Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nabil Bentaleb

Nabil Bentaleb 3 år 7 måneder ago #58966

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Kurant deal det der. Falt gjennom i PL. Flott at han får spille i en annen liga som passer bedre. Win-win. Vi tjener penger og han slipper å råtne på benken.
Audere-est-Facere
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nabil Bentaleb 3 år 7 måneder ago #58967

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Jeg har alltid håpet på at han får en ny sjanse. Sjeldent man ser en så "naturlig" sentral midtbanespiller i så ung alder som Bentaleb (Winks?) viste sin første sesong hos oss. Teknikk, overblikk, og også et stort fysisk potensiale - etter min mening. Lukter vel muligens litt holdningsproblemer av han, siden ble sendt vekk etter en liten downperiode.

Om 16m pund stemmer, er det uansett en real sum.
Siste endring: 3 år 7 måneder ago av Ginola #14.

Nabil Bentaleb 3 år 7 måneder ago #58977

• Presley
  • Presley's profilbilde
Hadde håpet på at han skulle få ny sjanse hos oss.Han er vel fast hos Schalke 04 og har gjort det bra.
Stor sjans for at han lært mye hos de, han er kun 22 år.Ønsker han lykke til videre.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Nabil Bentaleb 3 år 7 måneder ago #58981

• HH
  • HH's profilbilde
Trist, men som nevnt tidligere har jeg ingen problemer med å godta at det ikke fungerer for alle i Tottenham. Vi har vel enda tilgode å miste en spiller som senere blir virkelig god (da mener jeg av de yngre og ikke de som ønsket å bli solgt som Bale, Modric etc.). Prince-Boateng ble mye bedre da han ikke lengre ble spurt om å spille DM, men han ble knapt så god at han ble noe stort savn for oss.

Hadde vært morsomt å vite hva som skjedde med Bentaleb og Pochettino. Bentaleb fikk tross alt veldig mye tillit lenge - så mer eller mindre plutselig skar det seg. Fra å være en spiller som nesten spilte med for mye selvtillit så han nesten livredd ut på banen.