Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Etienne Capoue

Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17350

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
"Spurs agree £8.6m fee for Etienne Capoue subject to a medical, French media reports #thfc"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17351

• Melon
  • Melon's profilbilde
Enda en midtbanespiller. Hvor mange trenger vi egentlig?

Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17352

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Denne spilleren skriker "versatility", som AVB elsker.

Må tenke på at Sandro har lenge vært skadet og er nok ikke matchfit med en gang. Parker har mistet litt av det han hadde. Dembele og Paulinho er ikke defensive midtbanespillere, men det er Capoue. Han kan også spille høyere i banen og som midtstopper.

Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17353

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Dette er akkurat det vi trenger, en spiller som kan brukes defansivt på midten og som stopper når vi har skader. Et smart kjøp, mye mer bevegelig spiller enn Huddlestone, mye bedre spiller på generell basis enn Parker.

Nå har vi endelig en vi kan rotere med Sandro i tillegg slik at vi kan håndtere skadene hans litt bedre, Sandro har ikke godt av å spille hver eneste kamp.

Hvor mange midtbanespillere vi trenger? Vi trenger egentlig dobbel dekning i alle posisjoner på midten, de beste lagene har mange midtbanespillere, det er midtbanen som er det viktigste leddet i et fotballag, uten en god midtbane vinner du ikke medaljer.
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17354

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
www.whoscored.com/Players/33590

Bla helt nederst. "(Player has no significant weakness)"

Denne karen er tydeligvis god på alt. Rart ikke Wenger har kjøpt denne karen. De har vist interesse flere ganger. Ikke jeg bryr meg sånn sett, men det er merkelig med tanke på hvor god han har vært for Toulouse de siste årene.

Søk han opp på YouTube og se videoen hvor det står "Arsenal's Solution: Etienne Capoue (vs. Montpellier)"

Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17355

• Melon
  • Melon's profilbilde
Ser spennende ut. Men da regner jeg med at Huddlestone og Livermore er ferdige i klubben. I Capoue, Dembele, Paulinho, Sandro, Parker, Holtby og Carrol har vi 7 spillere som kan spille sentralt på midten.

Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17356

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
"Metro Sport ‏@Metro_Sport 16m
Toulouse have confirmed they have agreed to sell Etienne Capoue to Spurs. The deal will be completed soon"

Ryktes sies også dette skal være vår nye midtstopper. En "ballplaying CB".

Personlig så tror jeg han skal være en DM, ettersom at han spilt dere hele sin karriere. Han har også ferdigheter som kan matche de beste i hans posisjon, i tillegg så er han veldig disiplinert, litt lik Sandro.

Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17357

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Jeg tar et avbrekk fra jobb på tre timer, og vi signerer sommerens tredje midtbanespiller? Fantastisk.
Neida, jeg bare delvis tuller. Dette er nok en klassesignering, men jeg så den ikke helt komme.

Re:Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17362

• Bajsbleia
  • Bajsbleia's profilbilde
En fantastisk signering så congrats til oss:D rart denne overgangen ikke var vært nevnt med et ord av itk'er? Hva annet kommer vi til å dra opp av hatten mon tro?

Må si at jeg aldri har gledet meg så mye til en ny sesong som i år!!!
COME ON YOU SPURS

Re:Etienne Capoue 7 år 2 måneder ago #17363

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
Bajsbleia skrev:
En fantastisk signering så congrats til oss:D rart denne overgangen ikke var vært nevnt med et ord av itk'er? Hva annet kommer vi til å dra opp av hatten mon tro?

Må si at jeg aldri har gledet meg så mye til en ny sesong som i år!!!
Vi har vel forhørt oss om ham i januar, i likhet med Arse***.
Samt fulgt ham gjennom sommeren, dog var Cardiff i førersetet for 1,5 uke siden. Kjenner for lite til ham som spiller, men jeg er i sterk tvil om han blir noe annet enn squadplayer for oss. Men vi trenger jo friske ben i EL også...