Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Jake Livermore

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4559

• John
  • John's profilbilde
Vet ikke helt hva jeg synes jeg. Han står på, takler, løper og sentrer. Han har kongekomentaren om at han spiller for verdens beste lag etter vennskapskampen mot Barcelona, han er fortsatt bare 23, han har fått en landskamp, men allikevel er det noe. Jeg føler liksom ikke at han er helt god nok. Men samtidig for god til å sitte så mye på benken. Litt i samme kategori som O'Hara for meg. Noe. Som har synspunkter om han som kan hjelpe meg med å bestemme meg for om jeg bør anse han som "morgendagens midtbanegeneral" eller en som er bare hakket for dårlig for et topp 4 lag?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4566

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
På en ok dag gjør han en grei jobb
men setter ikke preg på kampene med avgjørende gjennombruddspasninger osv
kommer ikke på sugende løp med gode avsluttninger

Vinner som regel noen dueller, men dytter bare ballen videre
prøver han på noe smart blir det som regel en feilpasning, som gjør at vi for brudd i mot!

Nei pr dags dato er han dårligere enn O Hara,Clemence osv.
AUDERE-EST-FACERE

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4574

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
For meg var O`Hara en gud i forhold til Livermore. På en god dag er han dårlig, vanligvis er han helt ubrukelig.

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4582

• Øssa
  • Øssa's profilbilde
Han hadde vel en skikkelig god kamp i hele fjor, da satt alt av taklinger og pasninger, men generelt synes jeg han har vært kjedelig og uten noe som helst spesielt å bringe til bordet. Jenas, O'Hara, Thud, Krancjar, ja til og med Bentley har alle noen unike egenskaper på sitt beste, men Jake er dessverre en grå ubestemmelig masse.

Samtidig er det jo trist, fordi jeg liker ideen om å bruke spillere som har gått gradene i spurs. Tror allikevel dessverre Jake er nødt til å finne en litt mindre klubb en Tottenham, ser ikke helt hvordan han noen gang skal lykkes i å kapre en fast plass hos oss.
KING!

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4591

• John
  • John's profilbilde
Det virker som om det er flere enn meg som er svært usikre på om Jake er fremtidens mann for oss. Som forrige innlegg nevner, det er jo synd, for ideen om en egenavlet spiller lyder godt i ørene mine. Tydelig at det er endel som mener O'Hara var mye bedre enn jeg husket han som, her kan det godt hende at dere husker bedre enn meg og at jeg har undervurdert han. Han hadde (og har vel fortsatt selv om han er stygt skadet) et veldig godt venstrebein.

Krancjar nevnes. For meg er han den beste spilleren som vi ikke har benyttet nok de siste årene. Riktignok vanskelig å finne plass til han med den midtbanen vi hadde da. Og husker fortsatt med gru midtbanen mot United når modric streika. Var vel Krancjar og livermore inne i midten, det funka jo ikke i det hele tatt. Samtidig har jeg mange gode minner fra Nico, han var et lokomotiv for oss i slutten av sesongen 10/11 og avgjorde flere matcher. Vanvittig teknikk og en meget god skuddfot som kunne vært god å ha nå for tiden i de kampene vi stanget mot etablert forsvar. Men han kom jo billig og ble solgt med fin fortjeneste...

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4609

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
John skrev:
Det virker som om det er flere enn meg som er svært usikre på om Jake er fremtidens mann for oss. Som forrige innlegg nevner, det er jo synd, for ideen om en egenavlet spiller lyder godt i ørene mine. Tydelig at det er endel som mener O'Hara var mye bedre enn jeg husket han som, her kan det godt hende at dere husker bedre enn meg og at jeg har undervurdert han. Han hadde (og har vel fortsatt selv om han er stygt skadet) et veldig godt venstrebein.

Krancjar nevnes. For meg er han den beste spilleren som vi ikke har benyttet nok de siste årene. Riktignok vanskelig å finne plass til han med den midtbanen vi hadde da. Og husker fortsatt med gru midtbanen mot United når modric streika. Var vel Krancjar og livermore inne i midten, det funka jo ikke i det hele tatt. Samtidig har jeg mange gode minner fra Nico, han var et lokomotiv for oss i slutten av sesongen 10/11 og avgjorde flere matcher. Vanvittig teknikk og en meget god skuddfot som kunne vært god å ha nå for tiden i de kampene vi stanget mot etablert forsvar. Men han kom jo billig og ble solgt med fin fortjeneste...

Kranjcar hadde vært et fint tilskudd til dagens stall, og hvis han ikke hadde blitt solgt hadde han vel hatt fast plass i 10er-rollen, tenker jeg..

Når det gjelder Livermore deler jeg den gjengse oppfatning her. Livermore er en middelmådighet fra ende til annen, og på dårlige dager er han grusom å se på. På gode dager er han helt grei, og det faktum at han er homegrown gjør at jeg mener vi bør holde på ham en stund til, om ikke annet så fordi vi trenger fire egenutviklede spillere for å få registrere full tropp i EL og CL.

Bale og Lennon kom til oss i så ung alder at de registreres som egenutviklede, og i tillegg har vi Caulker pluss up and coming spillere som Carroll og Townsend. Når disse ikke lenger er U21, slik at de må registreres, vil det være på tide å la Livermore gå. Men enn så lenge er han en spiller jeg mener vi bør beholde.

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4649

• Egil
  • Egil 's profilbilde
Bjarne skrev:
men setter ikke preg på kampene med avgjørende gjennombruddspasninger osv
kommer ikke på sugende løp med gode avsluttninger

Vs Norwich og Hearts i fjor? ;)

Enig i at han er en spiller med knapt noen spisskompetanse. Han er om ikke annet en fin spiller å bruke i 3./4. runde i FA-cupen, slappe E-cupkamper (der A-lagsspillerne kanskje er litt umotiverte?), samt innbytter-roller seint i 2. omganger. Han står dog ikke i veien for verken Parker eller Huddle, som kanskje kan vurderes i samme kategori for tida, all den tid Dembèlè og Sandro er sikre kort defensivt på midten. Muligens Carroll, men han er foreløpig relativt ung, så...

Liker godt at vi har en spiller avlet opp hos oss, og så lenge moralen hans er god er han en "decent backup for the first team", som gamle CM ville beskrevet, samt at han er engelsk. Ingen bombe om `Arry snuser på gutten i januar, vel!
Siste endring: 7 år 11 måneder ago av Egil .

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4650

• John
  • John's profilbilde
Tror han er 7-8 år for ung for Harrys smak. For meg virker det som Harry mener atman må være over 30 for å være "a real good player, a topp proffesional in my oppinion" :P

Jake Livermore 7 år 11 måneder ago #4677

• janeide
  • janeide's profilbilde
Kan vi ikke selge han til 'arry og QPR da? Sammen med Gallas?
Jan Eide

Jake Livermore 7 år 10 måneder ago #6522

• trondmm
  • trondmm's profilbilde
Redknapp bekrefter i post match intervjuet i dag, at Livermore blir QPR spiller det neste halvåret. Bra business for alle parter, tror jeg.
- _ BARCA CAMPIO - Copa d' Europa 2006 _ -
  • Side:
  • 1
  • 2