Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Andros Townsend

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22134

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Det jeg så av han i går ga meg troen på at han tar steg. Virket som han hadde løfta blikket sitt mere og så etter medspillere enn å ha fokuset på å avslutte selv til enhver tid.(vært mye innlegg i blinde) Er jo dette som har vært hovedproblemet hans, at han blir for fyringskåt. I tillegg virker skuddfoten å ha fått en liten oppgradering også. Ser ut som om han treffer målet i størra grad. Har helt klart trua på han. Så langt har han vel vært mere "frisk" og et uromoment enn god. For i begrepet god ligger også effektivitet. Og der har han fortsatt en jobb å gjøre.(jf. stat.)

Men enig i at når Lennon nå straks er tilbake(på søndag) så kan Lennon på høyre og Townsend på venstre bli bra. Med Lamela som utfordrer. Men per dags dato så er Lennon foran Lamela i mitt hode. Lamela er vel også et alternativ på plassen til Eriksen. Disse to er to spillere som kan gjøre Soldado god. Vi får også mere kontringsstyrke med Lennon. Soldado er nødt til å ha gode legg fra kantene. Han er ikke typen som man spilles opp fra midtbanen der han dribler stopperne og scorer.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 7 år 1 uke ago av madbitt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22135

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
I en hard realitet, så er alle driblingene, skuddene og pasningene hans som har blitt gjort i PL, til ingen nytte. Han har ikke scoret et mål, ikke assistert, og har ikke heller ikke vært involvert i oppbygningen i et mål.

Når det er sagt, så tipper jeg vi vil se en del mål/assist i nær fremtid fra Townsend. Han har vært nær en del ganger, og forsetter å spille som han gjorde for England, så vil belønningen komme.

Bare for å sette det på spissen, så har utskjelte Lamela bidratt med mer enn hva Townsend har gjort så langt i år i PL. Selv om Townsend har prestert bedre/virket friskere, så er Lamela sin assist mot Cardiff, verdt mer enn alle 26 skuddforsøkene til Townsend.

Det er så klart ikke bare Townsend sin feil. Han hadde flere gode innlegg mot West Ham, men Defoe visste ikke helt hva han skulle gjør med de. Men syntes Townsend har fått litt for mye skryt. Ja, han er en rask, eksplosiv spiller som er flink til å drible forbi spillere. Han er en energisk type som jeg liker å se på spille fotball. Men så langt i PL sesongen, så er alt det "showet" fra Townsend ikke hjulpet oss noe særlig i jakten på flere mål og flere poeng.
Siste endring: 7 år 1 uke ago av SpursFC.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22137

• Knut
  • Knut's profilbilde
Det virker som at det, i alt statistikkpratet, glemmes at det var unge Townsend skaffet oss straffen som gav oss seier i kampen mot Swansea. Verdt minst en assist spør dere meg!

I tillegg har Townsend utviklet seg til en spiller motstanderlagene våre må "passe spesielt på", noe som kan åpne opp rom og gi muligheter for andre av våre spillere i de kampene han ikke skulle score mål eller bidra med assists selv. Lamela er nok ikke der at han får den type oppvartning, enda.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 7 år 1 uke ago av Knut.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22138

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Når man får straffe så teller det som assist. Så Townsend har 1 assist i år, ikke 0...

Enig Knut, utrolig spennende spiller som gir oss en ekstra dimensjon.
Siste endring: 7 år 1 uke ago av Sheik.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22157

• terkje
  • terkje's profilbilde
Følgende bruker har takket deg: Sheik

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22159

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Sheik skrev:
Når man får straffe så teller det som assist. Så Townsend har 1 assist i år, ikke 0...

Dette er en røverhistorie. SOldado, Lamela, Eriksen og Paulinho har assists i PL i år.

espnfc.com/stats/assists/_/league/eng.1/...emier-league?cc=5739

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22160

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Øyvind Haaland skrev:
Sheik skrev:

Dette er en røverhistorie. SOldado, Lamela, Eriksen og Paulinho har assists i PL i år.

Hos Premierleague.com så har han en assist, det samme står på Wikipedia om hvordan man får assist. Altså er man den spilleren som får tildelt et straffespark, og en annen spiller skorer, da teller det som en assist. Så en røverhisterie er det ikke. At ESPN ikke teller det som en assist synes jeg er merkelig...
Man går ikke ut på isen før man vet at den er sikker, å påsta at det er en røverhistorie får du stå for.
Jeg ser derimot at noen bruker det som assist, mens andre praktiserer noe annet. Så regelverket er noe uklart i seg selv. Derimot trur jeg ikke ESPN skriver tull, så det stemmer sikkert, men det er merkelig at det finnes ulik praktis på dette området!

Edit: Her har du linken.
www.premierleague.com/en-gb/players/prof...d#clubsTabsAttacking
Siste endring: 7 år 1 uke ago av Sheik.

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22161

• Naefen
  • Naefen's profilbilde
Ny kontrakt for Andros. Hurra! :)
Følgende bruker har takket deg: Sheik, Knut

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22163

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Sheik skrev:
Øyvind Haaland skrev:
Sheik skrev:

Hos Premierleague.com så har han en assist, det samme står på Wikipedia om hvordan man får assist. Altså er man den spilleren som får tildelt et straffespark, og en annen spiller skorer, da teller det som en assist. Så en røverhisterie er det ikke. At ESPN ikke teller det som en assist synes jeg er merkelig...
Man går ikke ut på isen før man vet at den er sikker, å påsta at det er en røverhistorie får du stå for.
Jeg ser derimot at noen bruker det som assist, mens andre praktiserer noe annet. Så regelverket er noe uklart i seg selv. Derimot trur jeg ikke ESPN skriver tull, så det stemmer sikkert, men det er merkelig at det finnes ulik praktis på dette området!

Edit: Her har du linken.
www.premierleague.com/en-gb/players/prof...d#clubsTabsAttacking

Klart jeg står for at det er en røverhistorie, men jeg mente ikke at du lyver for å si det slik. Dette med assist er aldri blitt unisont fastslått innenfor en tolkning. Det er jo ikke overaskende at linken du fant frem viser statistikk slik den er telt i fantasy football, det er nettopp fantasy-spillene som praktiserer en alt for vid tolkning etter min mening. Du kan for eksempel finne samme tall på samme side for özil og sammenligne med offisiell statistikk.

optasports.com/news-area/blog-god-assist-me.aspx

Andros Townsend 7 år 1 uke ago #22164

• bEaRO
  • bEaRO's profilbilde
En assist må jo i praktisk bruk vere den som skaffar til veie sjansen det blir scort på. Å skaffe straffespark må vel vere av dei klaraste assistane ein kan få.

Assist har ikkje noko verdi i seg sjøl som ein skal drive å vere regelrytter på. Om Townsend skulle skaffe oss ei straffe i kvar kamp så ville Townsend ha levert ein av tidenes sesongar, og det ville vore knekkjande likegyldig om ESPN, fantasy eller andre har han ståande med 0 assists.

I premissane for den diskusjonen her er det soleklart at Townsend har direkte bidratt til mål ved å få straffe.
Følgende bruker har takket deg: Staale, eejit, Knut