Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nacer Chadli

Nacer Chadli 5 år 2 måneder ago #44037

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Invalid consumer key/secret in configuration

For ei legende!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, erlands, Christian

Nacer Chadli 5 år 2 måneder ago #44039

• Presley
  • Presley's profilbilde
Han har greid å bli en viktig spiller for oss, det hadde jeg aldri trodd.Han staret fryktig svakt og jeg var en av dem som ville selge han.Jeg hadde ikke tro på han og jeg tok skammelig feil.
Han har virkelig spilt seg opp og blitt bedre hele veien.Han har lagt ned en enorm innsats pga han vil lykkes i PL.Kan virke ut som han er en spiller som ikke gir opp så lett.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Nacer Chadli 5 år 2 måneder ago #44040

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Hvis han bare blir hakket bedret defensivt og mer stabil offensivt, har vi en flott spiller i Nacer
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Re:Nacer Chadli 4 år 9 måneder ago #47341

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Langtidsskada, sies det. Står da igjen med Andros, Lamela og Clinton.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:Nacer Chadli 4 år 9 måneder ago #47342

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
Langtidsskada, sies det. Står da igjen med Andros, Lamela og Clinton.

Son og Eriksen teller ikke?

6 uker er vel det som står på tottenhamhotspur.com. Rimelig standard for leddbåndsskader.

Synd, men skader får man alltid. Og litt trist at Townsend, Lamela og N'Jie spiller så dårlig. Kunne trengt en av dem i OK form i allefall. Får håpe det snur.

Hvis ikke er det fristende å spille

Eriksen - Alli - Son

Nacer Chadli 4 år 9 måneder ago #47344

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Son er skada, og Eriksen er vel best sentralt, men enig i at den konselasjonen er et alternativ. Nå var det vel ikke mer enn et par uker siden Lamela var i god form, så man får bare håpe at han finner tilbake til den. Ikke at Chadli har vist blendende form til nå heller.

Edit: Godt mulig 6 uker er standard, men fortsatt lenge i min bok!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 4 år 9 måneder ago av Dougie.

Nacer Chadli 4 år 9 måneder ago #47345

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
Son er skada, og Eriksen er vel best sentralt, men enig i at den konselasjonen er et alternativ. Nå var det vel ikke mer enn et par uker siden Lamela var i god form, så man får bare håpe at han finner tilbake til den. Ikke at Chadli har vist blendende form til nå heller.

Edit: Godt mulig 6 uker er standard, men fortsatt lenge i min bok!

Var ikke klar over at de hadde flyttet på Sons antatte tilbakekomst enda en gang. Burde uansett snart være klar igjen.

Lamela spilte 45 gode minutter, men ja - Lamela, N'Jie og Townsend kan ikke for alltid være like dårlige som mot Liverpool. Umulig.

Trodde dette skulle bli et solid år for Chadli. 11 mål i fjor. Hadde håpt at han skulle klare noe av det samme i år samtidig som han bidro med litt mer generelt i banespillet. Ikke gunstig at han får dette avbrekket, men..... og som du sier har han vært litt tam i år. Litt som i fjor, men uten målene.

Re:Nacer Chadli 4 år 9 måneder ago #47347

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Liker generelt dårlig denne skaden til Son, for det virker ikke helt som man får sorta den ut.

Nå skal det sies at Son ikke har hatt allverdens av tid til å overbevise, men det lille vi fikk se virket veldig lovende. Forhåpentligvis han bli den stabile kantspilleren som trengs, for de tre andre, og forsåvidt Chadli så lenge han ikke produserer, er rett og slett ikke til å stole på.

Nå som Dembele hadde en god match sist vil han nok få fornyet tillit. Da kan man dytte Alli frem og Eriksen ut på kant. Ikke at Alli nødvendigvis løser alle problemene, eller leverer stabilt på topp (det ville vært umenneskelig å vente det av han), men det virker rett og slett tryggere enn å slippe løs Clinton eller Townsend akkurat nå.

Re:Nacer Chadli 4 år 9 måneder ago #47348

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Dougie skrev:
Liker generelt dårlig denne skaden til Son, for det virker ikke helt som man får sorta den ut.

Nå skal det sies at Son ikke har hatt allverdens av tid til å overbevise, men det lille vi fikk se virket veldig lovende. Forhåpentligvis han bli den stabile kantspilleren som trengs, for de tre andre, og forsåvidt Chadli så lenge han ikke produserer, er rett og slett ikke til å stole på.

Nå som Dembele hadde en god match sist vil han nok få fornyet tillit. Da kan man dytte Alli frem og Eriksen ut på kant. Ikke at Alli nødvendigvis løser alle problemene, eller leverer stabilt på topp (det ville vært umenneskelig å vente det av han), men det virker rett og slett tryggere enn å slippe løs Clinton eller Townsend akkurat nå.
Jeg har helt klart mere tro på Clinton enn på Andros. Noe uferdig riktignok, men kom senest sist til et par gode muligheter, der det ene skuddet var en god redning fra Mignolet. Han er rask som Andros, men virker da i det minste som om skuddfoten er noen hakk hvassere enn Andros. Også er han 2 år yngre. Motsatt kant(Lamela) kom vel ikke til en eneste mulighet sist mot pool. Men han må gjøre noe med pasningsfoten(for mye feil sist), men tror det blir bedre når han kjenner medspillerne bedre.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Nacer Chadli 4 år 6 måneder ago #49942

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Herlig å se Chadli på vei tilbake mot storform.
En spiller som har fått ufortjent mye tyn (skal inrømme at jeg selv har latt meg frustrere) i forhold til hvor mye han produserer. Målene han scorer kan fort utgjøre en stor forskjell utover våren.

Nå som Lamela har hatt noen svake kamper, og Son fortsatt har et visst spørsmålstegn rundt seg, så er det ekstra viktig med Chadli tilbake. Spesielt nå som EL nærmer seg, og vi trenger at så mange spillere presterer på et høyt nivå som mulig.

Synes windyCOYS på twitter hadde en god oppsumering av Chadli:
If Chadli worked in an office he'd be the guy who seems to be constantly messing about on the internet but who always meets his targets.
Følgende bruker har takket deg: Andreas