Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 7 år 4 måneder ago #15248

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Sett at FA ikke utestenger ham en god stund: ja
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Andros Townsend 7 år 3 måneder ago #15499

• eejit
  • eejit's profilbilde
www.guardian.co.uk/football/2013/jun/04/...-four-months-betting

Utestengt i fire måneder, hvorav tre er gjort betinget fram til 2016. Bør altså ikke få noen praktiske konsekvenser for kommende sesong, inkludert oppkjøring, med mindre det skjer noe nytt. Uansett en unødvendig sak.
Følgende bruker har takket deg: Lasse Sorgendal

Andros Townsend 7 år 3 måneder ago #15503

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
"The punishment from the independent regulatory commission was backdated to 23 May".

Altså er straffen allerede fullført. Bota på £18k svir nok vesentlig mer enn utestengelsen.

Andros Townsend 7 år 3 måneder ago #15505

• eejit
  • eejit's profilbilde
Boten tjener han inn på en uke eller to. Utestengelsen gjorde at han ikke fikk være med til U21-EM.

Edit: Og det er da vitterlig ikke gått en måned siden 23. mai, så utestengelsen er ikke allerede fullført.
Siste endring: 7 år 3 måneder ago av eejit.

Andros Townsend 7 år 1 måned ago #17059

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Townsend har sagt til Sky Sports at han kanskje må forlate Tottenham for å få spilletid.

Tydeligvis ingen av våre spillere som er fornøyd med å være reserve. Syntes han burde bli. Spennende spiller, og vi trenger å beholde de vingene vi har nå.
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Andros Townsend 7 år 1 måned ago #17222

• Knut
  • Knut's profilbilde
I gårsdagens miserable treningskamp mot Monaco var han ihvertfall et av få høydepunkter på vår side, og viser også at han vet hvor målet står.

Var jeg Aaron Lennon ville jeg ha sørget for å gi maks gass fremover for å beholde plassen som foretrukket høyreving :)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #20809

• RH
  • RH's profilbilde
Mye ulike oppfatninger om denne karen. Jeg ser på Townsend som en ung lovende spiller med stort potensiale, og er glad vi beholdt han. Ser også en viss egenverdi ved å ha noen engelske spillere i troppen. Men, når enkelte heller vi ha han enn Lennon, og begrunner dette med "bedre sluttprodukt" faller jeg litt av lasset. Lennon vet han er dårlig til å skyte og gjør derfor ikke det, mens Townsend, som åpenbart heller ikke har noe fantastisk skudd, blåser av gårde hver gang han er innenfor 30 meter. I mine øyne er Lennon en langt klokere spiller, og en som gjør mer for kollektivet enn Townsend. Sistnevnte kan imidlertid fortsatt lære, mens Lennon nok er rimelig ferdigutviklet. Så lenge Lennon sliter så mye med skader som han gjør, og Lamela fortsatt må ha tolk bare for å finne veien til toalettet, vil nok Townsend uansett fungere som førstevalg på høyre kant en stund til.
Siste endring: 7 år 1 uke ago av RH.

Re:Andros Townsend 7 år 1 uke ago #20813

• gdf
  • gdf's profilbilde
Jeg tror ikke Lamela trenger tolk for å finne veien til nettet.

(Ser du ordspillet der eller!?)
Audere est Facere
Følgende bruker har takket deg: RH, Kristian

Re:Andros Townsend 7 år 1 uke ago #20814

• RH
  • RH's profilbilde
gdf skrev:
Jeg tror ikke Lamela trenger tolk for å finne veien til nettet.

(Ser du ordspillet der eller!?)

Meget avansert! :cheer:
Følgende bruker har takket deg: gdf

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #20816

• Totenskinke
  • Totenskinke's profilbilde
Townsend skyter ofte fordi han har et meget godt skudd og er flink til å komme seg i gode skuddposisjoner. Og det er jeg helt sikker på at AVB også sier til han. Jeg har stor tro på at vi kommer til å få mange "Bale-mål" av Andros i årene som kommer. Vi har jo allerede sett to av dem denne sesongen.