Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49973

• HH
  • HH's profilbilde
Mulig det er noen hendelser jeg ikke klarer å huske i farten, men mitt inntrykk har alltid vært at Townsend har prøvd sitt beste på banen.

Skal være forsiktig med å spekulere for mye i en persons karakter basert på hva man får med seg via media. Teit den siste tweeten, men kan jo forstå skuffelsen også. Ikke lenge siden han var Englands redning ned kanten - at det går litt i hodet på en relativt ung kar er ikke så unaturlig.

Uavhengig av det er jeg glad det virker til at han snart blir solgt. Trodde virkelig at noe kanskje var på gang etter Sunderland, men siden den gang har han stort sett vært dårligere enn noen gang. Har en del talent, men urealistisk å tro at han noen gang vil nå sitt potensial som Tottenhamspiller. Liker ikke dumme spillere og på banen er Townsend definitivt dum (litt som Lennon - bare mye verre).

Rimelig utrolig at han nå sannsynligvis blir et at Newcastles dyreste kjøp gjennom tidene (inflasjon og valutakurs tatt med i beregningen).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49974

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Andros har en masse talent og gode egenskaper som han ikke bruker riktig grunnet (sansynligvis) en total mangel på fotball-intelligens. En enklere måte å spille fotball på vil forhåpentligvis passe han bedre, og jeg blir ikke overasket hvis han skinner for en ny klubb (muligens et merkelig valg med Newcastle riktignok)

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49985

• Christian
  • Christian's profilbilde
Flere, deriblant Sky Sports, melder at Spurs og Newcastle er enige om en sum på £12mp for Andros.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49989

• Leif Hauge
  • Leif Hauge's profilbilde
"Newcastle skal være enige med Tottenham om en overgang for midtbanespilleren Andros Townsend. 24-åringen har slitt med å få spilletid i Tottenham denne sesongen, og nå tyder alt på det den engelske landslagsspilleren fortsetter karrieren i Newcastle.
Ifølge Sky Sports er klubbene enige om en overgangssum på 12 millioner pund, tilsvarende 150 millioner norske kroner. Tottenham skal i utgangspunktet ha ønsket mer for vingen, men manager Mauricio Pochettino skal selv ha grepet inn og anmodet ledelsen om å selge Townsend, ifølge NTB"

Enig med Poch, han hadde talent men har ikke tatt noe steg mot å bli bedre og passer ikke til laget vårt så 12 mill høres bra ut i mine ører.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49992

• HH
  • HH's profilbilde
Aldri i verden at Pochettino legger seg opp i prisen på Townsend. Skal han instruere en som har vært styreformann i åresvis hvordan han gjør jobben sin? Fantasi fra sky.

Pochettino har vel for lenge siden informert Levy hvordan han ser på Townsend - så er det opp til Levy å få best mulig pris.

Stoler også 100x mer på de forskjellige ITKene enn sky hva gjelder pris.

Ikke at det spiller så mye rolle. 12 er også en veldig bra avtale for Tottenham.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49993

• Swanen
  • Swanen's profilbilde
Ser for meg at Pochettino har anmodet Levy om å bli kvitt Townsend, nettopp fordi det ikke er ønskelig å ha spillere rundt laget med negativ innflytelse.
COYS

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49994

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Dette er gode nyheter!!! :cheer:
En spiller som har gjort sitt beste, men som dessverre ikke er god nok.
Hadde jeg hatt hår ville jeg revet det av i de kampene han har spilt - i rein frustrasjon!
Andros har en del fine ferdigheter, men mangler fotballforståelse som kreves for å bli en veldig god spiller.

Er sjeleglad for at vi heller gir sjansen til Onomah!!
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Siste endring: 4 år 7 måneder ago av Hørry-Kane.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49995

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
HH skrev:
Aldri i verden at Pochettino legger seg opp i prisen på Townsend. Skal han instruere en som har vært styreformann i åresvis hvordan han gjør jobben sin? Fantasi fra sky.

Pochettino har vel for lenge siden informert Levy hvordan han ser på Townsend - så er det opp til Levy å få best mulig pris.

Stoler også 100x mer på de forskjellige ITKene enn sky hva gjelder pris.

Ikke at det spiller så mye rolle. 12 er også en veldig bra avtale for Tottenham.
Nå var det vel The Guardian som først meldte dette (uten at det har så mye å si), men ja, jeg er enig i at avisene nok er ute å sykler der. At Poch derimot har presisert at han svært gjerne ser at Andros forlater klubben, dét er fullt mulig, uten at jeg skal spekulere for mye i hvorvidt det har påvirket Levy.

Er prinsippielt imot å ta anonyme enkeltpersoner som påstår at de har insideinformasjon seriøst, men akkurat her kan du nok ha rett i at noen av dem er hakket mer troverdige, da avisene (ihvertfall de tabloide) lever av store overskrifter.
At prisen er rundt £12m er det vel bred enighet om, men vinklingen er selvfølgelig mer "sensasjonell" fra Sky & co
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 4 år 7 måneder ago av Dougie.

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49996

• Totenskinke
  • Totenskinke's profilbilde
Veldig synd det ikke fungerte for Townsend her, ekte Tottenhamgutt som har spilt i klubben ca hel livet. Jeg, som mange andre, hadde store forventninger til han. Jeg ønsker han lykke til, håper han får det til i Newcastle. Og nok en gang renner det pund inn på kontoen etter godt arbeid med unge spillere i klubben.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Andros Townsend 4 år 7 måneder ago #49997

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
Guardiola skrev:
Gaute skrev:
Guardiola skrev:
Høres bra ut. Bare å kvitte seg med sånne spillere.

Sånne spillere? Da mener du? Engelske som har vært i klubben lenge og vist at han vil blø for drakten? Jeg veit at han kom på kanten med en trener, men det må da være lov å bli skuffet når du ikke kommer inn i en kamp. Alle kan ha en dårlig dag.
Andros har vel vært i tottenham siden han var 8-9år gammel og gått gradene her. Jeg trodde det var slike spillere vi ville ha i klubben.

Jeg kan være enig i at jeg blir oppgitt over han i enkelte situasjoner, men likevel en spiller jeg håper og tror har en større fremtid enn fortid.
Blir også imponert når jeg ser han fra tribunen, han legger alltid inn mye innsats og løper mye, noe som ikke er så lett og se fra sofaen. Han er også eller var sistgang jeg var på kamp populær blant fansen.
Mener spillere som er for dårlige og viser null tegn på bedring i tillegg til at de ikke klarer å oppføre seg. Townsend fyller alle kriterier her. Engelsk eller ikke.

Aha, da er jeg ikke enig i det hele tatt. Har sett stor forbedring på Townsend i måten han spiller og jobber på.
Menmen samme det, han er gone nå.