Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nacer Chadli

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28570

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Chadli: "I love Tottenham and I never ever said I wanted to leave the club. So everything written in the media is bullshit. COYS."

Dette kommenterte han under et Instagram bilde.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Sheik, Lasse Sorgendal, Marcus, Knut, Morten Hagbartsen

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28571

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Ikke selg .. ;)

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28572

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
SuperKnott skrev:
Så Chadli liker å spille sentralt på midten? Jeg har alltid trodd han har vært ving - men mannen er jo ikke akkurat kjapp - så gi han gjerne sjansen sentralt for min del!

Kan ikke se at Chadli skal være god nok til å kapre en av de få plassene sentralt på midten, når vi ser på alle han konkurrerer mot.
Jeg mener at han kan bli en god kantspiller og et godt alternativ på vår venstrekant

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28573

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Arvid skrev:
SuperKnott skrev:
Så Chadli liker å spille sentralt på midten? Jeg har alltid trodd han har vært ving - men mannen er jo ikke akkurat kjapp - så gi han gjerne sjansen sentralt for min del!

Kan ikke se at Chadli skal være god nok til å kapre en av de få plassene sentralt på midten, når vi ser på alle han konkurrerer mot.
Jeg mener at han kan bli en god kantspiller og et godt alternativ på vår venstrekant

Spiller ofte sentralt for Belgia. Blir også valgt foran spillere som Mertens, Hazard og Mirallas. Marc Wilmots som er manager for det belgiske landslaget har vel sagt at han er en veldig viktig brikke offensivt med sin fart, fysikk og hodestyrke. Han også fått høyest rating av alle belgiske spillere fra den belgiske avisen Dernière Heure sammen med Axel Witsel under VM kvalifiseringen.

Sååå.. vi har ikke sett det beste av Chadli enda for å si det slik.

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28574

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
SpursFC skrev:
Arvid skrev:
SuperKnott skrev:

Spiller ofte sentralt for Belgia. Blir også valgt foran spillere som Mertens, Hazard og Mirallas. Marc Wilmots som er manager for det belgiske landslaget har vel sagt at han er en veldig viktig brikke offensivt med sin fart, fysikk og hodestyrke. Han også fått høyest rating av alle belgiske spillere fra den belgiske avisen Dernière Heure sammen med Axel Witsel under VM kvalifiseringen.

Får håpe han får sjansen sentralt i enkelte kamper da, så vi ser hva han er god for. Kunne jo spilt med han sentralt i enkelte kamper i EL f. eks...?

Satser på at han blir en stjerne hos oss ja, han har jo veldig mange gode ferdigheter som fotballspiller og få eller ingen dårlige B)
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28575

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
For meg som ikke er spesielt klar for å gå tilbake til 4-5-1 er det bare en måte å prøve ut Chadli sentralt på; 4-2-2-2
Sandro-Paulinho
Chadli-Eriksen
Soldado-Adebayor

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28576

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Ser ikke bort fra at chadli kan spille hengende spiss med adebayor eller soldado foran seg. Trenger ingen erstatter for defoe.

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28578

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Han kan godt få prøvd seg i en slags kombinert offensiv midtbane/spiss-rolle, hvis Soldado spiller såpass dårlig som han spilte sist(delvis Ade også i den kampen). Han ville vært en kraftig oppgradering i luftrommet også ift Soldado. For han er både sterkere, raskere og mere hodesterk enn det Soldado er. Rimelig sikker på at han hadde scoret flere spillermål enn Soldado hvis han hadde spilt på samme plassen og spilt like mye. Han er nok langt mere kapabel til å gjøre noe på egen hånd ift Soldado. Om han totalt sett hadde gjort oss noe bedre ift Soldado er en annen sak, men det vet man ikke før han har fått prøvd seg.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28581

• Øssa
  • Øssa's profilbilde
Øyvind Haaland skrev:
For meg som ikke er spesielt klar for å gå tilbake til 4-5-1 er det bare en måte å prøve ut Chadli sentralt på; 4-2-2-2
Sandro-Paulinho
Chadli-Eriksen
Soldado-Adebayor

Denne såkalte "penisformasjonen" hørtes jo virkelig potent ut, men muligens litt promiskuøs? :)
KING!

Siste endring: 6 år 8 måneder ago av Øssa.

Nacer Chadli 6 år 8 måneder ago #28590

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
SpursFC skrev:
Arvid skrev:
SuperKnott skrev:

Har Chadli fart? Hvorfor har han ikke brukt den? Til nå har det sett ut som han har sirup til knærne. Minner meg litt om Corluka. Ett tempo (rolig jogg) uansett hvor på banen han befant seg.