Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21729

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Pumaking. skrev:
Nifelheim skrev:
madbitt skrev:
Sir Heim skrev:
Det er bra han tilstår. Men han kunne jo unnskylde seg med at han var ung og han hadde en lærermester og forbilde i Bale .)

Nå filmet ikke bale så veldig mye da. Han løp så raskt at dommeren ikke fikk med seg at han ble felt.

Synes heller ikke at filming der forsvareren legger ut et bein for så i siste liten trekke det tilbake er det verste. Spilleren forventer å bli tatt og er klar til å falle. Så når han allikevel ikke blir tatt så er spilleren på vei ned. Angriper reagerer først på taklingen han ser komme og rekker ikke å omstille seg i det forsvarer trekker seg.

Når forsvareren ikke slenger ut et tydelig bein så er det i mine øyne mye verre filming. Eller når angriperen bevisst sparker i motspiller og dermed snubler uten at motspiller er i veien.

En av de verste filmerne er Young på United. i Aston Villa så kan jeg ikke huske noe filming, men det endret seg straks han kom til United. Tilfeldig?

Skjedde sikkert i Villa også men det er større fokus på spillerne i United.

Tja... kan ikke huske ett eksempel av Young i AV. Og jeg så et par tre kamper. I United så begynte han å falle som om han ble skutt, spesielt innenfor 16-meteren. Et alternativ her er jo at AV aldri fikk straffe, mens United får :P Var konkurransen så hard om plassen at Young følte at han måtte ty til ulovlige midler? (som en analog er det jo gjerne sånn dopbrukere starter. Konkurransen er beinhard og de føler at de må bruke midler for å kunne henge med)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21830

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
www.nettavisen.no/sport/fotball/article3690032.ece

At Towsend blir tatt ut på landslaget synes jeg er viser mangel på kvalitet i England om dagen. Joda, han har vært bra, men landslagsklasse?. Da synes jeg man skal ha vist kvalitet og stabilitet over tid.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 6 år 11 måneder ago av madbitt.

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21832

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
madbitt skrev:

At Towsend blir tatt ut på landslaget synes jeg er viser mangel på kvalitet i England om dagen. Joda, han har vært bra, men landslagsklasse?. Da synes jeg man skal ha vist kvalitet og stabilitet over tid.

Nå er vel ikke landslaget til England blant de beste i verden, og av det han har vist for oss synes jeg han forsvarer en plass i troppen. I hvert fall nå som både Walcott, Ox og Lennon er skadet.

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21833

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Blir litt som når Gashi blir tatt ut på det norske ll. Handler mer om kvaliteten på alternativene. (dette gjelder forsåvidt hele det norske laget)

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21836

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Nå ble jo Livermore tatt ut på landslaget og til og med gitt en kamp da han spilte mer eller mindre fast på tottenham i den perioden under Redknapp(?). Eneste styrken til Livermore er jo at han er ung. Ellers er han midt på treet.

Townsend har spisskompetanse på enkelte områder. Han er rask, han utfordrer og kan komme seg forbi spillere. Har også et brukbart skudd.

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #21837

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
madbitt skrev:

Townsend gjør mye jeg misliker i løpet av en kamp, men i løpet av våren i QPR og høsten hos oss vil jeg påstå han har vist et nokså jevnt, høyt nivå.
Følgende bruker har takket deg: Marcus

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #22091

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Townsend banker inn 3-1 for England med høyrefoten!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #22092

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Tror Townsend kan bli stor for oss. Han er mer spennende enn alle de nye som er hentet inn.
www.oddstips.nu - Bli en vinner

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #22093

• Espen
  • Espen's profilbilde
Dagnes spørsmål blir, er det noen som vet når en spiller som har kommet gjennom Spurs systemet sist skoret i debuten for England ?

Vet at mange irriterer seg over Andros men vi skal huske på at det er mange gode spillere som gjør mange feilvalg som unge. Jeg er ingen langflat fan enda men synes han har tatt steg denne sesongen og dagens skoring kan umulig gjøre selvtilliten dårligere. Helt greit om han begynner å skyte med høyre litt mer også :)

Også er han engelsk, noe han som ble bytta inn for Andros sikkert er fornøyd med der han satt på benken i 80 minutter..... B)
Siste endring: 6 år 11 måneder ago av Espen.

Andros Townsend 6 år 11 måneder ago #22094

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Pumaking. skrev:
Tror Townsend kan bli stor for oss. Han er mer spennende enn alle de nye som er hentet inn.
Enig på den her. Han er en spiller som kan avgjøre matcher alene om ikke alt for lenge. Han og Lennon(i form) på hver sin kant kan gi oss den styrken vi hadde med Bale og Lennon for noen år siden(modric og huddle på midten). Elska den fotballen vi spilte da.

Edit: Townsend ble vistnok MOTM også i den kampen, god start må man si!
Siste endring: 6 år 11 måneder ago av Sheik.