Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nabil Bentaleb

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31076

• Eddispurs
  • Eddispurs's profilbilde
Ung spiller med et stort talent. Synd at jeg irriterer meg over han ved at han starter hver j*vla kamp. Når vi har spillere som Christian Eriksen, en av verdens aller største talenter på benken, og Bentaleb på banen er det noe galt. Syntes Sherwood virket som en klok kar da han tok over i de første kampene, men etter at Bentaleb ble gjort til yndilgen hans har jeg begynt å lure på hva han egentlig driver med. Håper han etterhvert klarer å åpne øynene sine, for jeg har troen på at han kan få til god Tottenham fotball igjen..

Til å være bare være 19 år er han utrolig god, men på Premier League nivå er han ikke god nok mener jeg. Vi har mye bedre alternativer. Han er en av de mest "average" spillerne jeg har sett. Ingen spesielle styrker, ingen spesielle svakheter. Får høy pasningsprosent i hver kamp, noe som kan ha noe med at de fleste pasningene hans blir slått i en 5 meters radius.

Vi trenger mer enn en safe spiller. Dembele for eksempel kan dra av flere mann og faktisk skape noe. Bentaleb gjør ikke dette. Han slår gode pasninger iblant, men det er ikke nok. Han er ingen spiller som skiller seg ut. Men føles mer som en ekstra spiller på banen som ikke gjør mye, litt "waste of space".

Han kan godt være innbytter for min del og komme inn de siste 20 minuttene for å gi han spilletid og erfaring. Sherwood spiller god fotball, så ikke ødlegg dette ved å overbruke en ung god spiller, som ikke er god nok på dette nivået pr. dags dato.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31081

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Eddispurs skrev:
Får høy pasningsprosent i hver kamp, noe som kan ha noe med at de fleste pasningene hans blir slått i en 5 meters radius.

Fremoverpasningene hans blir slått i gjennomsnitt på 17 meter lengde. Dembele sine blir slått med en 16 meter lengde, Paulinho 17, Eriksen 18, Sandro 18 og Capoue 18.
Han slår gode pasninger iblant, men det er ikke nok. Han er ingen spiller som skiller seg ut. Men føles mer som en ekstra spiller på banen som ikke gjør mye, litt "waste of space".

Å slå noen gode pasninger iblant er ikke nok nei. Men det er vel ikke bare det Bentaleb gjør. Han har et gjennomsnitt på 3 defensive involveringer per kamp. Paulinho, Dembele og Eriksen har gjennomsnittlig 2, mens Sandro har 4 og Capoue 5.
Sherwood spiller god fotball, så ikke ødlegg dette ved å overbruke en ung god spiller, som ikke er god nok på dette nivået pr. dags dato.

Er ikke han god nok på dette nivået, så er det fem andre midtbanespillere du må ta med i samme slengen.

Jeg vet ikke hvorfor jeg egentlig orker å korrigere alle. Det bare irriterer meg når noen slenger påstander som har ingen sannhet i seg.

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31086

• Eddispurs
  • Eddispurs's profilbilde
SpursFC skrev:
Eddispurs skrev:
Får høy pasningsprosent i hver kamp, noe som kan ha noe med at de fleste pasningene hans blir slått i en 5 meters radius.

Fremoverpasningene hans blir slått i gjennomsnitt på 17 meter lengde. Dembele sine blir slått med en 16 meter lengde, Paulinho 17, Eriksen 18, Sandro 18 og Capoue 18.
Han slår gode pasninger iblant, men det er ikke nok. Han er ingen spiller som skiller seg ut. Men føles mer som en ekstra spiller på banen som ikke gjør mye, litt "waste of space".

Å slå noen gode pasninger iblant er ikke nok nei. Men det er vel ikke bare det Bentaleb gjør. Han har et gjennomsnitt på 3 defensive involveringer per kamp. Paulinho, Dembele og Eriksen har gjennomsnittlig 2, mens Sandro har 4 og Capoue 5.
Sherwood spiller god fotball, så ikke ødlegg dette ved å overbruke en ung god spiller, som ikke er god nok på dette nivået pr. dags dato.

Er ikke han god nok på dette nivået, så er det fem andre midtbanespillere du må ta med i samme slengen.

Jeg vet ikke hvorfor jeg egentlig orker å korrigere alle. Det bare irriterer meg når noen slenger påstander som har ingen sannhet i seg.

