Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: TV2 Premier League og co

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15436

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Presley skrev:
Hvis jeg har forstått dette rikitg så er dette er meget svakt tilbud av TV2. Vi skal betale mer penger for å kun få se en kamp på lørdager.Da er blir garantert mye United, City og Chelsea fremover.
Vi kan altså ikke få velge mellom tre kamper som vi gjør i dag?
Gjelder dette også for oss som har kabel(GET)?

Hvis dette stemmer så bommer TV2 så grovt det går ann.Hva med de supporterene som liker Fulham,Swansea og Aston Villa osv.Skal ikke de få sjans å se sine lag spille.Er sikker på at det er mange som kommer til seg sitt abonnement.

Nå er det jo ikke TV2 som bestemmer at man kun skal vise 1 kamp klokka 16:00 på lørdager, men FA som krever det av utenlandske rettighetskjøpere av PL. Det som er rkise av TV2 er å ta mer betalt for noe som har lavere verdi.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15444

• Presley
  • Presley's profilbilde
cjmozart skrev:
Presley skrev:
Hvis jeg har forstått dette rikitg så er dette er meget svakt tilbud av TV2. Vi skal betale mer penger for å kun få se en kamp på lørdager.Da er blir garantert mye United, City og Chelsea fremover.

Hvis dette stemmer så bommer TV2 så grovt det går ann.Hva med de supporterene som liker Fulham,Swansea og Aston Villa osv.Skal ikke de få sjans å se sine lag spille.Er sikker på at det er mange som kommer til seg sitt abonnement.

Nå er det jo ikke TV2 som bestemmer at man kun skal vise 1 kamp klokka 16:00 på lørdager, men FA som krever det av utenlandske rettighetskjøpere av PL. Det som er rkise av TV2 er å ta mer betalt for noe som har lavere verdi.

Det kan nok stemme det og det latterlig av FA å gjøre noe sånt.Er helt enig med deg at det er krise at TV2 tar mer betalt.
Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre.Jeg tror ikke at Tottenham er det første laget som blir tatt ut av hatten som lørdags kamp på TV.Slik jeg forstår det så kan de vise kamp kl.13.45 og kl.18.30 på lørdager.Det vil vel bli lagt til kamper på disse tidspunktene også.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15450

• Kamikaze
  • Kamikaze's profilbilde
Presley skrev:
cjmozart skrev:
Presley skrev:

Det kan nok stemme det og det latterlig av FA å gjøre noe sånt.Er helt enig med deg at det er krise at TV2 tar mer betalt.
Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre.Jeg tror ikke at Tottenham er det første laget som blir tatt ut av hatten som lørdags kamp på TV.Slik jeg forstår det så kan de vise kamp kl.13.45 og kl.18.30 på lørdager.Det vil vel bli lagt til kamper på disse tidspunktene også.

Definitivt en kjip situasjon, men TV2 blir jo pålagt både de nye reglene og en økning i rettighetsprisen, så jeg skjønner at de øker prisen. Er også enig med cjmozart i at TV2 uansett gjør en veldig god jobb.
Men nå skal jo vi spille EL neste sesong, så jeg regner med at det blir en del søndagskamper for oss.
'Paralegal huh ? I respect those people, no feeling from the waste down and they still practice law.'
Siste endring: 7 år 3 måneder ago av Kamikaze.

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15453

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
For oss som har hatt parabol er det ingen endring bortsett fra høyere pris så vidt jeg kan se.
Jon

..som savner Klinsmann :-)

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15457

• trondmm
  • trondmm's profilbilde
Har ikke fått satt meg inn i dette, og av latskap så spør jeg i stedet for å lese meg gjennom tråden:

Gjelder denne begrensningen i antall PL-kamper for sumo sport også?
- _ BARCA CAMPIO - Copa d' Europa 2006 _ -

TV2 Premier League og co 7 år 3 måneder ago #15458

• Koks
  • Koks's profilbilde
Ja
Ginola! It's Magic!
Følgende bruker har takket deg: trondmm

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #17084

• 2rB
  • 2rB's profilbilde
Vekker denne til live igjen.

DinSide har ein artikkel om dette (med flott illustrasjonsbilde).
Det er ein leverandør som har bestemt seg for å ikkje sette opp prisen. Dvs at dei fortsetter å tilby pakken til 184 kr/mnd.

www.dinside.no/920234/store-prisforskjeller-paa-tv-fotball

Blir interessant om det går bra - eller om det blir bråk med TV 2 for det ...
Siste endring: 7 år 1 måned ago av 2rB.

Re:TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #17085

• Ole
  • Ole's profilbilde
Virker helt på trynet at de fleste tar 339 pr mnd for noe du får for 239 direkte hos Sumo. Er det noe som mangler i pakken til Sumo?

Re:TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #17086

• 2rB
  • 2rB's profilbilde
Ole skrev:
Virker helt på trynet at de fleste tar 339 pr mnd for noe du får for 239 direkte hos Sumo. Er det noe som mangler i pakken til Sumo?
Fiberlinje inn til huset mitt?
Evt. ny telefonsentral litt nærmere huset - slik at eg kan få bedre hastighet på ADSL.

Slik det er i dag er satelittmottak suverent sett opp mot Sumo, for meg.
Dette fordi eg ikkje får god nok kvalitet på Sumo.

Men nå kan du jo då få pakken for 184 kr på parabol - om du har "rett" leverandør frå før (fordi du må jo ha ein "grunnpakke" i tillegg).

Nokon som veit om RiksTV sender alle 3 kanalene i HD no?
Var vanskelig å finne informasjon om dette - noko som kanskje betyr at det er 1 HD-kanal og 2 SD-kanaler?
Siste endring: 7 år 1 måned ago av 2rB.

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #17606

• Giovani
  • Giovani's profilbilde
Mange med Parabol som nå må bytte dekoder?
Pga nye rettigheter fra Premier League skal alle parabolkunder i hele EU måtte ha kortnummeret sitt på skjermen under kampene og man trenger da en ny dekoder for at disse PL kampene skal kunne vises. Jeg som har en HD PVR dekoder som bare er få år gammel må nå byttes ut og jeg må dekke hele egenandelen.. Kanon! Not!!!

For noe forbanna piss..