Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Lewis Holtby

Lewis Holtby 6 år 9 måneder ago #28463

• RH
  • RH's profilbilde
Synes det er litt synd med Holtby. Åpenbart oppriktig glad i klubben og han ville vært fornøyd med squadspillerstatus. Tror han har lidd litt av at han ble hypet noe voldsomt da han kom i fjor (har faktisk bare vært hos oss 1 år), og av enkelte fremstilt som vår nye Modric. Hadde jo dominert til tider i CL for Schalke. Jeg mener Holtby er bedre defensivt enn Eriksen, og på sikt kunne fungert greit som CM med Sandro eller Dembele i en 4-4-2, kanskje spesielt i kamper hvor vi har mye ball og styrer. Derimot ser jeg ikke at han noengang ville blitt vår nye store playmaker. Jeg har nå mine tvil om Eriksen også da, men han er kun 21 og har vist bra tendenser offensivt, selv om han må jobbe mer med fysikksen. I en alder av 23 må man derimot levere mer stabilt enn hva Holtby gjør. Knallharde krav, men sånn er toppfotballen blitt.
Siste endring: 6 år 9 måneder ago av RH.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lewis Holtby 6 år 9 måneder ago #28509

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
Vi har i overkant mange spillere til å dekke sentral midtbane, men jeg håper vi ikke selger Capoue. I mine øyne er han er han et par hakk bak Sandro på taklingsstyrke, rå kraft og innsatsvilje, men et par hakk foran når det kommer til tempo, teknikk, pasningsfot og spilleforståelse. Tror han kan bli veldig god på sikt, og han er god å ha i troppen da det virker som Sandro blir skadet i ny og ne.

Re:Lewis Holtby 6 år 9 måneder ago #28539

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ironien her er jo at hvos vi selger Holtby, kan det fort føre til at Draxler går til Arsenal. Tror ikke jeg overlever at enda et av våre salg fører til at Arsenal signerer en stjernespiller.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:Lewis Holtby 6 år 9 måneder ago #28540

• Christian
  • Christian's profilbilde
Dougie skrev:
Ironien her er jo at hvos vi selger Holtby, kan det fort føre til at Draxler går til Arsenal. Tror ikke jeg overlever at enda et av våre salg fører til at Arsenal signerer en stjernespiller.

Akkurat det er jo en meget god grunn til å ikke selge/leie ut Holtby til Schalke. Bedre å finne en annen klubb som er interessert i han. Eventuelt gjøre det smarteste og beholde han i hvertfall frem til sommeren.

Lewis Holtby 6 år 9 måneder ago #28541

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde

Re:Lewis Holtby 6 år 9 måneder ago #28542

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Ikke send inn papirene før 23:59:59 på DLD i hvert fall :woohoo:

Jeg beholder gjerne Holtby! Men om han ikke tåler å sitte på benken kan han godt gå på lån ut sesongen, men IKKE hvis det hjelper Arseanal til å signere Draxler!! (Selv om Draxler er skada nå.)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Lewis Holtby 6 år 9 måneder ago #28543

• Sir Heim
  • Sir Heim's profilbilde
Om Draxler

"The Gunners were believed to be considering a £35million swoop for the 20-year-old in the hope of converting the attacker into the next Robin van Persie, but Draxler’s injury seems to have put paid to speculation over a January move"

Om de ønsker seg en ren RvP kopi, så må det jo være en mann som er veldig veldig god, men skadet hele tiden? Ser ut som en perfect match...

I forhold til å styrke Gunners.. Tja.

Nå ser vi jo etterhvert at selv Mehmet "føkkings" Ôzil også har sine perioder hvor han ikke lyser fullstendig å totalt (forrige kamp f.eks. var han jo bare i veien), så siden jeg veldig gjerne ser Draxler i PL, så gjør det meg ikke så veldig mye om det blir Arsenal som plukker han opp.

Er kanskje litt rar der, men jeg synes at mens det er nok top-players i England, men lite Top-Top material. Blir heller ikke lei meg om noen andre profiler finner en dyrkjøpt vei til (andre klubber) i PL.

Det er litt for mye Holtbyer i PL, selv på top 7.
Ikke neste år, men i år!!!

Lewis Holtby 6 år 9 måneder ago #28547

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Vil absolutt ikke selge Holtby, ohså uten faktorer som Draxler. En av mine favorutter i squaden vår.

Lewis Holtby 6 år 8 måneder ago #29365

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
GB. ‏@georgebann 1h
Holtby definitely said goodbye. Shirt was off and handed over in front of me. Textbook 'goodbye to the fans' IMO.

Kan være han lyger eller misforsto det hele. Men man skal ikke se bort ifra at Holtby reiser tilbake til Tyskland.

Lewis Holtby 6 år 8 måneder ago #29421

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
metro.co.uk/2014/01/30/tottenhams-lewis-...-pochettino-4284231/

Nå er vel ikke Metro verdens mest troverdige kilde, men om han drar til Fulham håper jeg det er på lån og at vi får Berbatov tilbake.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Kristian