Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Roberto Soldado

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16523

• Presley
  • Presley's profilbilde
Jeg håper dette går iorden.Vi er veldig nærme virke det ut som og vi er den eneste klubben som snakker med Valencia.Ja Liverpool er nevnt, men det virker ikke ut som de er med lengre.
Mye penger for en spiller i hans alder (28), men dette kan fort bli et konge kjøp.Selv om nærmer seg 30 år så betyr ikke det at han blir dårlig av den grunn.Mange spillere i dag som holder meget høyt nivå etter de har passert 30.Han kan holde høyt nivå i minst fire år til.
Jeg mener vi bør betale det som skal til for få han hos oss.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16524

• Anders
  • Anders's profilbilde
Hadde foretrukket Benteke for de summer Valencia krever for Soldado. Synes det er i overkant stivt for en 28-åring selv om han er meget god og vil være oppgradering fra Defoe/Ade. Remy og Luuk de Jong kan vi sikkert få for samme pris.

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16528

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Klinsmann var 28 første gang vi kjøpte han...
Sitatet til Baldini var fra en som satt på flyet samnen med han hjem fra Spania og som også la med bilde av seg sammen med han.
Siste endring: 7 år 5 måneder ago av Øivind.
Følgende bruker har takket deg: John, Øystein Svensen

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16574

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Øivind skrev:
Sitatet til Baldini var fra en som satt på flyet samnen med han hjem fra Spania og som også la med bilde av seg sammen med han.

Klinsmann var en stor stjerne som alle visste hvem var. Stjerne fra mesterskap for tyskland.

Saldado? Hakke hørt om han før han dukket opp her.

Overgangssummen for Klinsmann? var den klubbrekord? Hvis ja, så kan man jo sammenlikne noe.

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16575

• RH
  • RH's profilbilde
Nifelheim skrev:
Øivind skrev:
Saldado? Hakke hørt om han før han dukket opp her.

Er ikke Soldado sin feil det. :)

Norske wikipedia opererer forresten med han som Spurs-spiller nå. Funny!

no.wikipedia.org/wiki/Roberto_Soldado

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16578

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Robert Hansen skrev:

joda. Han har ikke klart å spille seg inn på spanias landslag. ;) Hadde han vært der så ville jeg trolig ha hørt om han.

Etter å ha lest den engelske wiki-en så må jeg si at Klinsmann var en verdensstjerne, mens Soldado kun er kjent i spania. Han har gjort det bra de siste 3 årene. Spørsmålet er hvor bra. Spania har 2 lag som er enorme. Hvor gode er midtsjiktet? Er bånnlagene bedre enn tippeligaen?

soldado ser på papiret ut som en solid spiller. Klinsmann? Ikke i nærheten.

PS! du viser til et eksempel på at man skal wikipedia med en klype salt, spesielt den norske som ikke er i nærheten av kvalitetskontrollen den engelske har
Siste endring: 7 år 5 måneder ago av Nifelheim.

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16579

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Øivind skrev:
Dette er en detalj, men ikke uten betydning, han var faktisk akkurat fylt 30 da han startet sin første sesong for Spurs. Født i '64, kom i '94.

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16589

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Jeg og Soldado har bursdag på samme dag.

Welcome to Spurs? :lol:
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16590

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Nifelheim skrev:
Robert Hansen skrev:

joda. Han har ikke klart å spille seg inn på spanias landslag. ;) Hadde han vært der så ville jeg trolig ha hørt om han.

Etter å ha lest den engelske wiki-en så må jeg si at Klinsmann var en verdensstjerne, mens Soldado kun er kjent i spania. Han har gjort det bra de siste 3 årene. Spørsmålet er hvor bra. Spania har 2 lag som er enorme. Hvor gode er midtsjiktet? Er bånnlagene bedre enn tippeligaen?

PS! du viser til et eksempel på at man skal wikipedia med en klype salt, spesielt den norske som ikke er i nærheten av kvalitetskontrollen den engelske har

Spania har vel vist i europacupene at det er flere lag enn Barca og Real som holder høyt nivå. Soldado er ikke spissen som scorer mål ved å gjøre alt på egenhånd, han er en målsnik inne i boksen, meget god avslutter som er god til å lese hvor ballen havner. Jeg ser ganske mye spansk fotball og syntes han er bedre enn Negredo som City hentet. Han er nok det beste vi kan få tak i nå, selv om prisen er alt for høy for en spiller som er 28 år så trenger vi han sårt nå og bør slå til. Skulle ønske vi tok med oss Jérémy Mathieu også mens vi var i Valencia.
www.oddstips.nu - Bli en vinner
Følgende bruker har takket deg: RH

Roberto Soldado 7 år 5 måneder ago #16592

• RH
  • RH's profilbilde
Pumaking. skrev:
Nifelheim skrev:
Robert Hansen skrev:

Spania har vel vist i europacupene at det er flere lag enn Barca og Real som holder høyt nivå. Soldado er ikke spissen som scorer mål ved å gjøre alt på egenhånd, han er en målsnik inne i boksen, meget god avslutter som er god til å lese hvor ballen havner. Jeg ser ganske mye spansk fotball og syntes han er bedre enn Negredo som City hentet. Han er nok det beste vi kan få tak i nå, selv om prisen er alt for høy for en spiller som er 28 år så trenger vi han sårt nå og bør slå til. Skulle ønske vi tok med oss Jérémy Mathieu også mens vi var i Valencia.

Ja, hvem skal vi hente som en reell forsterkning hvis det ikke blir Soldado? Dzeko? Blir vel ikke så mye billigere han, lønn inkludert, i tillegg til at nok ikke vil til oss. Selv om Ade/Defoe ikke er bra nok for CL vil ikke en hvilken som helst brukbar spiss i Europa være bedre. Vi må kjøpe noen av virkelig klasse og da er prisen dessverre skyhøy. Tilbake i 94, når Klinsmann kom, var fotballverden helt annerledes. Store spillere litt opp i årene kunne gå til "mindre" klubber. CL var helt i startgropa, og penger styrte fortsatt ikke alt.
Følgende bruker har takket deg: Kristian