Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50048

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Gaute skrev:
Defensiv jobbing og jobbe uten ball. Bedre på å vinne ballen tilbake når han har mistet den istedenfor å gi opp. Jeg mener også han er blitt en generelt bedre spiller også.

uansett solgt nå. Takker for 16 år Andros, lykke til i Newcastle i alle kamper unntatt 2pr år

Eg kan ikkje sei at eg har studert Townsend kamp etter kamp, men i mine auger har vi spelarar i hans posisjon som er bedre på defansiv jobbing. Når han da i tillegg var vår dårlegaste og mest innefektive framover på bana, så hjelper det så lite å være rask. Som eg sa tidlegare. One-trick pony. Og det er ikkje nok i Pochetinos lag, heldigvis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50051

• BigRon
  • BigRon's profilbilde
Fantastisk salg for alle som driver med talentutvikling i klubben. Jeg tipper 12 mill pund finansierer ganske mange år med utvikling av enda bedre spillere enn Andros.
"The biggest regret of my whole football career was leaving White Hart Lane in 1970.....my interest in football weakened after that. I was heartbroken" - Jimmy Greaves.
Siste endring: 4 år 6 måneder ago av BigRon.

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50062

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
Andreas skrev:
Gaute skrev:
Defensiv jobbing og jobbe uten ball. Bedre på å vinne ballen tilbake når han har mistet den istedenfor å gi opp. Jeg mener også han er blitt en generelt bedre spiller også.

uansett solgt nå. Takker for 16 år Andros, lykke til i Newcastle i alle kamper unntatt 2pr år

Eg kan ikkje sei at eg har studert Townsend kamp etter kamp, men i mine auger har vi spelarar i hans posisjon som er bedre på defansiv jobbing. Når han da i tillegg var vår dårlegaste og mest innefektive framover på bana, så hjelper det så lite å være rask. Som eg sa tidlegare. One-trick pony. Og det er ikkje nok i Pochetinos lag, heldigvis.

Jeg har vel ikke sagt at han er best av våre spillere i sin posisjon på defensiv jobbing. Jeg sier at han er blitt bedre enn han var. Mye bedre.

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50080

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Gaute skrev:
Andreas skrev:
Gaute skrev:

Jeg har vel ikke sagt at han er best av våre spillere i sin posisjon på defensiv jobbing. Jeg sier at han er blitt bedre enn han var. Mye bedre.

Da missforstod eg deg berre litt. Uansett, ein spelar som treng å spele MYKJE for å bli god nok for eit topplag i PL. Forhåpentlegvis, for hans del, kan han få det hos toons.Han har eit jo eit potensiale om han kan plukke opp litt fotball forståelse, og får litt meir skuddtrening.

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50084

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Eller i hvertfall skuddvalgtrening

Andros Townsend 4 år 6 måneder ago #50351

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
cjmozart skrev:
Eller i hvertfall skuddvalgtrening

Eller late som han legger inn når han skal skyte. Det er vel eneste mål jeg husker at han har på langskudd(innlegg). Beit han putta på straffe i 5-3 seieren mot chelski, men da var jeg på stadion og i ekstase så den telles ikke :P

Andros Townsend 4 år 3 måneder ago #52843

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Herregud for en goal i dag. Skaffer frisparket selv og.

Andros Townsend 4 år 3 måneder ago #52844

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
cjmozart skrev:

Han hadde faktisk ein ganske så bra kamp idag. Kjekt for både han og Newcastle.

Andros Townsend 4 år 3 måneder ago #52882

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Andreas skrev:
cjmozart skrev:

Ganske bra kamp?? Venstra hans er faktisk best i Europa :woohoo:
www.telegraph.co.uk/football/2016/05/02/...n-europe-on-his-lef/
COYS

Andros Townsend 4 år 3 måneder ago #52886

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
CWaddle skrev:
Andreas skrev:
cjmozart skrev:

Ganske bra kamp?? Venstra hans er faktisk best i Europa :woohoo:
www.telegraph.co.uk/football/2016/05/02/...n-europe-on-his-lef/

Erm... Føler at eg ikkje har så mykje å komme med, anna en at MArtin Keown tydlegvis har missta all forstand. Er faktisk ein av dei drøyaste uttalelsane eg har høyrt på veldig lenge.