Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nacer Chadli

Nacer Chadli 7 år 3 uker ago #19427

• Snurreleif
  • Snurreleif's profilbilde
Er dette jeg mener med at jeg tror folk overser Eriksen sin kvalitet, Chadli lider av det samme.
Det er ikke alltid at de gjør noe spektaktulært, men tallene er klar i sin sak om at begge to bidrar MYE i den offensive delen av spillet.

Jeg også mente Chadli virket litt anonym de første kampene, men så legger man merke til innleggene og pasningene etterhvert.
Siste endring: 7 år 3 uker ago av Snurreleif.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28545

• J-DOG
  • J-DOG's profilbilde
www.standard.co.uk/sport/football/nacer-...am-exit-9061050.html

Chadli på vei ut også? Interessant er misfornøyd med å bli brukt på venstrekant, noe som visstnok ikke er hans sterkeste posisjon.

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28546

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Trodde det var ving han var jeg.....
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28548

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
VM-sesong og silly season - en klubb med bred stalls største mareritt!

Ser jo forsåvidt Chadlis side av saken, som har vært forholdsvis fast på Belgia, men synes også dagens fotball er gjennomsyra av illojale drittunger. Chadli, Holtby (ikke at han skal spille VM for Tyskland noensinne) og Lamela har jo alle gjennom agenter eller far sagt at de mer eller mindre vil vekk pga VM. De glemmer jo at de er Tottenham-spillere, og ser jo bare på klubben sin som et slags utstillingsvindu for landslag eller større klubber.

Istedet for å bite tenna sammen og kjempe for sin plass i sin klubb, begynner de bare å sutre og vil vekk så fort de møter litt motgang. Er jo ikke akkurat noe nyhet at det er sånn det funker, men like fullt irriterende.

Skjønner jo at de vil spille VM, men vær litt menn og vis at dere fortjener det ved å kjempe for plassene deres for Tottenham Hotspur, som faktisk er arbeidsgiveren og klubben deres!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 6 år 8 måneder ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Brian Kristensen

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28555

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
www.101greatgoals.com/blog/nacer-chadli-...ve-spurs-in-january/
Nacer #Chadli doesn't want to leave Spurs. "We have thought about a loan," reveals his agent. "But he has decided to stay."

Sånn nå har vi rykter som sier han vil gå og rykter som sier han vil bli. Januar er virkelig feil tid å dømme spillere for å være umotiverte/illojale/uprofesjonelle osvosv. Mediene jobber overtid for å lage action og skandaler i mangel på store overganger om dagen.

1. Feb ser vi stallen som skal kjempe om CL med blod og svette for vårt kjære Spurs.
Følgende bruker har takket deg: Marcus, Kristian

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28556

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Så Chadli liker å spille sentralt på midten? Jeg har alltid trodd han har vært ving - men mannen er jo ikke akkurat kjapp - så gi han gjerne sjansen sentralt for min del!

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28557

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Selg ..

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28558

• Sir Heim
  • Sir Heim's profilbilde
Behold:)
Ikke neste år, men i år!!!
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28560

• Knut
  • Knut's profilbilde
Usikker :P
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Re:Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28563

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Pride_Of_London skrev:
www.101greatgoals.com/blog/nacer-chadli-...ve-spurs-in-january/
Nacer #Chadli doesn't want to leave Spurs. "We have thought about a loan," reveals his agent. "But he has decided to stay."

Sånn nå har vi rykter som sier han vil gå og rykter som sier han vil bli. Januar er virkelig feil tid å dømme spillere for å være umotiverte/illojale/uprofesjonelle osvosv. Mediene jobber overtid for å lage action og skandaler i mangel på store overganger om dagen.

1. Feb ser vi stallen som skal kjempe om CL med blod og svette for vårt kjære Spurs.

Det var i utgangspunktet ikke snakk om å dømme enkeltpersoner, heller den illojale/sutrete/rastløse innstillingen blant fotballspillere generelt. Disse er bare eksempler, og det at agentene deres går ut på den måten bunner jo ut i noe.

Når det er sagt, er jo mesteparten av Januar oppspinn, spesielt når det er VM. Pogba til United er min favoritt.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"