Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Champions League 2012/2013

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9458

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Må innrømme at jeg har veldig vondt for å forsvare Nani, men det hadde vel strengt tatt holdt med Gult kort for den taklingen.. Men men; blir jo festlig å høre alle Manu-fansa som forsvarte rødt til Kompany tidligere mot dem klage på denne :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9459

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Har selv vanskelig for å forsvare rednose og nani, men dette var ille. Fikk ikke sett fra målet til kortet, men fra hva jeg skjønte var det vel den første saken som nærmet seg en "foul" på de minuttene. Knapt et gult kort, og da helst om Nani har vært litt uvøren tidligere i kampen. Må nok etterforskes grundig, dette, denne var grov.

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9460

• Nick Halden
  • Nick Halden's profilbilde
frodemh skrev:
Luca har lært å skyte og nå. Fyren er jo en glede å se spille da. Silkemyk touch og baller som varm kniv i smør.
Luka hadde nå et par slike for oss også. Når Luka først scorer er det klassemål. Husker målene mot Burnley, Bolton og Pool (top of mind akkurat nå)
There's only one Keano!

The Future Is Bright, The Future Is Blue And White.

306-123 RK

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9461

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
cjmozart skrev:
Må innrømme at jeg har veldig vondt for å forsvare Nani, men det hadde vel strengt tatt holdt med Gult kort for den taklingen.. Men men; blir jo festlig å høre alle Manu-fansa som forsvarte rødt til Kompany tidligere mot dem klage på denne :)

Jeg vinglet litt på denne til og begynne med..mest fordi jeg i utgangspunktet har vondt for å tro noen tar fullt hensyn når man setter knottene i brystet på en annen spiller... Og litt fordi det er Nani. Ufyselig type.

Men..etter å ha sett den noen ganger så er ikke det der rødt kort altså. Vi hadde klikka MONGO her på forumet hadde det vært mot oss.

Når det er sagt..Fergie..what goes around, comes around..
Jon

..som savner Klinsmann :-)

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9462

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Bare for å gjøre det helt klart: jeg tror ikek dommeren er "bent", bare dårlig. Hvis du skal bestikke noen for å sikre et visst resultat, er det ikke dommeren du går for.

Har sett reprisen et par ganger, og tror faktisk Nani ikke ser Arbeloa, men at Arbeloa ser beinet og prøver å skape en situasjon til fordel for sitt lag. Kjip oppførsel, men helt vanlig, og fortsatt en "foul".

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9463

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Er da soleklart rødt kort. Nani stempler motspilleren i ribbeina med knottene først. At det ikke var planlagt spiller ingen rolle. Motspilleren er på vei til å dempe ballen på brystet, men må istedenfor dempe knottene til Nani.

Vi husker jo skuddbeinet til Modric. Han trenger stjernetreff for å score. Og nå fikk han det. Må si at jeg ikke akkurat er lei meg. Modric scora aldri sånne mål for tottenham når vi trengte det. Han kan greit varme benken i Real.

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9469

• Egil
  • Egil 's profilbilde
Nifelheim skrev:
Modric scora aldri sånne mål for tottenham når vi trengte det.

Tja, vi spilte vel ikke på dette nivået, men han hadde jo et par susere som tildels avgjorde matcher for oss, Chelsea hjemme, Bolton borte og Pool på WHL. I starten sleit han hos oss med skuddbeinet, men bedret seg kraftig. Får tru han ikke frista Bale for mye ift Real i går :P

Deilig å lese alle klagene fra såkalte Utd-supportere i dag, de kan da ikke forvente Webb i CL!

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9471

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
1-0 mot LFC forrige sesong var en perle!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9472

• Presley
  • Presley's profilbilde
Ja det er nok surt for United å ryke ut av CL.Kan vel være enig at rødt kort var strengt.Ferguson og alle i United er mildt sagt forbanna og det forstår jeg.

Det jeg ikke greier, det er å synes synd på dem.De har fått en del dommer "hjelp" gjennom tiden.Når United vinner og hvis motstanderen klager så synes SAF at dommeren har gjort en meget god kamp.Det som skjer etter dommeren har blåst av kampen er pateisk, Ferdinand står og kjefter dommeren huden full og klapper for han rett oppi ansiktet.Håper virkelig at han får en straff for det.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 7 år 5 måneder ago av Presley.

Champions League 2012/2013 7 år 5 måneder ago #9510

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Jon

..som savner Klinsmann :-)