Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nacer Chadli

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16441

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Da har vi 1. målfarlig midtbanemann og 2. ving. da trenger vi strengt tatt bare 1 førstepri-spiller inn: SPISS..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16442

• Shake
  • Shake's profilbilde
Øyvind Haaland skrev:
Du, jeg er helt enig, men la oss liste opp alle vi har på midtbanen;
Paulinho, Sandro, Dembele, Carroll, Livermore, Bale, Lennon, Holtby, Sigurdsson, Chadli(etter ryktene), Townsend og Parker (12 spillere, og jeg glemte sikkert en håndfull også).

www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...hadli-FC-Twente.html

Av de spillerne du nevner der er det bare 3 som er naturlige/gode vingspillere. Bale, Lennon og townsend. Når vi i tillegg kan regne med at bale blir brukt litt her og der og skadehistorikken til Lennon tatt i betraktning syntes jeg det er 100% riktig at vi kjøper en ving til. Det uavhengig av hvor mange sentrale midtbanespillere vi har.

Slenge holtby, livermore, carrol,sandro,dembele,paulinho,sigg (beste alternativ, men ikke hans naturlige posisjon)eller parker på vingen funker ikke.

Jeg er veldig fornøyd med dette kjøpet! Spennende med en ny, kjapp og målfarlig spiller.
Følgende bruker har takket deg: Lasse Sorgendal, Snurreleif, Kristian

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16443

• Lasse Sorgendal
  • Lasse Sorgendal's profilbilde
Carlos skrev:
Herlig med nye spennende spillere, har sett lite av Chadli. Hvilken type spiller er han? Får håpe han er kjapp ellers kan det bli en Bentley-kopi.
Men jeg venter fortsatt på Soldado!!

Han er kjapp...og kostet under halvparten Bentley.

www.youtube.com/watch?v=VwpOlzFLmaw
Siste endring: 7 år 2 måneder ago av Lasse Sorgendal. Grunn: Faktafeil

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16445

• Melon
  • Melon's profilbilde
Er det mulig at vi kan få se dette laget iår?

Lloris

Walker-Kaboul-Vert-Ekotto

Paulinho-Sandro-Dembele

Lennon-Bale-Chadli

Da snakker vi fart i angrepet ihvertfall. Kan tenkes at vi ikke henter noen spiss fordi Bale er tenkt å spille på denne plassen iår.

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16446

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Noen som så noe som helst av ITK foran denne? Litt ITK-bashing er fortjent om ikke.

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16447

• Kristian
  • Kristian's profilbilde
Melon skrev:

Lloris

Paulinho-Sandro-Dembele

Lennon-Bale-Chadli

Da snakker vi fart i angrepet ihvertfall. Kan tenkes at vi ikke henter noen spiss fordi Bale er tenkt å spille på denne plassen iår.
.

Jeg har også tenkt at det fort er dette laget som blir vårt beste. Defoe er jo såpass dårlig at han bare kan spille europa league, og Adebayor er veldig form avhengig

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16448

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Melon skrev:

Lloris

Paulinho-Sandro-Dembele

Lennon-Bale-Chadli

Ikke umulig men jeg tror Bale fungerer best når han kommer fra dypere i banen. Å være den øverste mannen gir litt andre arbeidsoppgaver, tror ikke vi får det beste ut av han i den posisjonen.
www.oddstips.nu - Bli en vinner
Følgende bruker har takket deg: Shake

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16450

• RH
  • RH's profilbilde
Pumaking. skrev:
Melon skrev:

Lloris

Paulinho-Sandro-Dembele

Lennon-Bale-Chadli

Ikke umulig men jeg tror Bale fungerer best når han kommer fra dypere i banen. Å være den øverste mannen gir litt andre arbeidsoppgaver, tror ikke vi får det beste ut av han i den posisjonen.

Enig i dette, og ergo må han enten spille på venstre eller bak spissen. Med Sandro, Dembele og Lennon skadefrie er det i så fall ikke plass til både Paulinho og Chadli. Begge vil få spille mye grunnet skader og mange kamper, men i mine øyne driver vi fortsatt og styrker stallen, ikke førsteelleveren.

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16451

• Styrk
  • Styrk's profilbilde
SpursFC skrev:
Mange rykter om at vi har gitt bud. Ung venstreving fra Belgia. Lignede Bale fysikk. Høy og sterk, men også
rask. Kan spille i flere posisjoner. Typisk AVB signering. Sist gang jeg postet noe i ryktebørsen så signerte vi spilleren, så får vi håpe at det samme skjer nå. :P

Det er berre for deg å poste meir i ryktebørsen når du føler for det, ser ut som det funkar fint ;)
C.O.Y.S!
Siste endring: 7 år 2 måneder ago av Styrk.

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16452

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Tydeligvis så signerer vi de spillere jeg poster her på forumet.

Er det da nå jeg skal poste et innlegg om den etterlengte spissen som vi så sårt mangler? :lol: