Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nabil Bentaleb

Re:Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31023

• eejit
  • eejit's profilbilde
AndyMaxwell skrev:
Når Bentaleb prøver på pasninger som går mer enn en halv meter i lengderetning, mister han ballen. Målet til Norwich kom vel pga. en dårlig involvering av ham. 90 % av pasningene hans går til siden eller bakover, og er maksimalt en halv meter lange. Folk kritiserte Parker for dette, men Bentaleb blir hyllet. Carrick og Cleverly er hatet av egne fans, Bentaleb er elsket.

Du fornekter deg virkelig ikke. Såvidt jeg kan se er den generelle holdningen til Bentaleb at han kan bli en god spiller, men at Sherwood bruker ham litt for mye litt for tidlig. Jeg har ikke registrert noe folkekrav om at han skal spille hver kamp e.l. Carrick er overhodet ikke hatet av egne fans. Han er ManUs eneste gode sentrale midtbanespiller, og det er supporterne deres veldig klare over. Slutt å lire av deg så mye tøys uten rot i virkeligheten, så blir kanskje bidragene dine her mer verdifulle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31035

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Average forward pass length:

Capoue - 18 meter - 84% pass accuracy
Sandro - 18 meter - 84% pass accuracy
Eriksen - 18 meter - 81% pass accuracy
Bentaleb - 17 meter - 88% pass accuracy
Paulinho - 17 meter - 84% pass accuracy
Dembele - 16 meter - 91 % pass accuracy

Kilde - Squawka - www.squawka.com/teams/tottenham-hotspur/...atches#1-27#by-match

Så, om du skal klage på Bentaleb så er det også fem andre spillere du burde ta å si dine "meninger" om.

Skal også legge til at mye av grunnen til at Eriksen sin pasning nøyaktighet er bare 81 % er på grunn av han slår også flest langballer, innlegg og ambisiøse/gjennombruddpasninger av de seks spillerne. Han er også den mest offensive midtbanespilleren, så det er naturlig at han gjør det.

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31037

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
SpursFC skrev:
Average forward pass length:

Capoue - 18 meter - 84% pass accuracy
Sandro - 18 meter - 84% pass accuracy
Eriksen - 18 meter - 81% pass accuracy
Bentaleb - 17 meter - 88% pass accuracy
Paulinho - 17 meter - 84% pass accuracy
Dembele - 16 meter - 91 % pass accuracy

Kilde - Squawka - www.squawka.com/teams/tottenham-hotspur/...atches#1-27#by-match

Så, om du skal klage på Bentaleb så er det også fem andre spillere du burde ta å si dine "meninger" om.

Skal også legge til at mye av grunnen til at Eriksen sin pasning nøyaktighet er bare 81 % er på grunn av han slår også flest langballer, innlegg og ambisiøse/gjennombruddpasninger av de seks spillerne. Han er også den mest offensive midtbanespilleren, så det er naturlig at han gjør det.
Ja Eriksen slår vel langt flere gjennombruddspasninger enn Bentaleb, mens Bentaleb langt flere støttepasninger som det er vanskelig å bomme på.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31038

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Bentaleb slår like ofte støttepasninger som alle andre av våre midtbanespillere. Det er veldig liten forskjell blant våre midtbanespillere. Noen variere avhengig av posisjon på midtbanen.

Som sagt, skal mange klage på Bentaleb, så burde man like så greit klage på hele gjengen.

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31040

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Dembele har egenskapen til å dra av en-to mann og så sende andre i angrep. Bentaleb sender miksa signal til medspiller om han følger løp eller ikke. 2 store farligheter og målmuligheter har kommet ut av den misforståelsen.

Så helheten så har Bentaleb en del å gå på når det gjelder andre ting enn kun pasningssikkerhet som nå diskuteres.

Utover nå så vil han få mindre spilletid da Sandro er på vei tilbake. Og det er like greit. 2 fluer i en smekk. Læretid for bentaleb fra benken og the beast på banen.

Tror allikevel vi vil se mer av bentaleb enn capoue

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31042

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Fremover og bakover pasninger.

Sandro - Pass Forward: 72.4 % - Pass Backward: 27.6%
Capoue - Pass Forward: 65 % - Pass Backward: 35%
Bentaleb - Pass Forward: 63.3 % - Pass Backward: 36.7 %
Eriksen - Pass Forward: 60 % - Pass Backward: 40%
Dembele - Pass Forward: 57.1 % - Pass Backward: 42.9 %
Paulinho - Pass Forward: 60.6 % - Pass Backward: 39.4 %

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31044

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Ut ifra pasninger så kan vi konkludere at Bentaleb kommer godt ut med tanke på pasninger.

Nr.2 når det kommer til pasningsnøyaktighet
Nr.3 når det kommer til fremoverpasninger
Delt Nr. 4/5 med Paulinho når det kommer pasningslengde

Det er veldig jevnt blant våre spillere. Kanskje den ene som skiller seg ut er vel Sandro som har fryktelig mange pasninger fremover. I tillegg så har Dembele en veldig høy pasningsnøyaktighet, men det kan også skyldes på grunn av han slår flest pasninger bakover og med minst lengde.

Vanskelig å si hvem som er best eller dårligst. Jeg mener vi har seks midtbanespillere som alle er veldig like. Paulinho kommer verst ut med pasninger, men er den som scorer mest. Dembele ikke så fremoverrettet, men kan drible og evne til å vinne tilbake ballen. Eriksen er den med overblikk og evne til å skape sjanser. Sandro og Capoue er begge to ganske like med tanke på pasninger. Sandro kanskje litt bedre offensivt. Bentaleb er vel den som ikke skiller seg ut, men kanskje den mest komplette?

Det er mange andre faktorer man kan bringe inn, men når jeg leser gjennom tallene så har vi som sagt, seks relativt like midtbanespillere. Men de har også alle ulike egenskaper som kan passe for enhver kamp situasjon. Eneste jeg ønsker er enda en type som Eriksen. Altså enda en offensiv midtbanespillere som kan skape sjanser og åpne forsvar. Vi har kanskje en sånn type i Holtby, selv om jeg mener Eriksen er et steg over han (akkurat nå).

EDIT: Noe man også burde tenke over, som jeg kom på i farten, alder. Det er utrolig imponerende pasningstatistikker med tanke på at han bare er 19 år. Hvem vet hvordan han vil utvikles de neste 4-5 årene? Kanskje han får nye elementer i spillet hans som gjør han enda mer komplett? Det er en spiller vi burde vi ta vare på, og da er det kjipt at så mange fans er så kritiske over han. Vi har en juvel i Bentaleb. Man skulle tro han har vært hos La Masia hele livet sitt med tanke på det han har prestert så langt.
Siste endring: 6 år 6 måneder ago av SpursFC.

Re:Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31048

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
cjmozart skrev:
Erhm, Carrick hatet av egne fans? Herregud det er det dummeste utsagnet jeg har sett i dag.

Bentaleb gjorde flere gode dueller i forgårs og hadde flere gode passninger på adskillig mer en 1 meter (de har jeg regnet som nøytrale passninger). Han hadde ett balltap i forgårs som var veldig dårlig samt et innlegg totalt uten rettning; ellers gjorde han middels eller gode innvolveringer.

Du har tydeligvis ikke fått med deg Q&A-happeningen med Carrick på Twitter for noen uker siden? Han og Cleverly fikk virkelig gjennomgå.

Re:Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31052

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
Og jeg har aldri sagt at Bentaleb ikke er et talent, men pr. dags dato har vi spillere som er bedre enn ham på benken, imo. Utenom å slå pasninger med ekstrem lav risiko bidrar han ikke med noen verdens ting. Han er ikke ballvinner, han kommer ikke på løp inn i boksen, han slår ikke gjennombruddspasninger, han dribler ikke av motspillere, han skyter ikke langskudd. Så hva bidrar han med utover det disse "fantastiske" statistikkene sier.

Re:Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31054

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
For å liste opp noe:

skadefri. holder hele kampen. god allrounder. bra teknisk og kan dra av folk, drible seg ut av vanskeligheter og spille ballen videre. Har et bra skudd. potensial til å bli enda bedre. god fysikk.