Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Premier League - de andre laga

Premier League - de andre laga 8 måneder 1 dag ago #64917

• HH
  • HH's profilbilde
Arsenal burde ha solgt Sanchez og kjøpt Lemar i sommer. Flott at det ikke skjedde.

Hva gjelder Aubameyang virker det rimelig idiotisk å skulle ha han sammen med Lacazette - så gjerne for meg. I så fall har de brent av mye penger på veldig lite spør du meg.

Nå hadde det blitt vanskelig for oss å ta igjen Utd uansett, men med Sanchez skjer ikke det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Premier League - de andre laga 8 måneder 1 dag ago #64920

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
arsenal bekymrer meg fint lite, men liker lite at utd får et slikt boost før kampen mot oss. og jeg har ment utd er det svakeste leddet i topp 4, nå må jeg revurdere dette
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Premier League - de andre laga 8 måneder 1 dag ago #64921

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
HH skrev:
Hva gjelder Aubameyang virker det rimelig idiotisk å skulle ha han sammen med Lacazette - så gjerne for meg. I så fall har de brent av mye penger på veldig lite spør du meg.
Nja. Bør gå an å få inn begge på laget. Lacazette uansett ikke slått veldig til så langt, så Auba kan fint bli en forsterkning. Hadde en dødelig link med Mkhi i Dortmund. Og alt er en oppgradering fra Welbeck og Iwobi.

Så skal det sies dette ikke sorter ut Arsenals største problem. Så lenge de fortsetter å være like ræva defensivt bør vi fint klare å holde de bak oss.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Premier League - de andre laga 8 måneder 1 dag ago #64922

• Knut
  • Knut's profilbilde
Her er det bare å takke og bukke for at L'pool gjør som L'pool vanligvis gjør B)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: Pride_Of_London, Halvor Dalene, Presley, Øystein Svensen

Premier League - de andre laga 8 måneder 19 timer ago #64929

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
HH skrev:
Nja. Bør gå an å få inn begge på laget. Lacazette uansett ikke slått veldig til så langt, så Auba kan fint bli en forsterkning. Hadde en dødelig link med Mkhi i Dortmund. Og alt er en oppgradering fra Welbeck og Iwobi.

Så skal det sies dette ikke sorter ut Arsenals største problem. Så lenge de fortsetter å være like ræva defensivt bør vi fint klare å holde de bak oss.

Nettopp. De kunne brukt de pengene smartere. 50-60m vil stort sett alltid forsterke deg, men sjelden så lite som hvis Arsenal kjøper Auba.

Og langt fra sikkert at Auba får noen lettere overgang til PL enn Lacazette. Etter min mening er Lacazette en bedre spiller.

Det jeg frykter mest på kort sikt er at resten av laget skal heve seg nå som Sanchez-situasjonen er løst. Kan fort gi en liten boost selv uten at de nye slår til.

Premier League - de andre laga 7 måneder 3 uker ago #65162

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Vanskelig ikke å like Swans akkurat nå
Følgende bruker har takket deg: Knut

Premier League - de andre laga 7 måneder 3 uker ago #65164

• HH
  • HH's profilbilde
For et lag med vinnermentalitet er Arsenal overraskende dårlige. Greit at 2-1 er ei heftig tabbe, men det jeg så i går var sjokkerende dårlig fra Arsenal (gikk mellom den og Liverpool-kampen).

Huddersfield må virkelig rykke ned. Har all verdens "sympati" med det laget og måten de prøver å spille på, men det holder bare ikke. Mulig de ikke alltid er så dårlige, men de har omtrent ingen som kan skape litt ubalanse hos motstanderen. Alle de andre bunnlagene har noen med litt ekstra.

Premier League - de andre laga 7 måneder 3 uker ago #65165

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Manchester City har nå brukt £203.3m på forsvarere alene det siste året. Dette er mer en forsvarsbudsjettet til 52 land i verden!
inews.co.uk/sport/football/manchester-ci...g-countries-laporte/

Stakkars Guardiola... People don't believe this, but today 22 top players is too expensive to buy for City.
"Their salaries we cannot pay. There are budgets for the transfers and we cannot pay.
www.skysports.com/football/news/11679/11...chester-citys-budget

Premier League - de andre laga 7 måneder 3 uker ago #65241

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Chelsea med sterke 0-3 hjemme mot Bournemouth.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Premier League - de andre laga 7 måneder 3 uker ago #65242

• HH
  • HH's profilbilde
Trykkfeil. Har hørt at det kun er vi som går på smeller mot «svake» lag.

Chelsea kan faktisk implodere. Trenger ikke bety noe dette resultatet, men aldri noen godt tegn med maset fra Conte. De sliter også med måltørke på Morata og Bakayoko som er helt ubrukelig.
Følgende bruker har takket deg: Pride_Of_London, Knut