Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Etienne Capoue

Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28511

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Bondegutten skrev:
Veldig enig med deg på flere punkter!

Det jeg ville gjort annerledes, var å sende Bentaleb ut på lån i Premier League og brukt Paulinho på CM istedenfor. Solgt/lånt ut Gylfi og beholdt Holtby til reserve/rotasjon til Eriksen

Syns vi burde gi de nye spillerene minst et år for å vise hva de kan.
Jeg er fan av Capoue og føler disse ryktene om spillernes holdninger/oppførsel bare er oppspinn diktet opp av PR-kåte twitter entusiaster.

Bare min mening og ønsker ikke kritisere andres meninger.
Det kan jo så klart være sant, men uavhengig av det er budet fra Napoli iallefall reelt. (stoler på kilden).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28514

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
Jeg håper vi beholder Capoue. I mine øyne er han en Sandro-type, men noen hakk bak mtp taklingsstyrke, duellstyrke og kanskje innsats. Men han er derimot et par hakk foran når det kommer til teknikk, pasningsfot, fart og spilleforståelse.

Med kun 2 mann sentralt på midten blir det viktig at de 2 sentralt behersker både offensivt og defensivt spill. Det setter større krav til god igangsetting etter brudd, pasningssikkerhet og kreative pasninger. Her mener jeg Capoue er bedre enn Sandro.

Ikke misforstå, Sandro er "The Beast" og helt sinnsyk med sin taklingsstyrke og tilstedeværelse. Men kanskje makkeren til Sandro blir litt alene mtp at Sandro ikke akkurat er en ballspiller med kvikke bein og pasninger? En fryd å se Dembele og Bentaleb de få gangene de har klart å trille ball i hatt med midtbanen til motstanderen.

Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28517

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Arvid skrev:
Jeg håper vi beholder Capoue. I mine øyne er han en Sandro-type, men noen hakk bak mtp taklingsstyrke, duellstyrke og kanskje innsats. Men han er derimot et par hakk foran når det kommer til teknikk, pasningsfot, fart og spilleforståelse.

Med kun 2 mann sentralt på midten blir det viktig at de 2 sentralt behersker både offensivt og defensivt spill. Det setter større krav til god igangsetting etter brudd, pasningssikkerhet og kreative pasninger. Her mener jeg Capoue er bedre enn Sandro.

Ikke misforstå, Sandro er "The Beast" og helt sinnsyk med sin taklingsstyrke og tilstedeværelse. Men kanskje makkeren til Sandro blir litt alene mtp at Sandro ikke akkurat er en ballspiller med kvikke bein og pasninger? En fryd å se Dembele og Bentaleb de få gangene de har klart å trille ball i hatt med midtbanen til motstanderen.

Litt avhengig av motstander, men jeg tror Sandro og Eriksen vil kunne gjøre det bra sammen, ikke ulikt Palacios/Sandro og Modric under Harry. Skal vi spille 4-4-2 er det uansett obligatorisk med en god defensiv midtbanespiller mot bedre lag, og jeg tror ikke vi ville slått United uten Capoue fra start.

Re:Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28585

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Sky Italia melder at budet fra Napoli på Capoue er akseptert. £9 mill
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28586

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Ser for meg at Capoue kunne vært en solid spiller for oss, men en tottenham sesong uten klovnestreker i administrasjonsapparatet er ingen fullkommen sesong.

Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28588

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Mot Crystal Palace i sesongstarten.

"Capoue managed more interceptions (6) than three Premier League sides, West Ham United (5), West Brom (5) and Sunderland (4)."

"Let that sink in, in THIRTY-THREE minutes, he made more interceptions than an entire team in 90 minutes."

Jeg klikker om vi selger Etienne. Han er den eneste skadefrie rene defensive midtbanespilleren vi har. I fjor var Capoue en av Ligue 1 sine beste spillere, kun slått av Zlatan. Ja, vi har blitt introdusert til unge Bentaleb. Men vi merket mot Palace først omgang og tildels Arsenal hvor dårlig forsvaret vårt var til tider og hvor åpent det var. Vi lot Palace komme til 14 avslutninger. Hadde Etienne vært på banen så hadde ikke det sett slikt ut.

Jeg skjønner også samtidig at vi har veldig mange midtbanespillere og at 1-2 må kanskje vekk. Men Capoue er jo en av de som har vist tidligere at han kan prestere på et nivå som kan matche Sandro sitt. Bare synd han ble skadet, for da kunne det sett annerledes ut i dag.
Siste endring: 6 år 9 måneder ago av SpursFC.
Følgende bruker har takket deg: Shake, Arvid

Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28591

• Melon
  • Melon's profilbilde
Med Sandro's skadeproblemer så er det galskap å selge denne mannen. Mener han og Adebayor var grunnen til at vi vant på Old Trafford. Så fort de gikk ut med skade fikk vi et voldsomt trykk mot oss. Hvordan Bentaleb blir valgt foran denne spilleren mot Palace er for meg en gåte.

Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28594

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
1. DL til TS: Halla, harru tenkt å bruke Capoue?
2. TS til DL: Nja, han ævvel tenkt å bli brukt som 3dje-valg bak Sandro og Bentaleb. Dessuten harn litteranne dårlig holdning og greier.
3. Dl tenker (nesten pengene tilbake samt spare masse lønn) KaChing: SOLGT.
Følgende bruker har takket deg: LosVikingos

Re:Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28602

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Er det bare jeg som frykter at TS har fremtidsplaner for Jake Livermore? Nevnt i tidligere intervjuer hvor mye han digger akademigutta og trakk frem bl.a. lykkens Jake.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Etienne Capoue 6 år 9 måneder ago #28603

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
cjmozart skrev:
1. DL til TS: Halla, harru tenkt å bruke Capoue?
2. TS til DL: Nja, han ævvel tenkt å bli brukt som 3dje-valg bak Sandro og Bentaleb. Dessuten harn litteranne dårlig holdning og greier.
3. Dl tenker (nesten pengene tilbake samt spare masse lønn) KaChing: SOLGT.
TS til DL: Du ser litt trøtt ut ida' erre no gæælii eller?!
DL: Var opp hele natta å spellte futtbåll mænægr
TS: (Ler for han kjenner seg selv igjen) Vorran gikk det a, ække noe hokkus pokkus å vinne CL vettu
DL: Fadern, jeg bare kjøpte en haug av spillere i juli og solgte de som ikke funka i jannuar.
(begge tenker)
DL: Capoue gjør det jo ikke SÅ bra på orntli' heller, eller?....
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, LosVikingos