Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Roberto Soldado

Roberto Soldado 6 år 4 dager ago #37744

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
1 assist, skapte 3 sjanser (flest av alle i laget) og 2 skudd på mål (flest sammen med Eriksen).

Soldado har fått en del pepper, ikke bare i Spurs, men tidligere i karrieren at han forsvinner mot de store lagene. Skal sies at mot regjerende mesterne på Etihad så var han den angrepsspilleren som var mest involvert. Hadde han satt straffen, så ville jeg påstå det hadde vært hans beste kamp i Spurs trøye hittil.

Adebayor skal få starte på torsdag, også får vi se hvordan det går. Neste PL kamp er mot Newcastle på hjemmebane. Den spissen som starter den kampen bør ta vare på sjansen sin, for den kampen kan komme til å ligne på kampen mot QPR.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: John, Knut, Kristian

Roberto Soldado 5 år 3 måneder ago #44708

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Fra dagens ITK..

Soldado is an absolute beast in training and never misses. The club are desperate for him to succeed - and noone can figure out what's wrong.

Haha..ser det for meg..alle står og klør seg i pæra..Soldado banker inn fra alle mulige vinkler og avstander på trening..treffer ikke en middels låve i kamp.

Slå mannen i hue med noe hardt! Han er jo fullstendig i vranglås.
Jon

..som savner Klinsmann :-)
Følgende bruker har takket deg: erlands

Roberto Soldado 5 år 3 måneder ago #44718

• Sir Heim
  • Sir Heim's profilbilde
For å overdrive litt så tror jeg mange av oss kan leve med en middels sesong tabellmessig om vi får Kane og Soldado på 15 mål (eller mer) hver;)

Usannsynelig mange som heier på vår "Lost Cause", og unner han ALT vel i kampsituasjon...
(og ja.. jeg er en av dem)

Har jeg troa.. Tja. Ingen kommentar:)
Ikke neste år, men i år!!!
Følgende bruker har takket deg: erlands

Roberto Soldado 5 år 3 måneder ago #44719

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg har nevnt det tidligere her; trur Soldados eneste mulighet er hvis han får spille gjevnt sammen med Kane. I år kommer Kane til å få massivt med oppmerksomhet, og vi kan trenge en spiller som kan leve av det som skjer rundt Kane. Problemet blir vel å få plass til Kane, Soldado OG Erikssen samtidig i en oppstilling. Mye av samme problemet vi har med Dembele egentlig; så lenge Kane og Erikssen er spikra er det mindre plass til andre sentralt fremme.

Roberto Soldado 5 år 3 måneder ago #44720

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Sir Heim skrev:
For å overdrive litt så tror jeg mange av oss kan leve med en middels sesong tabellmessig om vi får Kane og Soldado på 15 mål (eller mer) hver;)

Usannsynelig mange som heier på vår "Lost Cause", og unner han ALT vel i kampsituasjon...
(og ja.. jeg er en av dem)

Har jeg troa.. Tja. Ingen kommentar:)

Jeg har vel kanskje ikke så store trua, men det skyldes at vi spiller med inverted winger som ikke klarer å variere spillet sitt. Skyldes ikke at jeg ikke trur Soldado har det i seg lenger. Han ER en god avslutter. Hvis det er sant som det påstås, at han bomber de inn på trening, så er det ren skjær selvtillitsvikt/innbytterpuls/nerver som har satt mannen lysår tilbake.

For meg må vi gjerne beholde Soldado. Viktigere å få kvitta seg med annen møkk som Ade og Townsend.
Jon

..som savner Klinsmann :-)

Roberto Soldado 5 år 3 måneder ago #44726

• John
  • John's profilbilde
For å få plass til begge kan jo en skjev 4-4-2 være aktuell...

Roberto Soldado 5 år 3 måneder ago #44727

• Shake
  • Shake's profilbilde
Gi opp Soldado a gutta. Ja han virker som en bra kar, og ja han gir alt. Men det stopper desverre der. Mye bedre å bli kvitt han og få inn noe nytt blod. Gjerne med litt tempo i kroppen (berhaino f.eks).

Roberto Soldado 5 år 3 måneder ago #44752

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Skjønner fortsatt ikke hvor alle har det fra at Soldado gir alt. På meg virker han ofte som en av de mindre tente når ham først får sjansen. Hvis Kane er prakteksempelet på en spiss som gir alt, og Ade er skrekkeksempelet, så er Soldado nærmere Ade etter min mening.

Hjelper heller ikke å treffe mål på trening når du bommer i kamp. Sjanser har han mer enn nok av, så dårlig service nytter det ikke å skylde på. Selvtillit, greit nok, men sjansen for at det skal løsne etter over et år med sviing av 100%-sjanser er minimal.

Noen impact-player er han heller ikke, derav ingen ideell backup for Kane. Ikke i stand til å endre et kampbilde, i motsetning til f.eks. en Llorente på billigsalg.

Mannen er snart 30 og en av våre top earners. Selg!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Shake

Roberto Soldado 5 år 2 måneder ago #45030

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
Pochettino said: "Soldado is in my plans but he did not come here because there was a problem with his back - but he is in our plans."
AUDERE-EST-FACERE

Roberto Soldado 5 år 2 måneder ago #45285

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Invalid consumer key/secret in configuration
twitter.com/Coco_Lamela/status/631752762456449024/photo/1

I enjoyed these two years that we share, I wish you well in your new club !! Good luck my friend !!

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 5 år 2 måneder ago av OsvaldoArdiles.