. Chelsea - Arsenal 1 år 4 måneder ago #75241

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Dette kaller jeg B-finale. Arse småsurver (EL neste år også...), Chelski gidder knapt juble, glisne tribuner.
-Nei, det er på lørdag det skjer ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

EL finalen i kveld. Chelsea - Arsenal 1 år 4 måneder ago #75247

• Knut
  • Knut's profilbilde
For de av dere som ikke følger AFTV jevnlig (kun når Ars* taper selvfølgelig) så anbefaler jeg såvisst å titte på klippet under. Absolutt legendarisk, særlig litt etter halvveis der DT begynner å skjelle ut en annen fan. For en gjeng :lol: :lol: :lol:

www.youtube.com/watch?v=Xl19eb6HFbk
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 1 år 4 måneder ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, mka07, CWaddle, Dougie

EL finalen i kveld. Chelsea - Arsenal 1 år 4 måneder ago #75254

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Denne:Knut skrev:
Med fare for å jinxe; våre bønner later til å være hørt. Med 4-1 til de blå med 18 min igjen skal det godt gjøres at sluttresultatet flipper motsatt vei.

Er bare å gjøre som Noel Gallagher - sette over te-vannet og lene seg tilbake: youtu.be/-dB8LJIxinE

Forklarer denne:Knut skrev:
For de av dere som ikke følger AFTV jevnlig (kun når Ars* taper selvfølgelig) så anbefaler jeg såvisst å titte på klippet under. Absolutt legendarisk, særlig litt etter halvveis der DT begynner å skjelle ut en annen fan. For en gjeng :lol: :lol: :lol:

www.youtube.com/watch?v=Xl19eb6HFbk

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Knut
  • Side:
  • 1
  • 2