Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nabil Bentaleb

Re:Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31192

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
SpursFC skrev:
AndyMaxwell skrev:
Når Bentaleb prøver på pasninger som går mer enn en halv meter i lengderetning, mister han ballen.
90 % av pasningene hans går til siden eller bakover, og er maksimalt en halv meter lange.

Og har jeg sagt at man skal stole "blindt" på statistikk? Når du, eller noen andre, dikter opp dritt, så har jeg lyst å korrigere fordi jeg ble irritert. Og når jeg gjør det, så sier dere tilbake at "statistikk har ingenting å si" og "man skal ikke se blindt på statistikk".

Jeg tror ikke jeg trenger å si så mye.

Å herregud. Er det mulig? Jeg tar selvkritikk for den. Jeg glemte at man må være menneske for å forstå spissformuleringer. Jeg begynner virkelig å lure på om SpursFC er en datamaskin som kun forstår tall.

Ingen som har sagt at statistikk ikke har noe å si, og det er ingen som dikter opp dritt. Jeg uttrykker mine meninger om en spiller. Det kan godt være du ikke er enig, men dritt er det ikke. Det begynner å bli veldig mange her inne som kaller meningene mine for dritt nå. Dere klarer virkelig å sette ord på det dere er uenige i.

Jeg har jo "korrigert" statistikken din. Hvorfor uttaler du deg ikke om det, istedenfor å kalle meningene mine for dritt? Jeg blir såret.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:Nabil Bentaleb 6 år 6 måneder ago #31203

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
AndyMaxwell skrev:
SpursFC skrev:
AndyMaxwell skrev:
Når Bentaleb prøver på pasninger som går mer enn en halv meter i lengderetning, mister han ballen.
90 % av pasningene hans går til siden eller bakover, og er maksimalt en halv meter lange.

Og har jeg sagt at man skal stole "blindt" på statistikk? Når du, eller noen andre, dikter opp dritt, så har jeg lyst å korrigere fordi jeg ble irritert. Og når jeg gjør det, så sier dere tilbake at "statistikk har ingenting å si" og "man skal ikke se blindt på statistikk".

Jeg tror ikke jeg trenger å si så mye.

Å herregud. Er det mulig? Jeg tar selvkritikk for den. Jeg glemte at man må være menneske for å forstå spissformuleringer. Jeg begynner virkelig å lure på om SpursFC er en datamaskin som kun forstår tall.

Ingen som har sagt at statistikk ikke har noe å si, og det er ingen som dikter opp dritt. Jeg uttrykker mine meninger om en spiller. Det kan godt være du ikke er enig, men dritt er det ikke. Det begynner å bli veldig mange her inne som kaller meningene mine for dritt nå. Dere klarer virkelig å sette ord på det dere er uenige i.

Jeg har jo "korrigert" statistikken din. Hvorfor uttaler du deg ikke om det, istedenfor å kalle meningene mine for dritt? Jeg blir såret.

Haha.

Det er som å si at 2+2 = 5, også blir du sur når noen forklarer deg at det er feil ved å si at "man skal ikke se seg blindt på tall". Også sier du etterpå at 2+2 = 5 er din mening og det må vi respektere.

Les første innlegget ditt igjen. Du forklarer ikke, og du skriver ingenting om at dette er ditt inntrykk, din mening eller formulering. Du skriver et innlegg med ulike påstander om Bentaleb som er helt feil. Så får du sutre så mye du vil fordi ikke alle er enig med dine påstander som ikke henger grep med virkeligheten.

Re:Nabil Bentaleb 5 år 7 måneder ago #41434

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Bentaleb er vel også klar for NLD vil jeg tro, siden han og Algerie røk ut i går. Skal bli interessant å se hvem Poch prioriterer fremover. For både Stambouli, Dembele og Mason har vært bra i det siste og Paul har også begynt å røre på seg igjen.

Før han dro til Afrika var han ganske bankers på laget for meg. Nå er jeg mere usikker på om beste 11`er med Bentaleb.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 5 år 7 måneder ago av madbitt.

Re:Nabil Bentaleb 5 år 2 måneder ago #44592

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Signert ny 5-årskontrakt! Veldig gode nyheter
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: mka07, cjmozart, Geir Rune, Knut

Nabil Bentaleb 5 år 2 måneder ago #44595

• John
  • John's profilbilde
Sommerens beste nyhet hittil for meg! Kommende kaptein tror jeg.

Nabil Bentaleb 5 år 1 måned ago #45734

• Ovechkin
  • Ovechkin's profilbilde
Bentaleb må inn i laget igjen. Det er bare tull at han som har vært vår beste sentrale midtbanespiller i et år nå, skal benkes pga èn dårlig kamp. Bentaleb er for meg det største talentet vi har, og potensialet hans er enormt, i mine øyne.
Jeg håper virkelig han er tilbake i startelleveren neste kamp. Gjerne med Wanyama ved sin side B)
Følgende bruker har takket deg: John

Nabil Bentaleb 5 år 1 måned ago #45752

• Knut
  • Knut's profilbilde
Bentaleb er en del av en langsiktig løsning i mine øyne. Det er imidlertid nøkkelen at han fortsetter å være sulten, og at han ikke blir for høy på seg selv og tror at han er uvurderlig.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: Dougie

Nabil Bentaleb 5 år 1 uke ago #46562

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Skal ha en ankelskade, derfor utelatt fra troppen mot SAFC. Ute i 4-6 uker.
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Re:Nabil Bentaleb 5 år 1 uke ago #46563

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Blow. Hadde en god kamp mot Everton, og så ut til å finne formen. Nå må han starte forfra igjen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:Nabil Bentaleb 5 år 1 uke ago #46564

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Tragisk om det er sant. Da får virkelig levy og poch en av tabbene i sommer rett i trynet.