Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: TV2 Premier League og co

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #17612

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
Giovani skrev:
Mange med Parabol som nå må bytte dekoder?
Pga nye rettigheter fra Premier League skal alle parabolkunder i hele EU måtte ha kortnummeret sitt på skjermen under kampene og man trenger da en ny dekoder for at disse PL kampene skal kunne vises. Jeg som har en HD PVR dekoder som bare er få år gammel må nå byttes ut og jeg må dekke hele egenandelen.. Kanon! Not!!!

For noe forbanna piss..
Jeg betalt 990,- for min dekoder, men fikk 3 mnd gratis til en verdi av ca 1100-1200,-.
Du må jo huske å prute, du får ingenting gratis om du ikek prøver ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Giovani

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #17615

• Giovani
  • Giovani's profilbilde
Var dette hos Anal Digital? Hadde en samtale med dem i sted der de tilbydde meg en PVR til 2390 eller en vanlig HD til 599.. ikke mye å skryte over altså...

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #17616

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
Giovani skrev:
Var dette hos Anal Digital? Hadde en samtale med dem i sted der de tilbydde meg en PVR til 2390 eller en vanlig HD til 599.. ikke mye å skryte over altså...
Vanlig HD som de reklamerte til kr 1,- til nye kunder. Sånt har jeg gjort med dem før også, har fått ny dekoder til kr 1,- da også. Du binder deg jo opp i 12 mnd, men jeg hadde vel blitt der i 12 mnd uansett...og til den prisen de har nå(måtte den vare) er det jo ikke mye å gruble på.

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18050

• Presley
  • Presley's profilbilde
Stakkar de som er Hull supportere.Ser på kampen og ikke nok at Hull sliter kraftig, men å høre Alsaker legge sin kjærlighet for Chelsea og Mourinho er grumsomt å høre på.Makan til dårlig kommentering.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 7 år 1 måned ago av Presley.

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18062

• Deniro
  • Deniro's profilbilde
Presley skrev:
Stakkar de som er Hull supportere.Ser på kampen og ikke nok at Hull sliter kraftig, men å høre Alsaker legge sin kjærlighet for Chelsea og Mourinho er grumsomt å høre på.Makan til dårlig kommentering.

Han har enkelte lag som han digger.
Men synest personlig at solbakken er den værste. Han hater bare alt med Tottenham. Kan ikke huske at han har kommet med et positivt ord om Spurs så lenge han har vært i TV2.
Det finnes kun en konge.
Ledley King 26

AUDERE-EST-FACERE
TO DARE IS TO DO

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18063

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
I forhold til erfaring er Solbakken absolutt den værste eksperten; totalt ubruklig.

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18072

• madball
  • madball's profilbilde
Man ser tydeligvis det meste på forskjellige måter,Jeg syns Solbakken er flink.
Følgende bruker har takket deg: Nick Halden

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18182

• Hootie
  • Hootie's profilbilde
Er det noken som bruker tv2 sumo på projektor/stor TV? Vurderer å sei opp altibox abon. da prisstigning på over 100kr/mnd på eit produkt som bare blir dårligere er latterlig.
Men med altibox får eg glimrende bildekvalitet. Vil dette vær brukandes med sumo på 92"? Og korleis er det i tilfelle best å få bildet over på projektor? Har boxee box, ps3 og apple tv. Airplay til boxee/apple tv er ein mulighet, men har opplevd problemer med hakking når eg bruker det..
Medlemsnr. 2857

TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18184

• king87
  • king87's profilbilde
Eg brukar tv2sumo via Appletv, synest det er heilt genialt. Når eg brukte det i fjor hadde eg ei heilt grei Internett linje. Prøv en mnd og sjå sjøl :)

Re:TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18307

• Bajsbleia
  • Bajsbleia's profilbilde
Takk gud:D Solbakken tar over FCK så da slipper vi den irriterende dildoen i studio:p
COME ON YOU SPURS