Eddispurs skrev:
Får høy pasningsprosent i hver kamp, noe som kan ha noe med at de fleste pasningene hans blir slått i en 5 meters radius.
Fremoverpasningene hans blir slått i gjennomsnitt på 17 meter lengde. Dembele sine blir slått med en 16 meter lengde, Paulinho 17, Eriksen 18, Sandro 18 og Capoue 18.
Han slår gode pasninger iblant, men det er ikke nok. Han er ingen spiller som skiller seg ut. Men føles mer som en ekstra spiller på banen som ikke gjør mye, litt "waste of space".
Å slå noen gode pasninger iblant er ikke nok nei. Men det er vel ikke bare det Bentaleb gjør. Han har et gjennomsnitt på 3 defensive involveringer per kamp. Paulinho, Dembele og Eriksen har gjennomsnittlig 2, mens Sandro har 4 og Capoue 5.
Sherwood spiller god fotball, så ikke ødlegg dette ved å overbruke en ung god spiller, som ikke er god nok på dette nivået pr. dags dato.
Er ikke han god nok på dette nivået, så er det fem andre midtbanespillere du må ta med i samme slengen.
Jeg vet ikke hvorfor jeg egentlig orker å korrigere alle. Det bare irriterer meg når noen slenger påstander som har ingen sannhet i seg.