Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Paulinho

Paulinho 3 år 2 måneder ago #61187

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Flotte minner :lol:

Fyren var ikke ubrukelig 24/7. Kom til mange sjanser, men rimelig utrolig at han klarte å brenne så mange. Kunne fort gått en annen vei tror jeg hvis han hadde skåret litt flere mål - fått litt mer selvtillit osv.

Følger ikke med på Brasil utenfor VM, men ser jo han fortsatt spiller en del der. Skåret vel til og med 3 mål i en kamp. Men at han skulle være noe for Barcelona virker uansett merkelig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Paulinho 3 år 2 måneder ago #61189

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
metro.co.uk/2017/06/26/tottenham-flop-pa...2m-transfer-6735060/
Bytta stil ser jeg. Ser litt mere "bad boy" ut. Absolutt ikke en elendig spiller for oss heller. Typisk Box tili Box spiller. Men han passer nok bedre i en 4-3-3 som indreløper. Og vi pleide vel å spille 4-4-2 på den tiden. Voldsom løpskapasitet, og kom stadig til sjanser, men var litt for ineffektiv. Men mulig han har tatt steg. Men han hadde jo utvilsomt en del kvaliteter, og han hadde vel ikke hatt en del landskamper for Brasil heller, hvis han var dårlig.

HH skrev:
Ja. Flotte minner :lol:

Fyren var ikke ubrukelig 24/7. Kom til mange sjanser, men rimelig utrolig at han klarte å brenne så mange. Kunne fort gått en annen vei tror jeg hvis han hadde skåret litt flere mål - fått litt mer selvtillit osv.

Følger ikke med på Brasil utenfor VM, men ser jo han fortsatt spiller en del der. Skåret vel til og med 3 mål i en kamp. Men at han skulle være noe for Barcelona virker uansett merkelig.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Paulinho 3 år 1 måned ago #61873

• Brakar
  • Brakar's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Overgangssum: €40m
Utkjøpsklausul: €120m

Antar Levy har sikret seg noen prosenter av overgangssummen...
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Paulinho 3 år 1 måned ago #61875

• HH
  • HH's profilbilde
Tviler. De fleste var vel godt fornøyd med at han forsvant på det tidspunktet, men hvem vet.

Helt uforståelig for meg at Barcelona måtte betale så mye. Skjønner ikke helt hva de skal med han heller. Greit at han nok er bedre enn den versjonen vi fikk se, men vi snakker om et av Barcelonas største kjøp gjennom tidene. 29 år gammel "back-up"?