Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #20818

• RH
  • RH's profilbilde
Totenskinke skrev:
Townsend skyter ofte fordi han har et meget godt skudd og er flink til å komme seg i gode skuddposisjoner. Og det er jeg helt sikker på at AVB også sier til han. Jeg har stor tro på at vi kommer til å få mange "Bale-mål" av Andros i årene som kommer. Vi har jo allerede sett to av dem denne sesongen.

Vel, jeg tror vi er best tjent med at Townsend slutter å være så opptatt av disse "Bale-målene" som du kaller det og heller ser etter medspillere når han nærmer seg 25-30 meter. Helt greit å dunke til når alternativene er dårligere, men føler at han ikke alltid gjør slike vurderinger. Får litt tunellsyn rett og slett. Akkurat i den fasen synes jeg Lennon er svært mye bedre. Foreløpig.
Siste endring: 7 år 1 uke ago av RH.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Egil , Øystein Svensen

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #20819

• Egil
  • Egil 's profilbilde
Enig i mye av det som sies her, og litt lett å mislike Townsend sia han "skyter vilt på alt" og er ganske arrogant og jypling ift oppførsel/utseende (gambleepisoden inkl). Med stjernespillere rundt seg som heller burde fått ballen i gode posisjoner antar jeg disse etterhvert sier i fra. Både Soldado, Eriksen og mange andre er såpass nye at de ikke kjefter på vingens håpløse skudd fra 40 meter og inn, og lar det mao passere. Så får heller publikums vrede oppfattes hos Townsend. Samtidig er han ennå ung og vil sikkert overbevise AVB, en uslepen diamant som med bedre blikk kan få mange assister.

Godt at Lennon får konkurranse på høyre, og med Lamela adapted etterhvert blir det real konkurranse på denne plassen. Med Andros på den ene siden er han i alle fall farlig hver gang gutten blir rettvendt, han går jo sjelden på tvers men utfordrer ASAP. Ungdommelig pågangsmot og britisk pass er bra, under AVB kan han på sikt formes til en Bale- ingen tvil om hans rappe teknikk og skudd. Veldig glad om vi beholder denne mannen i mange år framover!

Vi starta med (hele) 4 briter lørdag, betyr faktisk litt for meg-mulig det er konservativt, men...
Siste endring: 7 år 1 uke ago av Egil .

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #20823

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Jeg har ikke blitt spesielt imponert av skuddteknikken hans. Samtidig husker jeg jo da Bale drev med det samme og aldri traff mål, så det er kanskje håp, men akkurat nå synes jeg det virker som om han bare lukker øynene og håper på det beste.
Følgende bruker har takket deg: RH, Øystein Svensen

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #20826

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Sir Bill skrev:
Jeg har ikke blitt spesielt imponert av skuddteknikken hans. Samtidig husker jeg jo da Bale drev med det samme og aldri traff mål, så det er kanskje håp, men akkurat nå synes jeg det virker som om han bare lukker øynene og håper på det beste.
Trikset i januar-vinduet blir å kjøpe Juninho som avslutnings-trener. Da er det ingen som har en sjanse mot oss!

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21719

• Sir Heim
  • Sir Heim's profilbilde
Ikke neste år, men i år!!!

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21723

• Snurreleif
  • Snurreleif's profilbilde
Som det står i artikkelen, befriende å høre en som faktisk tilstår å ha filmet.

Synes Lampard svarer godt for seg også.

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21725

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Sir Heim skrev:
Det er bra han tilstår. Men han kunne jo unnskylde seg med at han var ung og han hadde en lærermester og forbilde i Bale .)
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21726

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
madbitt skrev:
Sir Heim skrev:
Det er bra han tilstår. Men han kunne jo unnskylde seg med at han var ung og han hadde en lærermester og forbilde i Bale .)

Nå filmet ikke bale så veldig mye da. Han løp så raskt at dommeren ikke fikk med seg at han ble felt.

Synes heller ikke at filming der forsvareren legger ut et bein for så i siste liten trekke det tilbake er det verste. Spilleren forventer å bli tatt og er klar til å falle. Så når han allikevel ikke blir tatt så er spilleren på vei ned. Angriper reagerer først på taklingen han ser komme og rekker ikke å omstille seg i det forsvarer trekker seg.

Når forsvareren ikke slenger ut et tydelig bein så er det i mine øyne mye verre filming. Eller når angriperen bevisst sparker i motspiller og dermed snubler uten at motspiller er i veien.

En av de verste filmerne er Young på United. i Aston Villa så kan jeg ikke huske noe filming, men det endret seg straks han kom til United. Tilfeldig?

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21727

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Nifelheim skrev:
madbitt skrev:
Sir Heim skrev:

Nå filmet ikke bale så veldig mye da. Han løp så raskt at dommeren ikke fikk med seg at han ble felt.

Synes heller ikke at filming der forsvareren legger ut et bein for så i siste liten trekke det tilbake er det verste. Spilleren forventer å bli tatt og er klar til å falle. Så når han allikevel ikke blir tatt så er spilleren på vei ned. Angriper reagerer først på taklingen han ser komme og rekker ikke å omstille seg i det forsvarer trekker seg.

Når forsvareren ikke slenger ut et tydelig bein så er det i mine øyne mye verre filming. Eller når angriperen bevisst sparker i motspiller og dermed snubler uten at motspiller er i veien.

En av de verste filmerne er Young på United. i Aston Villa så kan jeg ikke huske noe filming, men det endret seg straks han kom til United. Tilfeldig?

Skjedde sikkert i Villa også men det er større fokus på spillerne i United.
www.oddstips.nu - Bli en vinner

Re:Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21728

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
Tollnes99 skrev:
Nifelheim skrev:
madbitt skrev:
Sir Heim skrev:
Jaap Stam skrev noe i boken sin om at Ferguson oppfordret spillerne sine til å oppnå fordeler i motstanderens boks. Det kan vel kun tolkes som filming. Ferguson hadde donert hjertet til kona mot et trofé, så at han fortalte spillerne at de skulle filme tviler jeg ikke et sekund på.

Skjedde sikkert i Villa også men det er større fokus på spillerne i United.