Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: TV2 Premier League og co

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15396

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Klinsi skrev:
Vi kommer vel stort sett til å spille på søndager neste sesong. I hvert fall så lenge vi er med i EL. Blir det lørdagskamper på oss, kommer vi heller ikke til å bli vist på tv. Liverpool og Man Utd vil bli prioritert foran oss 9 av 10 ganger. Blir dette tilfelle gidder i hvert fall ikke jeg å betale enda mer for å ikke få sett mitt kjære Spurs, få tilgang til League 1 og 2 (grøss), enda mer studiofjas og sikkert enda mer reklame.

Det å måtte betale fullpris i juni/juli for kanaler som nesten ikke viser annet enn repriser er også ganske latterlig.

Du vet at man kan melde seg ut når sesongen er slutt? Så har du 600kr ekstra å rutte med :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15398

• Klinsi
  • Klinsi's profilbilde
Hehe. Ja, vet det. Har ikke greid å rote meg til å gjøre det, så kan jo forsåvidt takke meg selv :pinch:

Synes dog at det er latterlig å hvert år måtte huske å si opp kanaler du betaler greit for å ha for å ikke bli stuck med repriser, Man Utd treningskamper og reklame for fullpris i 2-3 mnd.

Får satse på at de viser noen treningskamper med Spurs da, så man får noe valuta for penga :)

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15399

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Men er dette de samme lørdagsreglene som før, bare inkludert internett? Altså at det kun gjelder parabol og internett, eller tar de også kabel nå?

Om kampene også ryker via kabel kan de si ha det bra til mitt abonnement. Ulovlige streams for the win.
Siste endring: 7 år 3 måneder ago av Marcus.

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15402

• Klinsi
  • Klinsi's profilbilde
Marcus skrev:
Men er dette de samme lørdagsreglene som før, bare inkludert internett? Altså at det kun gjelder parabol og internett, eller tar de også kabel nå?

Om kampene også ryker via kabel kan de si ha det bra til mitt abonnement. Ulovlige streams for the win.

Slik jeg forstår det gjelder det også kabel. Regner med at de hadde nevnt det dersom kabelkunder ikke blir berørt.
Følgende bruker har takket deg: Marcus

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15405

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Da er det vel bare å si opp, da. Veldig synd - jeg likte TV2s tilbud av engelsk fotball, og den nye pakken så fin ut frem til Sky skulle ødelegge den.

Kan det hende Sky/FA skyter seg selv i foten her, i likhet med hva NFF har gjort? Seertallet i TL var allerede på vei ned, men det kollapset helt etter den nye umulige TV-avtalen. Nå er så klart PL langt større, men vi distributørene miste mange kunder til ulovlige streams nå? Jeg tror det.
Siste endring: 7 år 3 måneder ago av Marcus.
Følgende bruker har takket deg: Spurs-Man, Sir Bill

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15407

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Det er vel ikke bindingstid, så du kan jo si opp 30. April og starte igjen når du måtte ønske...

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15408

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Siden jeg er medlem av OBOS får jeg nå Sumo til 130 kr. i mnd.. til den prisen er jeg villig til å beholde det over sommeren for praktiske hensyn (se TdF på iPad etc).. Blir det veldig mye dyrere, og jeg ikke får sett Spurs i hvertfall 3 av 4 uker; blir det kanselering.

Jeg skjønner virkelig ikke de nye reglene; kan man ikke bare forby visning av kampene i UK?

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15409

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
0 stress for min del, om pakken går opp til 339kr pr måned og da
inkluderer premier l,champ ship,fa cup,ligacup og landskamper samt
div League 1 og alle playoff om opprykk osv er det greit med 100kr
økning for min del. Tv2 gutta gjør en kjempejobb og betaler gledelig
dette for at tv2 skal beholde premier l rettighetene i årene fremover ....

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15414

• Presley
  • Presley's profilbilde
Hvis jeg har forstått dette rikitg så er dette er meget svakt tilbud av TV2.
Vi skal betale mer penger for å kun få se en kamp på lørdager.Da er blir garantert mye United, City og Chelsea fremover.
Vi kan altså ikke få velge mellom tre kamper som vi gjør i dag?
Gjelder dette også for oss som har kabel(GET)?

Hvis dette stemmer så bommer TV2 så grovt det går ann.Hva med de supporterene som liker Fulham,Swansea og Aston Villa osv.Skal ikke de få sjans å se sine lag spille.Er sikker på at det er mange som kommer til seg sitt abonnement.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15417

• Koks
  • Koks's profilbilde
Det er trist at det skal bli så dyrt å se PL synes jeg. Å når tilbudet i tillegg blir dårligere.
Må betale mer for å se mindre Tottenham kamper..

I tillegg kan jeg se Tysk,Italiensk og Spansk fotball gjennom basispakken på kabel tv'n.

Kunne det ikke vært en mulighet at supporterklubbene kan gå sammen og prøve å få TV2 til å forandre på dette?
Ginola! It's Magic!