Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: TV2 Premier League og co

Re:TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18329

• Kamikaze
  • Kamikaze's profilbilde
Og der utligner Benteke for Villa mot Chelsea, og det står nå 1-1 til pause.
Skal Villa klare å ta poeng fra 1 rival til ?
'Paralegal huh ? I respect those people, no feeling from the waste down and they still practice law.'
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:TV2 Premier League og co 7 år 1 måned ago #18345

• kaimagne
  • kaimagne's profilbilde
Ble litt vanskelig da dommeren også var kledd i blått. Off!
"Julian Dicks is everywhere, it's like they've got eleven Dicks on the field."(ukjent)
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Re:TV2 Premier League og co 6 år 8 måneder ago #27687

• keano22
  • keano22's profilbilde
Nå har tv2 fjernet vår oppsatte kamp kl 16:00, 11.1 mot Palace til fordel for Cardiff - West Ham.. Horribelt. Skal faen ikke kunne gå an.. Møkk

Re:TV2 Premier League og co 6 år 8 måneder ago #27690

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
keano22 skrev:
Nå har tv2 fjernet vår oppsatte kamp kl 16:00, 11.1 mot Palace til fordel for Cardiff - West Ham.. Horribelt. Skal faen ikke kunne gå an.. Møkk

Latterlig, men ikke særlig overraskende. De kunne dog ha ventet til Cardiff hadde en litt mer interessant motstander (som de to påfølgende kampene mot Manchester-lagene). Jeg kommer uansett til å skrive en mail til de i morgen, og satser på at flere gjør det samme.
Følgende bruker har takket deg: Knut

TV2 Premier League og co 6 år 8 måneder ago #27693

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Det var noe dritt, men dessverre forståelig og som forventet. Det som flest vil ha blir sendt. Derfor kan ikke vi pt konkurrere med liv og manu f eks. Og det er nok flere i Norge som er spent på OGS sin deby som manager enn Tot-CP, ellers hadde de ikke gjort denne endringen.

Derfor viktig at flest mulig sender en sint mail slik at de skjønner at vi er mange, best, spiller den mest sexy fotballen osv.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

TV2 Premier League og co 6 år 8 måneder ago #27695

• OKA
  • OKA's profilbilde
  • To Dare is To Do
Foreslår noen formulerer en mail og så blir vi enige om å sende den mailen på samme tidspunkt alle sammen.

Artig hvis det kunne kommet inn et par tusen mail på samme tidspunkt selv om vi antagelig ikke klar et par tusen. Men noen hundre kanskje ?
Ole-Kristian Arnesen
Medl.nr.: 1653

To Dare is To Do

TV2 Premier League og co 6 år 8 måneder ago #27716

• Marius
  • Marius's profilbilde
Går ikke kampen i opptak senere på kvelden???
- errare humanum est -

TV2 Premier League og co 6 år 8 måneder ago #27718

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Noen som vet hvordan jeg ser en kamp noen timer etter at den er ferdig fra Sumo uten å risikere å se resultatet? Irriterer meg at det ikke finnes en funksjon for å velge kamper i sumo uten å få resultater trøkt i trynet.

Re:TV2 Premier League og co 6 år 8 måneder ago #27719

• Presley
  • Presley's profilbilde
keano22 skrev:

Det er så typsik norsk så det går an.Jeg forstår at det er spennende med Solkjær som Manager i PL, men de kan holde på slik som dette har.Alt skal ikke snus på hode pga det er norks trener i PL og de kan heller ikke forvente at alle i Norge skal heie på Cardiff.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

TV2 Premier League og co 6 år 8 måneder ago #27721

• Marius
  • Marius's profilbilde
cjmozart skrev:
Noen som vet hvordan jeg ser en kamp noen timer etter at den er ferdig fra Sumo uten å risikere å se resultatet? Irriterer meg at det ikke finnes en funksjon for å velge kamper i sumo uten å få resultater trøkt i trynet.

Jeg har selv sittet med tape og lapper på skjermen for å ikke få med meg resultatet. Helt grusomt. Et tragisk alternativ i år 2014 men det fungerer :woohoo:
- errare humanum est -