Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nacer Chadli

Nacer Chadli 7 år 2 måneder ago #16453

• Snurreleif
  • Snurreleif's profilbilde
SpursFC skrev:
Tydeligvis så signerer vi de spillere jeg poster her på forumet.

Er det da nå jeg skal poste et innlegg om den etterlengte spissen som vi så sårt mangler? :lol:

Lag en spilletråd om Messi og en for Lukaku please!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Deniro

Nacer Chadli 7 år 1 måned ago #16474

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dette er et spennende kjøp.Jeg har ikke sett så mye av han, men han skal være meget rask og dribblesterk.Han scoret også noen mål for Twente.Ikke var han for dyr heller, dette kan være et lurt kjøp.Godt at vi forsterker stallen.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: JohnWhite

Nacer Chadli 7 år 1 måned ago #17028

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
SpursFC skrev:
Tydeligvis så signerer vi de spillere jeg poster her på forumet.

Er det da nå jeg skal poste et innlegg om den etterlengte spissen som vi så sårt mangler? :lol:
Hva i huleste skal vi med ITK, når vi har SpursFC?? Nå er jeg spent på hva du melder inn neste gang :lol:
Siste endring: 7 år 1 måned ago av Iceback.

Nacer Chadli 7 år 1 måned ago #17029

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Skrev om Chiriches, men bare synd den ser ut til å gå i vasken. Får håpe de finner en løsning :)

Kan ellers melde at Bale blir. Har ingen inside info, men har bare en feeling han blir å se i Spurstrøye denne sesongen. ;)
Følgende bruker har takket deg: Halvor Dalene, Øystein Svensen

Nacer Chadli 7 år 1 måned ago #17030

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
SpursFC skrev:
Skrev om Chiriches, men bare synd den ser ut til å gå i vasken. Får håpe de finner en løsning :)

Kan ellers melde at Bale blir. Har ingen inside info, men har bare en feeling han blir å se i Spurstrøye denne sesongen. ;)
Der må jeg si at jeg tviler på at du får rett...men har du rett der også, skal jeg takke samtlige innlegg av deg neste sesong :P
Følgende bruker har takket deg: Hesj

Nacer Chadli 7 år 1 måned ago #17033

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Bale blir, og det har jeg sagt hele tiden...
(ja jeg har vurdert hva som ville vært en god deal etc, men har hele tiden hevdet jeg ikke tror på media sine kilder) noe jeg blir kalt mange navn for å mene...

Nacer Chadli 7 år 1 måned ago #18353

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
må si meg imponert over chadli i sin første kamp,noe sier meg at han kan ertstatte bale på en utmerket måte. gi han noen år sommed bale så har vi et nytt storsalg pågang.

for første gang stolt over sommerns overgangmarked
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Nacer Chadli 7 år 3 uker ago #18824

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
– Played all 90 minutes.

– Had 76 touches of the ball, the second-most on the Spurs side.

– Had 2 shots, but failed to hit the target with either.

– Won 2 aerial duels.

– Attempted 47 passes during the game, completing at 87%.

– Created 6 goal-scoring opportunities, twice as many as any other player on the pitch.

– Made 2 successful tackles.

– Made 8 defensive clearances, equal with Michael Dawson and the joint-most by a Tottenham player.

– Completed more accurate crosses than any other player in the game (3 from 6 attempts).

Fra kampen i går. Jeg la egentlig ikke så mye merke til han, men han gir en fin balanse i laget ved å hjelpe både offensivt og defensivt.

Nacer Chadli 7 år 3 uker ago #18885

• Thoto79
  • Thoto79's profilbilde
SpursFC skrev:
– Played all 90 minutes.

– Had 76 touches of the ball, the second-most on the Spurs side.

– Had 2 shots, but failed to hit the target with either.

– Won 2 aerial duels.

– Attempted 47 passes during the game, completing at 87%.

– Created 6 goal-scoring opportunities, twice as many as any other player on the pitch.

– Made 2 successful tackles.

– Made 8 defensive clearances, equal with Michael Dawson and the joint-most by a Tottenham player.

– Completed more accurate crosses than any other player in the game (3 from 6 attempts).

Fra kampen i går. Jeg la egentlig ikke så mye merke til han, men han gir en fin balanse i laget ved å hjelpe både offensivt og defensivt.

Dette var overraskende og betryggende. Hadde egentlig inntrykk av at han hadde en svak kamp men sikkert mest bare fordi han bommet på de par avslutningene han hadde. For 7 mill pund kan det vise seg å bli ett røverkjøp og krysser fingerne for at han kan fylle mye av det enorme tomrommet etter Bale.
Glory, glory Tottenham Hotspur

Nacer Chadli 7 år 3 uker ago #19425

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
"Nacer Chadli has created the most clear cut chances (3) in the Premier League this season."

"Nacer Chadli keeps Eden Hazard out of the Belgian national team and according to Belgium’s head coach, he always picks Chadli when he’s fit."

Er jeg blind eller noe sånt? Jeg har et inntrykk av at Chadli har vært ganske anonym så langt i sesongen. Kanskje det er store ting i vente for oss. Han har også vært en litt anonym signering ved at Soldado, Paulinho og Capoue har vært de som har tatt overskriftene.

Han var ikke med i troppen mot Dinamo på WHL. Håper han starter foran Gylfi på søndag. Tipper han får en skikkelig god kamp mot Sagna/Jenkinson. :)