Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49956

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
The Guardian understand Newcastle United have agreed a fee with Tottenham Hotspur for winger Andros Townsend. #thfc
The deal for Andros Townsend is set to be completed in the next 48 hours, according to Guardian journalist @Ed_Aarons. #THFC
Mauricio Pochettino is understood to have intervened during negotiations forcing Daniel Levy to let Townsend leave the club. #THFC

Fra twitter. Kan se ut som Andros forsvinner. Kan tolkes som at Poch har banka litt fornuft inn i skallen på Levy også!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49957

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49958

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Høres bra ut. Bare å kvitte seg med sånne spillere.
Audere-est-Facere

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49963

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
Guardiola skrev:

Sånne spillere? Da mener du? Engelske som har vært i klubben lenge og vist at han vil blø for drakten? Jeg veit at han kom på kanten med en trener, men det må da være lov å bli skuffet når du ikke kommer inn i en kamp. Alle kan ha en dårlig dag.
Andros har vel vært i tottenham siden han var 8-9år gammel og gått gradene her. Jeg trodde det var slike spillere vi ville ha i klubben.

Jeg kan være enig i at jeg blir oppgitt over han i enkelte situasjoner, men likevel en spiller jeg håper og tror har en større fremtid enn fortid.
Blir også imponert når jeg ser han fra tribunen, han legger alltid inn mye innsats og løper mye, noe som ikke er så lett og se fra sofaen. Han er også eller var sistgang jeg var på kamp populær blant fansen.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49965

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Gaute skrev:
Guardiola skrev:

Sånne spillere? Da mener du? Engelske som har vært i klubben lenge og vist at han vil blø for drakten? Jeg veit at han kom på kanten med en trener, men det må da være lov å bli skuffet når du ikke kommer inn i en kamp. Alle kan ha en dårlig dag.
Andros har vel vært i tottenham siden han var 8-9år gammel og gått gradene her. Jeg trodde det var slike spillere vi ville ha i klubben.

Jeg kan være enig i at jeg blir oppgitt over han i enkelte situasjoner, men likevel en spiller jeg håper og tror har en større fremtid enn fortid.
Blir også imponert når jeg ser han fra tribunen, han legger alltid inn mye innsats og løper mye, noe som ikke er så lett og se fra sofaen. Han er også eller var sistgang jeg var på kamp populær blant fansen.

Om det berre var en episode så hadde han nok ikkje blit pressa ut. Eg meiner forøvrig at han ikkje er i nærheten av god nok. Føler han er litt one trick pony.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49966

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Tweet fra Andros:
Been an absolute pleasure playing with the u21 boys the last 3 or 4 months

Da kan vi langt på vei slå fast at Townsend er ferdig.
Siste endring: 4 år 7 måneder ago av Dougie.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49967

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Det høyrtest rimelig bittert ut...

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49969

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
Dougie skrev:
Tweet fra Andros:
Been an absolute pleasure playing with the u21 boys the last 3 or 4 months

Da kan vi langt på vei slå fast at Townsend er ferdig.

hehe, didn't know.
Da kan jeg vel trekke tilbake forrige innlegg, eller spise mine ord eller noe sånn.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49971

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Gaute skrev:
Guardiola skrev:

Mener spillere som er for dårlige og viser null tegn på bedring i tillegg til at de ikke klarer å oppføre seg. Townsend fyller alle kriterier her. Engelsk eller ikke.
Audere-est-Facere
Siste endring: 4 år 7 måneder ago av Guardiola.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49972

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Andreas skrev:
Det høyrtest rimelig bittert ut...
Ikke nødvendigvis bare bitter tror jeg. Fikk ikke med alt, hadde lagt ved bilder og full pakke. Var nok ganske sarkastisk retta mot a-lagshold, men virker faktisk som han synes det var oppriktig gøy å spille med unggutta også.