Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: TV2 Premier League og co

TV2 Premier League og co 7 år 9 måneder ago #4897

• Presley
  • Presley's profilbilde
TV-anker Jon Hartvig Børrestad slutter i TV 2. Han skal jobbe med norsk fotball på C More.
Synes det er synd at han slutter.Han var en frisk progamleder og faktisk en nøytral programleder.
Han har siste sending i dag.
Lurer på hvem som skal ta over.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

TV2 Premier League og co 7 år 9 måneder ago #4898

• Deniro
  • Deniro's profilbilde
Er helt enig. Jon var en utrolig flink programleder. Man skulle aldri tro at han var Spurs supporter til tider. Men synest det bare var en styrke at holdt seg nøytral når han var programleder.

Jeg iallfall hvem jeg ville hatt inn som programleder. Ingen tvil, Kasper Wikestad. Men det Spurs om han vil d selv da. Synest også han enden dyktigste kommentatorene tv2 også har.
Det finnes kun en konge.
Ledley King 26

AUDERE-EST-FACERE
TO DARE IS TO DO

TV2 Premier League og co 7 år 9 måneder ago #4899

• Tord
  • Tord's profilbilde
Kasper er naturlig valg ja. Han stepper jo inn i blant og leder vel alltid transfer deadline day. Kunnskapsrik også virker det som.

TV2 Premier League og co 7 år 4 måneder ago #14881

• madball
  • madball's profilbilde
For å kommentere noe annet,- Ståle Solbakken gjør en veldig god figur i studio. Han er flink

TV2 Premier League og co 7 år 4 måneder ago #14885

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Solbakken er direkte, liker han.

Etter at Børrestad meldte overgang til Lottoserien så steg kvaliteten med mange hakk mener jeg.

TV2 Premier League og co 7 år 4 måneder ago #14910

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Med litt mediatrening kan Solbakken bli en meget god ekspert, ja. Han bidrar med mye interessant, men er foreløpig ikke dreven nok i å snakke på TV.

TV2 Premier League og co 7 år 4 måneder ago #14913

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Drømmepanelet i et TV2 studio er for meg;

Wikestad - programleder
Schau
Thorstvedt
Lundekvam

med Solbakken som god nr. 5

Morten Langli og Petter Myhre er tippeligasøppel. Førstnevnte kun opptatt av sin 10 kroners oddskupong = veeeeldig interessant.

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15387

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
www.tv2.no/sport/fotball/england/premier...n-pakke-4056043.html

Da er nok mine dager som abonnent over. Jeg er ikke spesielt interessert i å betale mer for et langt dårligere tilbud. Forøvrig er det uforståelig at denne nye TV-avtalen, som er så lukrativ for klubbene, involverer at kun én kamp kan direktesendes lørdag klokka 4. Det er selvsagt ikke TV2 sin feil, men like fullt skandaløst.
Siste endring: 7 år 3 måneder ago av Sir Bill.

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15388

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Men..vil de fortsatt ta i bruk 3 kanaler for å sende 3 matcher live når de ikke har start 16.00 lørdag?? Følte ikke det stod så klart...
Jon

..som savner Klinsmann :-)

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15394

• Klinsi
  • Klinsi's profilbilde
Vi kommer vel stort sett til å spille på søndager neste sesong. I hvert fall så lenge vi er med i EL. Blir det lørdagskamper på oss, kommer vi heller ikke til å bli vist på tv. Liverpool og Man Utd vil bli prioritert foran oss 9 av 10 ganger. Blir dette tilfelle gidder i hvert fall ikke jeg å betale enda mer for å ikke få sett mitt kjære Spurs, få tilgang til League 1 og 2 (grøss), enda mer studiofjas og sikkert enda mer reklame.

Det å måtte betale fullpris i juni/juli for kanaler som nesten ikke viser annet enn repriser er også ganske latterlig.