Igjen så er det stats som blir trukket fram. Greit, du har nok riktig statistikk, og jeg beklager. Hva kan han som ikke de andre kan? Poenget er ikke at han er dårlig, for det er han ikke, men han har heller ikke mye å tilføre spillet vårt som gir han en plass på laget ovenfor spillere som Christian Eriksen... Du kan ikke bedømme en spiller kun utifra stats. Åpne øynene og se hva han gjør på banen, ikke på tallene. Er han virkelig så god at han fortjener en plass i vår starting-11?

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31087

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
De statistikkene sier ikke noe som helst, de ser jo omtrent helt like ut for alle midtbanespillere i PL.
www.oddstips.nu - Bli en vinner

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31107

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
cjmozart skrev:
@AndyMaxwell Du syter og klager etter hver eneste kamp på en talentfull spiller fra eget akademi som i følge statistikk og de fleste andre debatanter her inne gjør en fin jobb; Nei han er ingen superspiller, men han er 19 år og gjør i de fleste kamper en flott jobb sammen med spillere som koster godt over £10M. At en klubb som vår velger å satse på egne talenter synes jeg er helt naturlig. Hva slags grunn du har til å fortsette med tåpelige og surmaga utsagn om egne spillere vet jeg ikke.

Ang Carrick er han en av de mest likte spillere blandt ManU-fansen. #askcarrick-fadesen ble hijacka av andre fans (ser welchdave og guttedgooner har spurt blandt annet).

De siste dagers oppgulp er gode eksempler på det jeg kaller drit fra din side; du har åpenbart aldri no positivt å komme med, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du fortsetter å poste slikt.

Syter og klager? Flott at talenter får sjansen, men det Bentaleb har vist forsvarer ikke en plass i startelleveren. Nå ser det ut til at Sherwood er enig med meg i dag, så...

Her på forumet er det visst "syting og klaging" hvis man ikke har samme mening som en viss gjeng. Bra dere ikke er politikere. Da hadde Norge blitt verdens mest autoritære stat over natten. De som ikke støtter regimets meninger, hadde blitt tatt av dage. Ytringsfriheten lenge leve!
Følgende bruker har takket deg: Valencia

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31110

• AndyMaxwell
SpursFC skrev:
Eddispurs skrev:

Du glemmer forresten en vesentlig ting her. De lengste pasningene er de han bommer på. Hvis han slår fem sekstimeterspasninger pr. kamp, vil jo dette gi bra lengde, og om det kun er disse som er feilpasninger i hele kammpen, vil jo statistikken gi pene tall. Du må ikke se deg blind på statistikk.

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31114

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Herregud.

Dere bringer opp egne påstander og tall uten de henger grep med virkeligheten. Det jeg gjør er å korrigere dere. Også sier dere da at "statistikk har ingenting å si" og "man skal ikke se seg blind på statistikk", når dere selv bringer opp deres egne påfunnet "statistikk"

Skjønner ikke dere hvor dumt det høres ut?
Følgende bruker har takket deg: Marcus

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31144

• AndyMaxwell
SpursFC skrev:
Herregud.

Dere bringer opp egne påstander og tall uten de henger grep med virkeligheten. Det jeg gjør er å korrigere dere. Også sier dere da at "statistikk har ingenting å si" og "man skal ikke se seg blind på statistikk", når dere selv bringer opp deres egne påfunnet "statistikk"

Skjønner ikke dere hvor dumt det høres ut?

Jeg vet ikke hvem du sikter til, men jeg har i hvert fall ikke diktet opp statistikk. Jeg har hele tiden sagt at MITT inntrykk er at ... .

Jeg har nå lansert flere grunner til ikke å stole blindt på statistikk, men du avfeier jo alt som ikke passer med statistikken din.

Og om det er noen trøst, tror jeg ikke Bentaleb hadde gjort det noe dårligere enn Paulinho i dag.

Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31145

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Og når man ønsker å få hevet nivået er mann en marxiststat.

Men som svar: Nei jeg trur ikke enkelte skjønner hvor lite de bidrar og hvor mye de ødelegger dette forumet med drittsnakk.
Følgende bruker har takket deg: Marcus

Re:Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31152

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
AndyMaxwell skrev:
Når Bentaleb prøver på pasninger som går mer enn en halv meter i lengderetning, mister han ballen.
90 % av pasningene hans går til siden eller bakover, og er maksimalt en halv meter lange.

Og har jeg sagt at man skal stole "blindt" på statistikk? Når du, eller noen andre, dikter opp dritt, så har jeg lyst å korrigere fordi jeg ble irritert. Og når jeg gjør det, så sier dere tilbake at "statistikk har ingenting å si" og "man skal ikke se blindt på statistikk".

Jeg tror ikke jeg trenger å si så mye.
Siste endring: 6 år 6 måneder ago av SpursFC.