Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Younes Kaboul

Younes Kaboul 6 år 2 måneder ago #35211

• AEF
  • AEF's profilbilde
Ironisk nok er sitatet fra en objektiv fotballekspert. Ganske saklig da Kaboul er hovedtema.

Kaboul spilte vel knapt 1/3 av sesongen sist etter å ha vært ute nesten 2 sesonger, og blir plutselig syndebukk for at noen trodde han skulle finne toppformen de få kampene han spilte. Saklig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Younes Kaboul 6 år 2 måneder ago #35212

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
om alle objektive såkalte eksperter sine meninger skal bety noe,så er mange en av PLs beste stoppere,og dette kommer i tilegg fra kjeften te en norsk ekspert,noe som gjør hele sitatet lite verdt i mine øyne.hadde franske trenern eller spillere vi spilte mot kommet med slike utsagn ville det betydd mer.
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Younes Kaboul 6 år 1 måned ago #36615

• Jørgen Aurheim
  • Jørgen Aurheim's profilbilde
Kan noen som ser potensialet i denne mannen svare meg på følgende:

Hvorfor er denne mannen kaptein?
Er han førstevalget blandt midtstopperne våre?
Er det bare jeg som ser en ny Gallas på vei?

Younes Kaboul 6 år 1 måned ago #36616

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Om Fazio er matchfit og får starte, så vil han ta Kaboul sin plass med god margin og da vil trolig Lloris eller Vertonghen bli kaptein. Mest sannsynlig Hugo. Eller kanskje Fazio. Hvem vet.
Siste endring: 6 år 1 måned ago av SpursFC.
Følgende bruker har takket deg: Jørgen Aurheim

Younes Kaboul 6 år 1 måned ago #36617

• Jørgen Aurheim
  • Jørgen Aurheim's profilbilde
Takk, det var alt jeg trengte å høre...

Younes Kaboul 6 år 1 måned ago #36619

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Han lever muligens litt på gamle prestasjoner. For han var god for noen år tilbake og er fortsatt bare 28 år. Så de tror kanskje han skal nå gammelt nivå gjennom å spille seg i form. Men jeg kan forstå at folk begynner å tvile.

En annet viktig moment er at han ikke har hatt så mye konkurranse heller. Er vel stort sett Daws som har vært konkurrenten siden Vlad har vært skada en god stund. Men Vlad er nå tilbake og vi har også fått Fazio, så jeg tror ikke han står like trygt fremover, så sant han ikke forbedrer seg.

Men hvis vi ser på forrige matchen mot pool så er det ikke gitt at Fazio ville gjort det noe bedre, kanskje snarere tvert imot. Pool har veldig temposterke angrepsspillere og jeg er ikke sikker på at en i følge ryktene temposvak Fazio hadde vært den beste medisinen mot Sturridge, Sterling og Balotelli. Mertesacker og Arsenal hadde noen stygge erfaringer i fjor de også.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 6 år 1 måned ago av madbitt.
Følgende bruker har takket deg: Lasse Sorgendal, Jørgen Aurheim, Arvid

Younes Kaboul 6 år 1 måned ago #36628

• mka07
  • mka07's profilbilde
Kan ikke tro at noen av stopperne våre hadde vært så passiv som Kaboul var på 0-3. Moreno gikk fra egen banehalvdel og inn i 16 metern uten at noen går ut og støter?! Helt sinnnsykt på dette nivået. Men er ferdig med å kritisere han nå, har vel sagt det nok ganger nå.

Re:Younes Kaboul 6 år 1 måned ago #36630

• gdf
  • gdf's profilbilde
mka07 skrev:
Kan ikke tro at noen av stopperne våre hadde vært så passiv som Kaboul var på 0-3. Moreno gikk fra egen banehalvdel og inn i 16 metern uten at noen går ut og støter?! Helt sinnnsykt på dette nivået. Men er ferdig med å kritisere han nå, har vel sagt det nok ganger nå.

Tenk på hvor mange som hadde samme følelse om midtstopperene sine når vi hadde Bale. Han gjorde jo de løpene konstant....good times...
Audere est Facere

Younes Kaboul 6 år 1 måned ago #36680

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
kaboul er vår største svakhet når vi møter god motstand, blir som å se dawson på sitt værste.
håper virklig kaboul blir erstattes. han har vel spilt samtlig minutter av alle stortap siste 1,5 årene?
walker-dier-vertonghen-rose/davies

ser ikke noe svakere lag uten kaboul
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Younes Kaboul 6 år 1 måned ago #36681

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
De fysiske forutsetningene for å være en skikkelig toppstopper er der, så det må ligge i overblikket / taktiske disposisjoner. Håper Pochetitno klarer å "hjernevaske" han i riktig retning :)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Arvid