Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 7 år 2 uker ago #22095

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Espen skrev:
Dagnes spørsmål blir, er det noen som vet når en spiller som har kommet gjennom Spurs systemet sist skoret i debuten for England ?

Vet at mange irriterer seg over Andros men vi skal huske på at det er mange gode spillere som gjør mange feilvalg som unge. Jeg er ingen langflat fan enda men synes han har tatt steg denne sesongen og dagens skoring kan umulig gjøre selvtilliten dårligere. Helt greit om han begynner å skyte med høyre litt mer også :)

Også er han engelsk, noe han som ble bytta inn for Andros sikkert er fornøyd med der han satt på benken i 80 minutter..... B)

Var vel Steven Caulker det! Jeg er glad for at Townsend varierer litt med spillestilen. Han kutter forsatt inn, men det er like stor sjanse for at han tar et innlegg. Og han har et godt høyrebein som gjør han uforutsigbar.

Er det bare jeg som ser Townsend som vår fremtidige nr.7, med Lamela nr.11 og Eriksen nr.10, også kanskje Kane som nr.9? Eller Holtby som nr.10? Mange gode unge spillere vi har offensivt, og det hadde vært kjekt om de nevnt over slår til. Håper bare ingen gjør en Caulker og forlanger spilletid. Syntes vi er grei gruppe unge spillere nå som kan ha en lang fremtid hos Tottenham.

Også Tom Carroll da så klart! Kan ikke glemme han.
Siste endring: 7 år 2 uker ago av SpursFC.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Andros Townsend 7 år 2 uker ago #22097

• gdf
  • gdf's profilbilde
Jeg må innrømmme at townsend har hatt en litt synkende kurs hos meg, men etter å banke inn den der med HØYRE...det var imponerende!

Håper (og tror kanskje litt) at med litt mer erfaring og fornuftige avgjørelser at denne mannen kan bli en god og allsidig spiller for oss.

Er en lovende ung stall vi har nå. COYS!
Audere est Facere
Siste endring: 7 år 2 uker ago av gdf.

Andros Townsend 7 år 2 uker ago #22098

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Espen skrev:
Dagnes spørsmål blir, er det noen som vet når en spiller som har kommet gjennom Spurs systemet sist skoret i debuten for England ?

Vet at mange irriterer seg over Andros men vi skal huske på at det er mange gode spillere som gjør mange feilvalg som unge. Jeg er ingen langflat fan enda men synes han har tatt steg denne sesongen og dagens skoring kan umulig gjøre selvtilliten dårligere. Helt greit om han begynner å skyte med høyre litt mer også :)

Også er han engelsk, noe han som ble bytta inn for Andros sikkert er fornøyd med der han satt på benken i 80 minutter..... B)

Caulker scoret i debuten, tror jeg.

Andros Townsend 7 år 2 uker ago #22100

• bEaRO
  • bEaRO's profilbilde
Bill Nicholson scorte med si første berøring i sin einaste landskamp.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22122

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Fin kamp av Andros. Veldig aktiv på sin side og hadde et skudd i tverrliggeren. Ble kåret til mom.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 7 år 1 uke ago av madbitt.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22126

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Liker godt at han raskt etter å ha mottatt ballen starter venstre-høyre-bevegelser hvis han trur han kan utfordre; mye enklere å få til gode driblinger hvis forsvareren så fort som mulig er ut av balanse.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22127

• Lars
  • Lars's profilbilde
Vil det optimale være Townsend på venstre og Lamela (evt. Lennon i blant) på høyre? Få andre enn Townsend som kan gi oss fart og et venstrebein på den kanten. Slik vi har spilt i det siste skjer det jo lite på venstrekanten. All action på høyre.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22128

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
Jeg skjønner ikke meg på all kritikken Townsend har fått denne sesongen. I mine øyne har han vært en av våre beste spillere, og har uten tvil vært den mest direkte spilleren vår. Nå har han i tillegg vist at han kan levere på internasjonalt nivå.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22131

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
AndyMaxwell skrev:
Jeg skjønner ikke meg på all kritikken Townsend har fått denne sesongen. I mine øyne har han vært en av våre beste spillere, og har uten tvil vært den mest direkte spilleren vår. Nå har han i tillegg vist at han kan levere på internasjonalt nivå.

Noe av kritikken ligger vel her:

Shots per game:
A. Townsend Tottenham 4.3
O. Giroud Arsenal 3.9
R. Lambert Southampton 3.7
R. v. Persie M. Utd 3.7
D. Sturridge 3.1
A. Ramsey 2.3
Y. Toure 1.9

Goals:
A. Townsend Tottenham 0
O. Giroud Arsenal 4
R. Lambert Southampton 2
R. v. Persie M. Utd 3
D. Sturridge 6
A. Ramsey 4
Y. Toure 4

www.whoscored.com/Regions/252/Tournament...ier-League-2013-2014

26 skudd 0 mål og 0 assists. Når alt dette er sagt har jeg klokketro på at Townsend slår til for Tottenham og få spillere jeg heller ønsker gjør det. Men han har vært litt "wasteful" i noen kamper til nå i år, selv om han har vært blant våre beste.
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22132

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Pride_Of_London skrev:

Noe av kritikken ligger vel her:

Shots per game:
A. Townsend Tottenham 4.3

Goals:
A. Townsend Tottenham 0

www.whoscored.com/Regions/252/Tournament...ier-League-2013-2014

26 skudd 0 mål og 0 assists.

Dette er definitivt bakgrunnen for min kritikk. Ikke bare tallene alene, men også den manglende dømmekraften som ligger bak. Han skyter og skyter uavhengig av om han har medspillere i bedre posisjoner, som om han spiller for A. Townsend FC og ikke Spurs.

Når han velger å sende ballen videre er det ofte også galt, fordi medspilleren f.eks. står i offside.

Han varierer aldri spillet, og selv om vi vet at han kan kommer undt på kanten (han har assist i EL på den måten) så prøver han det knapt. Han justerer på en måte aldri kursen, men forsøker bare mer av det samme hele tiden.

Allerede tilbake til Arsenal-kampen var det mange som mente at jeg tok feil fordi gutten måtte få lære. Vel, 26 skudd senere ser det ut som om han lærer veldig sent.