Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nabil Bentaleb

Nabil Bentaleb 4 år 4 måneder ago #52685

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Sånn jeg ser det er hovedgrunnen til at laget fungerer uendelig mye bedre i år enn i fjor at Dier og Dembele er spillere som nesten aldri taper kampen mot "sin mann". Begge er fysiske beist med stor fart og enorm fysikk (både i lufta og langs bakken). Nesten umulig å bryte ned så mobile og sterke spillere.

Bentaleb blir i den sammenhengen en fattigmannsutgave av nevnte spillere. Fysisk helt middelmådig, verken rask eller spesielt sterk. Ikke en god hodespiller heller. Da hadde han måtte være Pirlo med ballen skulle han hatt en sjanse. Men det er han som vi har sett gjentatte ganger, ikke. Bruker mye tid med ballen og spiller på høy risiko.

Sånn jeg ser det er et utlån eneste alternativet til et salg. Vi må rett og slett ha en bedre backup neste sesong når vi skal spille CL.
Audere-est-Facere
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nabil Bentaleb 4 år 4 måneder ago #52687

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Guardiola skrev:
Sånn jeg ser det er hovedgrunnen til at laget fungerer uendelig mye bedre i år enn i fjor at Dier og Dembele er spillere som nesten aldri taper kampen mot "sin mann". Begge er fysiske beist med stor fart og enorm fysikk (både i lufta og langs bakken). Nesten umulig å bryte ned så mobile og sterke spillere.

Bentaleb blir i den sammenhengen en fattigmannsutgave av nevnte spillere. Fysisk helt middelmådig, verken rask eller spesielt sterk. Ikke en god hodespiller heller. Da hadde han måtte være Pirlo med ballen skulle han hatt en sjanse. Men det er han som vi har sett gjentatte ganger, ikke. Bruker mye tid med ballen og spiller på høy risiko.

Sånn jeg ser det er et utlån eneste alternativet til et salg. Vi må rett og slett ha en bedre backup neste sesong når vi skal spille CL.

Eg trur og eit utlån kunne vert bra for både han og oss. Han kan prøve å bevise at han er god nok til å satsast på. Eller vise at han ikkje er noko å satse på. Har ein følelse av at Bentaleb kunne blitt stor i Italia. Usikker på kvifor.

Nabil Bentaleb 4 år 1 måned ago #54316

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Fra Pochettinos pressekonferanse som pågår i Melbourne akkurat nå:

Dan Kilpatrick ‏@Dan_KP
#thfc Pochettino says Bentaleb, Fazio & Pritch are not in his plans but Njie is! Says Cameroonian has a small injury so was left in London. Poch: "Njie is injured - he is in london & not available to come. The situation of other 3 players is very clear. They are not in my plans"
- One team in London -

Nabil Bentaleb 4 år 1 måned ago #54318

• Ovechkin
  • Ovechkin's profilbilde
Liker ikke det her altså.
Jeg er en stor fan av Bentaleb, og jeg tror han blir en klassespiller.

Nabil Bentaleb 4 år 1 måned ago #54319

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Er vel ikke så overraskende, selv om de fleste vel vil tenke at det er litt risiko i å slippe han, med tanke på hvor raskt han kom opp på et godt nivå før han gikk ut av laget.

En annen ting er at jeg syntes det er rart å gå så hardt ut ift potensiell salgssum for bentaleb og pritchard.
Med mindre det ikke er interesse rundt spillerne og dette er en metode for å få litt oppmerksomhet rundt at de er tilgjengelige.

Nabil Bentaleb 4 år 1 måned ago #54320

• HH
  • HH's profilbilde
Trist.

Håper forsåvidt at Bentaleb har en god karriere, men ikke umulig at det blir som med Sandro og en kar som Taraabt. Ekstremt mye talent, men en som aldri helt får det til over tid.

Nabil Bentaleb 4 år 1 måned ago #54324

• Knut
  • Knut's profilbilde
Bentaleb viste dessverre litt tendenser til å bli høy på seg selv etter sesongen med Timmy. Synd, for jeg likte ham i utgangspunktet.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Dougie

Nabil Bentaleb 4 år 1 måned ago #54328

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Knut skrev:
Bentaleb viste dessverre litt tendenser til å bli høy på seg selv etter sesongen med Timmy. Synd, for jeg likte ham i utgangspunktet.

Enig. Hatt tro på han, men dessverre ikke utviklet seg for mye etter at Tim ga han sjansen. Mulig han kan bli knallgod, men tviler på at han blir så mye bedre enn Milan/Marseille-ish. Er garantert en veldig god grunn til at Poch ikke vil satse på han.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Nabil Bentaleb 4 år 1 måned ago #54329

• HH
  • HH's profilbilde
Vet ikke om han fortjener karakterdrapet. At unge spillere opplever en såkalt "sophomore slump" er ikke akkurat uvanlig (har tross alt et eget navn for en grunn).

Alltid et dilemma for relativt gode lag - hvilke unggutter skal få sjansen når man ikke har "tid" til å vente?

Skuffet, men det lå litt i kortene at dette kunne skje - ikke nødvendigvis pga Bentaleb, men fordi man rett og slett ikke kan gi "alle" uendelig med tid.

Nabil Bentaleb 4 år 1 måned ago #54354

• RH
  • RH's profilbilde
Poch er jo på ingen måte redd for å gi unggutter muligheten, så når han vraker Bentaleb må det jo skyldes enten at han ikke anser potensialet hans å være så fryktelig høyt likevel eller at fyren har vist for dårlige holdninger (eventuelt en kombinasjon selvfølgelig). Personlig synes jeg Bentaleb har vært litt oppskrytt, men blir rart hvis Mason nå beholdes. Synes vi skal selge begge. Bør vel få en grei pris for dem.
Siste endring: 4 år 1 måned ago av RH.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, John