Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Vlad Chiriches

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29086

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Der har vi en type vi supportere kann identifisere seg med.
Midtstoppere trenger ikke kondisjon uansett.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29088

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Ser jo av omgivelsene at det var behov for frostvæske...
Brewers make wort, the yeast makes beer!

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29090

• RH
  • RH's profilbilde
Han regner vel med å bli svimmel i morgen også, så greit å forberede seg litt.

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29100

• John
  • John's profilbilde
Merkelig av en toppidrettsutøver midt i sesongen.... Hva de gjør off-season er meg knekkende likegyldig (nesten), men midt i sesongen? Av en som sikkert ønsker å beholde plassen sin nå som vert og Kaboul er på vei tilbake, veldig rart rett og slett. Om ikke annet så ser det iallefall ut til at han får "løsna opp" skikkelig.
Følgende bruker har takket deg: Sheik

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29101

• Shake
  • Shake's profilbilde
Heia Vlad!

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29102

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Jeg synes det er helt greit at sånt skjer en gang i blant. Tipper det var en stund siden sist, og da er det jo ikke alltid like lett å ha kontroll.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29120

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Jeg må si jeg likte Sherwood sin kommentar når pressen seff skal skape stor sak av dette: "must have been windy over there"

Bare å gi jernet i dag dette Vlad. Hvis ikke veit du hva som blir trukket frem..
Jon

..som savner Klinsmann :-)
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill, Sheik, Knut

Re:Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29125

• gdf
  • gdf's profilbilde
Er enig med deg Sir Bill, dette er helt greit i mine øyne, de er voksne mennesker fotbsllspillere også, ikke 10-åringer på speiderleir. Han har fri, og hjemme i hjemlandet. What's the big deal? Bring it on Vlad! COYS!
Audere est Facere

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29126

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Det er ikke så mange her som har satset skikkelig på en idrett kan jeg se. Det skal sies at jeg drev med utholdenhetsidrett og fotball, men å drikke meg så drita som det der ville ha gitt utslag på neste konkurranse(spesielt i utholdenhetsidretten).

Jeg synes det er direkte uproft og merkelig, men de fleste er ulikt utstyrt når det gjelder å sette egne grenser. Jeg kan derimot kun snakke for meg selv og mine grenser. Derimot i det lange løp så går det nok greit med en slinger i valsen, men hvorfor ikke ta det utenfor sesong? Det er ikke snakk om en øl eller to heller, det hadde vært noe annet...
Følgende bruker har takket deg: Iceback

Vlad Chiriches 6 år 8 måneder ago #29128

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Sheik skrev:
Det er ikke så mange her som har satset skikkelig på en idrett kan jeg se. Det skal sies at jeg drev med utholdenhetsidrett og fotball, men å drikke meg så drita som det der ville ha gitt utslag på neste konkurranse(spesielt i utholdenhetsidretten).

Jeg synes det er direkte uproft og merkelig, men de fleste er ulikt utstyrt når det gjelder å sette egne grenser. Jeg kan derimot kun snakke for meg selv og mine grenser. Derimot i det lange løp så går det nok greit med en slinger i valsen, men hvorfor ikke ta det utenfor sesong? Det er ikke snakk om en øl eller to heller, det hadde vært noe annet...

Jeg ser dette. Jeg hadde i sin tid hadde bruskork i russeluen (alkoholfri feiring) på grunn av idretten. :blink:

Til Chiriches forsvar da, så er det ikke mange detaljer som fremgår av filmsnutten. Han kan ha reagert uvanlig fort på relativt lite drikke (igjen, av erfaring vet jeg at en hardtrent kropp kan reagere helt spinnvilt på små mengder alkohol en dag, for så å tåle overraskende mye en annen dag).
Han kan ha hatt en uheldig kombinasjon av alkohol og virus, og han kan ha gått tidlig i seng.
Jeg vet dette er mange KAN, men det er med vilje for å understreke at vi vet for lite til å dømme han.