Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #49999

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Gaute skrev:
Guardiola skrev:
Gaute skrev:
Guardiola skrev:
Høres bra ut. Bare å kvitte seg med sånne spillere.

Sånne spillere? Da mener du? Engelske som har vært i klubben lenge og vist at han vil blø for drakten? Jeg veit at han kom på kanten med en trener, men det må da være lov å bli skuffet når du ikke kommer inn i en kamp. Alle kan ha en dårlig dag.
Andros har vel vært i tottenham siden han var 8-9år gammel og gått gradene her. Jeg trodde det var slike spillere vi ville ha i klubben.

Jeg kan være enig i at jeg blir oppgitt over han i enkelte situasjoner, men likevel en spiller jeg håper og tror har en større fremtid enn fortid.
Blir også imponert når jeg ser han fra tribunen, han legger alltid inn mye innsats og løper mye, noe som ikke er så lett og se fra sofaen. Han er også eller var sistgang jeg var på kamp populær blant fansen.
Mener spillere som er for dårlige og viser null tegn på bedring i tillegg til at de ikke klarer å oppføre seg. Townsend fyller alle kriterier her. Engelsk eller ikke.

Aha, da er jeg ikke enig i det hele tatt. Har sett stor forbedring på Townsend i måten han spiller og jobber på.
Menmen samme det, han er gone nå.
Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva har Townsend forbedret seg på?
Audere-est-Facere
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50033

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Og der var det bekreftet. Flytter tråden.

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50034

• Ovechkin
  • Ovechkin's profilbilde
Lykke til videre, Andros!
16(?) år i klubben lar seg høre.

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50036

• HH
  • HH's profilbilde
Godt å bli ferdig med det. Selv om det er litt vemodig at han aldri helt ble god nok - så nære.

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50037

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Kjenner jeg blir litt vemodig sjæl. Fornøyd med salget, men fyren er Spurs tvers igjennom. Var aldri noe å si på viljen hans, og som nevnt over her, så var han virkelig nær å få det til. Utelukker ikke at han kan utvikle seg oppi nord med masser av tillit, og mer riktige forutsetninger, så hvem vet, kanskje han kommer tilbake en dag som en annen spiller. Trampeklapp vil han uansett få når han returnerer til WHL.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50040

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Fin fyr, men feil fyr. Fin til frustrasjonen tok ham litt.
COYS

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50041

• Presley
  • Presley's profilbilde
Hvorfor solgte vi han egentlig?
Var grunne at han ikke var god nok for oss eller var det at ha hadde en dårlig dag og gikk imot assistenten til MP?

Han var ikke den beste hos oss, men grei å ha på benken.En spiller som kan komme innpå og gav 100% hver eneste gang.Ikke like heldig med alt, men det var sjelden vi så en sløv Townsend.Hadde MP mistet tålmodigheten med han og fant ut at han ikke greide å utvikle seg i rikitg retning.

Hvis grunnen er at han kranglet med assistenten til MP, så er det litt skremmende.Greit å få en liten "straff", men å bli solgt er litt trøyt.
Etter det jeg har hørt så ville ikke Townsend være med på løpe trening etter en kamp, noe han ikke burde gjort noe nummer ut av.
Mulig dere andre har noen svar til meg, ting jeg ikke har fått med meg i farten.

Uannsett så ønsker jeg han lykke til.I Newcastle vil han få mye spilletid.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50042

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tipper han er veldig misfornøyd med å ikke spille fast (noe hans prestasjoner ikke fortjente), og regner med at problemet i nedkjøringa etter den kampen ikke var første og muligens ikke siste gang han ga uttrykk for det. Vi har en spiller på ok lønn vi kan få £12M på benken (og ofte på tribunen); da er det best både for klubb og spiller at han får teste seg et annet sted. Han passet ikke inn i stilen hos oss, og hadde fått nok muligheter IMO
Følgende bruker har takket deg: Iceback, Dougie

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50044

• HH
  • HH's profilbilde
Umulig å vite hvorfor han ble solgt. Men jeg tviler på at det kun var basert på utenomsportslige ting. Og selv om det skulle være det så har jeg ingen problemer med beslutningen. Det virker tross alt som de aller aller fleste vil spille for oss under Pochettino. Dembele ga seg ikke selv om han til tider fikk spille veldig lite i fjor. Bentaleb virker fortsatt motivert selv om han er til tider helt ute osv. Selvsagt vil det dukke opp misfornøyde spillere i Tottenham også, men ingenting som tyder på at vi er i overkant "strenge".

Jeg hadde heller ingen problemer med innsatsen, men gud hjelpe så dårlig han har vært i år bortsett fra de minuttene mot Sunderland (hvor han heller ikke akkurat var Messi, men viste fremgang).

Jeg skal ikke garantere at en spiller som Onomah vil bli bedre, men få vil vel være uenig i at han har vist mer enn Townsend i år. Så har vi også Pritchard som virker lovende.

I mer eller mindre tilfeldig rekkefølge spillere som fyller de tre plassene bak Kane.

1. Alli
2. Eriksen
3. Chadli
4. Son
5. Onomah
6. Lamela
7. N'Jie
8. Pritchard

Townsend er vel i beste fall 6. valg. Med tanke på salgsverdien må man rett og slett bare selge når man har et 6. valg for tre posisjoner som er verdt 12m+.

Det eneste lille argumentet for å holde han er at han har høyere fart enn de fleste der (om ikke alle). Men jeg kan ikke huske å ha sett han i bakrom en eneste gang så....

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50046

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
Defensiv jobbing og jobbe uten ball. Bedre på å vinne ballen tilbake når han har mistet den istedenfor å gi opp. Jeg mener også han er blitt en generelt bedre spiller også.

uansett solgt nå. Takker for 16 år Andros, lykke til i Newcastle i alle kamper unntatt 2pr år