Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nacer Chadli

Nacer Chadli 4 år 2 uker ago #54278

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Daily Express skrev:
Swansea eye £10m Tottenham swoop: Chadli set to leave as replacement completes medical

SWANSEA have made a bid in excess of £10million for Tottenham midfielder Nacer Chadli, who is not needed at White Hart Lane, according to reports.

The Swans are keen to add to their midfield this summer and have already signed Leroy Fer from QPR.

And The Times claim they are now pushing for a deal to land Chadli ahead of the new season.

According to the report, Spurs are open to selling 26-year-old Chadli, who has dropped down manager Mauricio Pochettino's pecking order.

Victor Wanyama has already arrived as a new face in the Spurs midfield and Marseille winger Georges-Kevin Nkoudou is set to sign for the club after completing his medical this week.

Nkoudou's arrival effectively pushes Chadli out of Pochettino's first-team plans and the Belgium international is free to leave the club.

Chadli was used mainly as a substitute last season, starting just 10 of his 29 league appearances.

He arrived in north London from Dutch side FC Twente in 2013 for £7m.

The Daily Mirror claim Spurs value Chadli at £15m.

www.express.co.uk/sport/football/691696/...ou-completes-medical
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nacer Chadli 4 år 2 uker ago #54284

• Presley
  • Presley's profilbilde
Håper vi beholder han.Dette er spiller som jobber hardt både offensivt og defensivt.En ving som faktisk scorer mål og kan gi målgivende.
Ikke klager han heller om han må sitte på benken.Vil se på dette som en stor tabbe om vi selger han.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Nacer Chadli 4 år 2 uker ago #54286

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Håper vi selger. Ikke plass til en så treg ving på et topplag i PL.
Audere-est-Facere

Nacer Chadli 4 år 2 uker ago #54291

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Presley skrev:
Håper vi beholder han.Dette er spiller som jobber hardt både offensivt og defensivt.En ving som faktisk scorer mål og kan gi målgivende.
Ikke klager han heller om han må sitte på benken.Vil se på dette som en stor tabbe om vi selger han.

Helt enig, Chadli er en spiller vi trenger når det skal spilles mange kamper og holder godt PL nivå når han er i form.
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Følgende bruker har takket deg: Presley

Nacer Chadli 4 år 2 uker ago #54293

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Spørsmålet er vel og om Chadli er spesiellt interessert i å være i ein klubb der han i hovedsak er innebytter. Eg trur ikkje det. Chadli er ikkje god nok for vår første 11er.

Nacer Chadli 4 år 1 uke ago #54295

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Andreas skrev:
Spørsmålet er vel og om Chadli er spesiellt interessert i å være i ein klubb der han i hovedsak er innebytter. Eg trur ikkje det. Chadli er ikkje god nok for vår første 11er.

Enig
Uten at jeg selvfølgelig ikke vet hva Chadli tenker om saken ser jeg ikke på det som veldig rart hvis han er åpen for klubbytte. Han satt mye på benken gjennom hele fjorårsesongen og mistet antagligvis en plass i EMtroppen til Belgia pga det.

Nacer Chadli 4 år 1 uke ago #54296

• HH
  • HH's profilbilde
Aldri hørt Chadli antydet at han ønsker seg bort. Og selv om han har en litt "avslappet" stil så kan han ikke lastes for innsatsen - løper alltid mye.

Men selv med CL kommer det selvsagt et punkt hvor han finner på noe annet. Vanskelig å si hvor han har lagt lista - hadde jeg vært han hadde jeg ikke dratt til Swansea nå. En skade eller to og litt godt spill selv så er han plutselig fast på laget for en periode. Hadde gitt mer mening å gjort det i fjor med tanke på landslagsspill.

Vi får vel se.

Nacer Chadli 4 år 1 uke ago #54297

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Samtidig har Chadli egenskaper som vi mangler blandt de andre offensive midtbanespillerne våre, så jeg ønsker at han tar utfordringen med å spille seg inn på laget.

Nacer Chadli 3 år 11 måneder ago #55132

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
John Percy@JPercyTelegraph
West Brom have agreed a club record fee of around £13m for Spurs winger Nacer Chadli. Expected for medical on Monday #wba #thfc

De som har login kan også lese artikkelen på The Telegraphs nettsider:
www.telegraph.co.uk/football/2016/08/28/...for-tottenhams-atta/
- One team in London -

Nacer Chadli 3 år 11 måneder ago #55149

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Da er det offisielt. Ikke så sikker på om dette salget var så lurt, men det vil vel de neste 54 timene vise.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"