Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Christian Eriksen

Christian Eriksen 11 måneder 2 uker ago #77730

• mka07
  • mka07's profilbilde
Kan ikke tro at en så god klubb har lyst på Eriksen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Christian Eriksen 11 måneder 2 uker ago #77790

• tenor
  • tenor's profilbilde
Men hvorfor bruker MP han? Virker som om MP må ha blitt psykisk syk? Eller hvorfor?

Christian Eriksen 11 måneder 2 uker ago #77801

• HH
  • HH's profilbilde
Kan fint se for meg at Eriksen drar til Juventus, men vi får aldri noe tilbake fra Juventus for han (betyr ikke at vi ikke kan kjøpe Dybala selvsagt).

Eneste sjansen er Utd ettersom de ikke direkte kan konkurrere med kontraktstilbud fra utlandet.
Siste endring: 11 måneder 2 uker ago av HH.

Christian Eriksen 8 måneder 3 uker ago #79535

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Takk for innsatsen, Christian!
Skulle ønske ditt sorti ble litt hyggeligere, men lykke til videre uansett!

pic.twitter.com/re2lTsfcfu
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Oddmar Nyrnes, Knut

Christian Eriksen 8 måneder 3 uker ago #79550

• Presley
  • Presley's profilbilde
Takke for innsatsen, En glimrende spiller på sitt beste og det fikk vi se mye av.Utrolig mål og passninger.
Glemmer aldri den assisten han hadde til Alli under semifinalen i FA-cupen.Egentlig en umulig passning, men Eriksen fikset det.
Litt overasket ovar det ble Inter, men ønsker han lykke til videre.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, erlands, bakerboy

Christian Eriksen 8 måneder 3 uker ago #79551

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Tapte seg enormt i popularitet og omdømme siste 8-10 månedene . Men vært en fryd å ha i klubben før det . Ønskes lykke til i Inter og vil tro blir en hit der i årene fremover..
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Christian Eriksen 8 måneder 3 uker ago #79554

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Først og fremst glad dette er over og at klubben fikk noe igjen for han. Virket som han var helt bestemt på å forlate klubben uansett, så usikker på hva Levy kunne gjort annerledes her. Vanskelig å selge han tidligere hvis interessen fra andre klubber ikke var der.

Trist at det skulle ende slik, han ødela mye for seg selv og ettermælet sitt med den siste sesongen. Helt fair å ønske nye utfordringer, men er fortsatt litt bitter på måten han har oppført seg på. Synes også det er rart, da den formen han har vært i virkelig ikke har gjort han mer attraktiv for virkelig toppklubber som Real og Barca, som jeg trodde var dit han ønsket seg. Men alt i alt har han vel tapt like mye på dette personlig som klubben har tapt på det.

Christian Eriksen 8 måneder 3 uker ago #79555

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Eg slit litt, no i etterpåklokskapens navn, med å forstå kva som skjedde i haudet til Eriksen.
Greit nok at han hadde lyst til Madrid/Barca etc. Men på det tidspunktet det viste seg at ingen av desse ville hente han i sommar, kvifor ikkje berre bite tenna sammen, vise at han fortsatt duger, og signere ny kontrakt, i avvente på at interessen skulle ta seg opp igjen?
Vi snakkar om Inter her. Det er ikkje eit steg opp fra oss akkurat. Iallefall ikkje om han hadde spelt på sit beste. Eg tør påstå at ein Eriksen som hadde brydd seg, komt i form, og vist kva han var god for, hadde redda Pochetino, Tør påstå at ein Eriksen i form kunne ha ført oss til ein "lett" top4 denne sesongen.

Men han ville tydligvis mykje heller bu i Milano.

Christian Eriksen 8 måneder 3 uker ago #79556

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Litt tilfeldig (og tilsynelatende spontant) at han endte i Inter, men uenig i at det ikke er et steg opp akkurat nå.
Lett å undervurdere størrelsen på Inter. Det er en mye, mye større klubb enn Tottenham tradisjonelt sett. De har rike eiere, en god trener, og et bra lag. De kjemper om ligatrofé, og er 100% sikkert med i CL neste år, sannsynligvis i motsetning til oss. Jeg tror ikke sjansen for å vinne CL med Inter de neste 2-3 årene er noe mindre enn med Tottenham akkurat.

Og gitt at han ikke har gitt opp håpet om å gå til Real Madrid eller Barcelona, skjønte han vel at å skrive en ny langtidskontrakt med Levy ville være det dummeste han kunne gjøre.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Christian Eriksen 8 måneder 3 uker ago #79560

• HH
  • HH's profilbilde
Nå har jeg aldri helt forstått hvordan man definerer størrelsen på en klubb og enda mindre hvorfor det er viktig for en spillere valg av tilholdssted.

Ajax er på mange måter en mye mye større klubb enn Tottenham. Allikevel dro Eriksen derifra til oss på et tidspunkt vi var mye svakere stilt en nå.

Inter er fattigere. De har dårligere fasiliteter. De spiller i en svakere liga. Jeg kan ikke vite, men at Eriksen dro dit for å ta "et steg opp" nekter jeg å tro.

For meg virker noe til å ha skjedd mellom klubben og Eriksen. Blir bare spekulasjon, men den eneste måten jeg kan forstå dette. Burde ikke være vanskelig å signere en ny kontrakt med en klausul for feks RM og Barcelona. Isteden virker det plutselig som Eriksen hater verden og ikke er i stand til å spille fotball. Greit at han ikke er på sitt aller aller beste, men det får være måte på. Andre spillere har vært i samme situasjon uten at man kollapser fullstendig. Rett og slett ikke i mental balanse. Så ble Inter en måte å komme seg bort. Han sier sannsynligvis fra seg en rimelig heftig sign on fee ved å dra nå. Gir heller ingen mening.
Følgende bruker har takket deg: Knut