Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Paulinho

Paulinho 5 år 7 måneder ago #44493

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Husker så glad jeg var når denne signeringen ble offentliggjort, jeg er enda mer glad nå, lenge siden en spiller har skuffet meg så mye som det godeste Paul har gjort.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: erlands

Paulinho 5 år 7 måneder ago #44494

• Nils-Rune
  • Nils-Rune's profilbilde
Her er en hyllingsvideo av Paulinhos tid i klubben ;)

amp.twimg.com/v/76285cff-ad7b-4df9-ac6f-2df9360905bb
Følgende bruker har takket deg: terkje, Kristian

Paulinho 5 år 7 måneder ago #44497

• Vansalot
  • Vansalot's profilbilde
Nils-Rune skrev:
Her er en hyllingsvideo av Paulinhos tid i klubben ;)

amp.twimg.com/v/76285cff-ad7b-4df9-ac6f-2df9360905bb

Den var stygg altså :cheer:

Kunne jo ha slengt med de 3 bra tingene han klarte å gjøre når han var her ;) (eller 5, spiller ingen rolle..)
COYS
Siste endring: 5 år 7 måneder ago av Vansalot.

Paulinho 5 år 7 måneder ago #44498

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Er stort sett en kamp jeg husker i positiv forstand og det er Stoke-kampen i første sesongen hans. I den var han helt konge. Men i ettertid har jeg begynt å lure på om han fikk lånt teknikken han hadde i den kampen, bare for den kampen?. Eventuelt under hyponose?.(trodde han var Maradona?)

1 sesongen var vel alt i alt helt ok, selv om jeg hadde forventet meg mer. Og jeg trodde vel at han i sin 2 sesong skulle ta et steg til.(1 sesongen i pl kan være tøff). Men det han leverte alt i alt i 2 sesongen, var vel det nærmeste du kommer katastrofe. Men nedturen med Brasil i VM, hadde nok også en innvirkning, selv om det kan være personlige problemer av ulik slag med i bildet som vi ikke vet noe om. Eller bare så enkelt som veldig hjemlengsel?. At han reiser tilbake til Brasil, kan jo være en indikasjon på det.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Re:Paulinho 5 år 7 måneder ago #44499

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Han reiser til Kina

Re:Paulinho 5 år 7 måneder ago #44500

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Per Arne skrev:
Han reiser til Kina
Stemmer, vet ikke hvor jeg fikk det fra, men å få sin gamle brasilianske landslagssjef bringer han i alle fall tilbake til mere kjente omgivelser. Blir vel ikke overrasket om det er noen andre brasser der også. Paul mistet jo landsmannen Sandro til qpr før sesongen starta. Kan også være av betydning ift trivsel og prestasjoner.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 5 år 7 måneder ago av madbitt.

Paulinho 5 år 7 måneder ago #44512

• Presley
  • Presley's profilbilde
Synd at han ikke fikk det til hos oss.Han passet ikke inn i PL.
Synes dette er gode nyheter, vi kvitter oss med en spiller som ikke var i nærheten av laget.
Ønsker han lykke til videre.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Paulinho 5 år 7 måneder ago #44521

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Dette var en skikkelig trivelig nyhet, vi trengte åå ruske opp i denne forferdlige sammensatte midtbanen vår. dette kan gi rom å plass for friske ben. vi trenger slike salg for å skape rom for mer passende spillere
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Paulinho 5 år 7 måneder ago #44523

• RH
  • RH's profilbilde
Tottenthom skrev:
Dette var en skikkelig trivelig nyhet, vi trengte åå ruske opp i denne forferdlige sammensatte midtbanen vår. dette kan gi rom å plass for friske ben. vi trenger slike salg for å skape rom for mer passende spillere

Joda, men samtidig er det jo veldig trist. Lovende brasiliansk landslagspiller, kjøpt inn til rekordsum for oss på det tidspunktet, som to år senere begår sportslig selvmord ved å dra til Kina.
Siste endring: 5 år 7 måneder ago av RH.
Følgende bruker har takket deg: Dougie

Paulinho 5 år 7 måneder ago #44534

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
det er meget trist at en spiller av dette kaliber og denne prisen ikke slår til. det er jeg helt enig i. men jeg har innsett nå etter to sesonger at en spiller i denne alderen og denne lønna er rot for fremtidige planer. og herlig å se at han ikke går tilø en annen europeisk toppklubb. hadde vi ikke hatt en overflod av sentrale midtbanespillere ville jeg vært mer skeptisk
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: Dougie