Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Etienne Capoue

Etienne Capoue 6 år 4 måneder ago #34688

• Melon
  • Melon's profilbilde
Har en sterk følelse av at dette blir vår viktigste spiller neste sesong. Får bare håpe at han holder seg skadefri.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: John

Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44556

• Valencia
  • Valencia's profilbilde
www1.skysports.com/football/news/11686/9...d-benjamin-stambouli

"Watford agree deals to sign Tottenham duo Etienne Capoue and Benjamin Stambouli"

SkySports pleier ofte å være en av de få pålitelige kildene som er der ute. Håper virkelig dette stemmer, iallfall angående Capoue. Da har vi kvittet oss med Holtby, Paulinho, Capoue og Stambouli, alle sentralt på midten. Og står igjen med Bentaleb, Mason, Dembele, Carroll og Dele Alli.

Carrrol ut på lån og en klassesignering inn på midtbanen!

Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44559

• mka07
  • mka07's profilbilde
Bondegutten skrev:
www1.skysports.com/football/news/11686/9...d-benjamin-stambouli

"Watford agree deals to sign Tottenham duo Etienne Capoue and Benjamin Stambouli"

SkySports pleier ofte å være en av de få pålitelige kildene som er der ute. Håper virkelig dette stemmer, iallfall angående Capoue. Da har vi kvittet oss med Holtby, Paulinho, Capoue og Stambouli, alle sentralt på midten. Og står igjen med Bentaleb, Mason, Dembele, Carroll og Dele Alli.

Carrrol ut på lån og en klassesignering inn på midtbanen!

Ja vi står igjen med, tjah, helt middelmådig midtbane som klarer seg ok i PL. Den klassesigneringen ser jeg ikke hvem skal være. Eneste er vel hvis ingen av storklubbene plukker opp MS, da kan vi kanskje være heldige om prisen ikke er for stor.

Jeg er langt fra veldig optimistisk akkurat nå.

Men Capoue ut er helt greit, da det ser ut som han er helt fryst ut av laget.
Siste endring: 5 år 3 måneder ago av mka07.

Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44560

• mka07
  • mka07's profilbilde
Melon skrev:
Har en sterk følelse av at dette blir vår viktigste spiller neste sesong. Får bare håpe at han holder seg skadefri.

Her bomma du greit :)

Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44561

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
mka07 skrev:
Melon skrev:

Han gjorde det jo veldig bra i starten, men føler han aldri kom helt tilbake etter skaden han hadde. Mulig han også passet bedre i filosofien til AVB.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44562

• mka07
  • mka07's profilbilde
Helt enig! Og virka ikke som han kom overens med de neste sjefene sine.

Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44564

• Melon
  • Melon's profilbilde
mka07 skrev:
Melon skrev:

Han var vel vår beste spiller frem til han ble skadet. Så føler jeg ikke var helt på jordet :-)

Re:Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44565

• Christian
  • Christian's profilbilde
Mulig jeg er helt på jordet nå, men jeg synes det er dumt å selge både Capoue og Stambouli. Greit med en av dem, men jeg synes begge er bedre enn Mason. Bentaleb er sikker på laget.
Følgende bruker har takket deg: mka07

Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44566

• Valencia
  • Valencia's profilbilde
Selv om enkelte er usikre på den "OK" midtbanen vår, så danket disse middelmådige spillerne Capoue og Stambouli ut av laget. Og ser ikke noen grunn til å beholde spillere som Pochettino rangerer lavere en Mason (!) Hvis manageren mener de er et dårligere valg en Mason, så er det bedre at Levy/Mitchell henter inn en spiller som styrker laget og som Pochettino foretrekker foran eksempelvis Ryan Mason. Istedenfor å betale Capoue og Stambouli for å sitte på benken og råtne vekk karrierene sine.

Tror også vi kan krysse av Schneiderlin, han har jo selv sagt han vil til en CL-klubb. Jeg håper heller vi henter en spiller med kvaliteter som virkelig ønsker å spille for Tottenham. Hvem det kan være er et annet problem. Jeg håper på Fabian Delph, men hadde likevel sagt meg fornøyd med James McCarthy. Spillere i øverste klasse mener jeg vi bare kan glemme, vi er rett og slett ikke i posisjon til å hente dem, noe som vi ikke fortjener uansett.

La oss produsere klassespillere, istedenfor å hente dem.
Siste endring: 5 år 3 måneder ago av Valencia.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Etienne Capoue 5 år 3 måneder ago #44581

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Offisielt klar for Watford, og er deres dyreste signering noensinne.

Viste glimt av klasse, samtidig som han hadde et ræva bunnivå. Er vel fair å si at han ble fullstendig frosset ut av Poch, og at det er vanskelig å si hvordan sesongen hans kunne ha utviklet seg, samtidig som han må ta noe av skylden selv også (tidvis elendig innsats, og rykter om sutring).

Når han sitt fulle potensiale kan Watford ha gjort et skikkelig scoop.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 5 år 3 måneder ago av Dougie.