SpursFC skrev:
AndyMaxwell skrev:
Når Bentaleb prøver på pasninger som går mer enn en halv meter i lengderetning, mister han ballen.
90 % av pasningene hans går til siden eller bakover, og er maksimalt en halv meter lange.
Og har jeg sagt at man skal stole "blindt" på statistikk? Når du, eller noen andre, dikter opp dritt, så har jeg lyst å korrigere fordi jeg ble irritert. Og når jeg gjør det, så sier dere tilbake at "statistikk har ingenting å si" og "man skal ikke se blindt på statistikk".
Jeg tror ikke jeg trenger å si så mye.
Å herregud. Er det mulig? Jeg tar selvkritikk for den. Jeg glemte at man må være menneske for å forstå spissformuleringer. Jeg begynner virkelig å lure på om SpursFC er en datamaskin som kun forstår tall.
Ingen som har sagt at statistikk ikke har noe å si, og det er ingen som dikter opp dritt. Jeg uttrykker mine meninger om en spiller. Det kan godt være du ikke er enig, men dritt er det ikke. Det begynner å bli veldig mange her inne som kaller meningene mine for dritt nå. Dere klarer virkelig å sette ord på det dere er uenige i.
Jeg har jo "korrigert" statistikken din. Hvorfor uttaler du deg ikke om det, istedenfor å kalle meningene mine for dritt? Jeg blir såret.