Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: TV2 Premier League og co

TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27729

• J-DOG
  • J-DOG's profilbilde
Latterlig av TV2. Skjønner at de ønsker å vise Solskjær sin første PL-kamp, men de kan da ikke endre sendeprogrammet slik. Samtidig er det en ordentlig ræva kamp, hadde hatt litt mer forståelse om Cardiff faktisk hadde møtt et ok lag.

Tidligere har vi vel blitt fortalt at de ikke kan endre sendeprogrammet når det er fastsatt, mens nå kan de plutselig endre det på så kort varsel? De holder kundene for narr.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27745

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Fy faen..at det går an å ha så lite integritet som det Tv2 har? Rett og slett drite i hva en selv har lovet. Det skal bli en gledens dag når de engang mister PL...
Jon

..som savner Klinsmann :-)

TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27759

• Shake
  • Shake's profilbilde
Kansellerte abbonomentet mitt jeg nå, deilig.
Følgende bruker har takket deg: madball, Knut

TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27762

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Shake skrev:
m.db.no/2014/01/03/sport/fotball/premier...r_solskjer/31101051/ Kanskje vi alle skulle sagt opp tv2PL??? Jeg har allerede gjort det, og presiserte at det var en direkte konsekvens av det pisset her.
Finnes det isåfall noen gode erstattere? Fox Sport?

Re:TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27765

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Fra TV2s egen debatt:
"Som annonsert tidligere kan TV 2 på grunn av restriksjoner fra Premier League kun vise én kamp lørdager kl. 16.00 på TV og nett-TV. "

Når skal dere slutte å gjensitere denne løgnen? Dere har jugd så lenge nå at dere har begynt å tro på det selv.
Dere har lov å vise to kamper på alle platformer utenom satelitt (kun 1), dette har også en av sjefene i TV2 Sport innrømmet en gang, men forklarte at dere ikke ville forskjellsbehandle plattformene.

I Sverige så sendes det 2 kamper kl 16:00. Viasat Fotboll som hovedkanal, og Viasat Sport, hvor signalet slåes av via satelitt, men fungerer på viaplay.se og kabel og ip-tv.

Hvis dette stemmer er det jo galskap!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill, Knut

TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27766

• Knut
  • Knut's profilbilde
Shake skrev:
Kansellerte abbonomentet mitt jeg nå, deilig.

Jeg avsluttet også mitt Sumo-abonnement tidligere i dag. Får være måte på hva en skal tåle som kunde (med et så tynt grunnlag for endring av oppsettet)..
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Re:TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27767

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27770

• gdf
  • gdf's profilbilde
OKA skrev:
Foreslår noen formulerer en mail og så blir vi enige om å sende den mailen på samme tidspunkt alle sammen.

Artig hvis det kunne kommet inn et par tusen mail på samme tidspunkt selv om vi antagelig ikke klar et par tusen. Men noen hundre kanskje ?

Jeg tror det blir omtalt som 'DoS-angrep', gjør det ikke? Er ikke det straffbart? :D

Tror vi gjør bedre i å skrive en personlig og saklig mail hver.

Det vil sikkert gjøre et bedre utslag med 25 unike og saklige bidrag enn 500 identiske bidrag som formidler lite. Blir lite seriøst :)

Dere som allerede har sagt opp abnm. Med TV2, hvilke alternativer bruker dere? Vi har hatt denne diskusjonen her inne før, men jeg tror ikke vi er komt frem til noe brukende?

Sverige, Danmark, Sky? Det beste hadde vært nbc, ip-adressen fikses lett med VPN, men man må ha et amerikansk TV abnm. Dvs. man må ha Amerikansk adresse...

Spleise på feriehus i Kansas anyone?
Audere est Facere
Siste endring: 6 år 9 måneder ago av gdf.

Re:TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27771

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Kanskje ikke helt lovlig, men kjenner en som satte opp en nbckonto registrert på adressen til Det hvite hus. Det funker visst fortsatt.

Re:TV2 Premier League og co 6 år 9 måneder ago #27773

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Dougie skrev:
Kanskje ikke helt lovlig, men kjenner en som satte opp en nbckonto registrert på adressen til Det hvite hus. Det funker visst fortsatt.

Så i praksis kan man bare finne en gyldig amerikansk adresse? Det bør jo ikke være noe problem.