Tottenthom skrev:
HH, her feilvurderer du Diers rolle. Måttet se de to siste kampene på lviestream med engelske kommentatorere, og vil si det har vært givende, mer intressante gjester i pause studio, og så mye mer peil på PL og fotball generelt. Noe av den største snakkisen rundt det defensive i Tottenham er Diers spessielle rolle og erigo hans enorme hype på landlag og kommende interesse fra storklubber som Bayern. En tredje midtstopper som ble nevnt her er helt riktig, en som ikke rokerer med dembele men heller med alderw og vertonghen. lett og se alderwiereld er spillern av disse 3 som har fått oppgaven å slå lange pasninger og alltid være med opp på cornere og offensive dødballer, der dier faktisk ofte blir liggende igjen. Dier er sjelden med fremover på banen, og skal ikke være en som løper inn i boksen, men ligge rundt midtbanestreken når vi angriper. dier er en forsvarsblokk, en som alltid er tilgjenglig for støttepasninger og han man skal stole på da vi blotter oss på kontringer, du ser aldri dier blir med på de løpa der,for å si det sånn. rollen dier har er vel kanskje nøkkelen til vår suksse på midten. skulle bentaleb hatt en plass på laget, så mener jeg rollen til dembele er klart nærmest rollen som passer bentaleb. desverre er det ikke plass te fler spillere i et så komplett balansert første 11 vi har idag
Hvilken del av Diers rolle er det jeg feilvurderer?
Har jeg skrevet noe som motstrider det du skriver om Dier der?