Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: TV2 Premier League og co

TV2 Premier League og co 4 år 3 måneder ago #53732

• Bosgj
  • Bosgj's profilbilde
Andreas skrev:
Håper der er mange som seier opp abbonementet no. TV2 får forhåpentlegvis erfare at "påprakking" av tjenester ikkje er ein god ide.

Edit: nokon som har erfaring med champions league på viaplay? Er det sansyleg at vi får sjå Spurs der? For det er vel ikkje serleg håp å få sjå noko serleg kampar på viasat4?

Jepp. Jeg erfarer at Viaplay fungerer latterlig dårlig på min bærbare PC. Hakker av og til på stream via PS4. Fungerer knirkefritt på iPad...
Så har delte meninger om viaplay :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

TV2 Premier League og co 4 år 3 måneder ago #53733

• HH
  • HH's profilbilde
Aldri hatt noen problem med viaplay selv.

TV2 Premier League og co 4 år 3 måneder ago #53734

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
viser Viaplay fleire kampar kvar runde? Gidd ikkje betale om der ikkje er nokon sansylighet for å sjå spurs-kampar.

TV2 Premier League og co 4 år 3 måneder ago #53737

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Tror de viser alt. Bare å velge.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man!

DARE TO DREAM!

TV2 Premier League og co 4 år 3 måneder ago #53740

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
cjmozart skrev:
Da har jeg fixa meg innlogging til NBC, og skal teste det via AppleTV'n i kveld.
Via en bekjent, eller finnes det en metode? For å streame de kanadiske sportskanalene (viser også alle kamper, uansett tidspunkt) må man ha kanadisk adresse, og tv-abonnement, ganske sikker på at det er samme greia i USA?

Finnes det en måte å "lure" dette på hadde jeg satt evig stor pris på om du delte den, for Sumo til høsten skjer ikke for min del heller!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 4 år 3 måneder ago av Dougie.

TV2 Premier League og co 4 år 3 måneder ago #53743

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Via en kamerat

TV2 Premier League og co 4 år 1 måned ago #54415

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nå som sesongen er på trappene; noen som har funnet noen kreative løsninger på TV-casen som ikke er stream eller amerikansk tv? Antar det er flere enn meg som ikke liker å bli utnyttet og fordummet, for så å betalte dobbelt så mye for et dårligere produkt enn noen gang?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Knut

TV2 Premier League og co 4 år 1 måned ago #54428

• HH
  • HH's profilbilde
Radio?

Interessant om noen har funnet noe, men jeg tviler på at det finnes.

Søtt av TV2 dette, men som tidligere nevnt så lenge folk betaler så går prisene opp.

Regnestykket fra TV2 er jo rimelig enkelt.

X antall kunder * Y antall penger = SUM

Så lenge SUM er større enn kostnaden for rettighetene så byr man til det blør. Går X eller Y ned så går prisen også ned.

Jeg er ingen sosialist, men hadde kundene klart å organisere seg på en fornuftig måte her så hadde prisene gått ned.

449kr for å kanskje se Tottenham spille med Kasper Wikestad - nydelig :lol:
Følgende bruker har takket deg: Dougie

TV2 Premier League og co 4 år 1 måned ago #54431

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jepp.

For mange av oss nordmenn har dessverre såpass god råd at prinsipper ikke har så mye å si når det kommer til stykke. Det morsomme er jo at sportspakken til TV2 nå er mindre enn noen gang, etter at de brukte det motsatte i et stakkarslig forsøk på å "skjule" hva prisøkningen egentlig handla om.

Ser det er noen sporadiske forsøk på å lage litt kvalm på Sumo-siden til TV2, men skulle ønske f.eks. supporterunionen i større grad engasjerte seg.

For min del blir det nok stream og pub. Heller 450 kr i halvlitere enn til TV2.

TV2 Premier League og co 4 år 1 måned ago #54432

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Kjennest fryktelig kjipt å gå tilbake til "ulovleg" streaming, men eg er ikkje med TV2 vidare.
Det positiver er jo at man ofte finner bedre komentatorar på dei alternative sidene.